Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    't Is uiteraard constant van dat, ik maak het haast dagelijks mee. Maar ik vind het nu eigenlijk wel grappig dat het net met twee ministers is. Zijn uiteindelijk ook maar mensen natuurlijk.
    ik kijk altijd voor ik uitstap in mijn spiegel of er geen fietser afkomt... als ge gelijk ne minister achteraan zit is da natuurlijk ni zo evident....
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      ik kijk altijd voor ik uitstap in mijn spiegel of er geen fietser afkomt... als ge gelijk ne minister achteraan zit is da natuurlijk ni zo evident....
      Maar als chauffeur houd ge dat toch in de gaten, gelijk wie er met mij meerijdt en achteraan zit zeg ik altijd, momentje er komt nog een fietser aan (als er ene aankomt natuurlijk), ben zelf als fietser ook al paar keer tegen een zijn binnenbekleding van een auto geknald, vaak in een file dat ze ineens deur opengooien nog voor ze stoppen en dan is het vol in de remmen en accepteren wat er komt.
      Zelfs als er voetgangers afkomen doe ik ze wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
        Maar als chauffeur houd ge dat toch in de gaten, gelijk wie er met mij meerijdt en achteraan zit zeg ik altijd, momentje er komt nog een fietser aan (als er ene aankomt natuurlijk), ben zelf als fietser ook al paar keer tegen een zijn binnenbekleding van een auto geknald, vaak in een file dat ze ineens deur opengooien nog voor ze stoppen en dan is het vol in de remmen en accepteren wat er komt.
        Zelfs als er voetgangers afkomen doe ik ze wachten.
        En moest de Croo daar voor mij staan, met zijn grijns altijd, mijn arm zou ook pijn doen.

Comment

• Volgens mij moeten dat toch ervaren chauffeurs zijn die met ministers rijden.

Ik vermoed dat de chauffeurs van Open-VLD staakten vandaag.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• die nemen normaal de trein naar hun werk

Comment

• Donderdag in Gent geparkeerd, betaal 24-uurs ticket (5.5 euro) met bankkaart aan een van die palen. Bij eerste poging komt er op het scherm: onleesbare kaart, verwijder kaart. Verder niks. Dan met visa betaald en ticket gekregen. Blijkt nu dat die 5.5 zowel op mijn visa als mijn bankrekening aangerekend staat.

Comment

• schuld van de sossen

Comment

• €11 voor 24u is nog altijd spotgoedkoop ...

Comment

• Die domme bosduiven die stomweg op de straat blijven zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      schuld van de sossen
                      Dat is zeker

klopt dat 11€ weinig is voor 24 uur
                      ik heb zopas 2,5 betaalt voor 65 min ;-)

ik zou bank eens contacteren of BCC rechtstreeks, goede ervaring met laatste voor terugvorderen, formulier invullen, doorsturen en paar weken later geld terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Die domme bosduiven die stomweg op de straat blijven zitten.
                        En vogels die op je af vliegen om de laatste moment uit te wijken... kamikazevogels

Stoer doen tegen de wijfjes ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          En vogels die op je af vliegen om de laatste moment uit te wijken... kamikazevogels

Stoer doen tegen de wijfjes ja.

Die zijn misschien lid van IS ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                            Donderdag in Gent geparkeerd, betaal 24-uurs ticket (5.5 euro) met bankkaart aan een van die palen. Bij eerste poging komt er op het scherm: onleesbare kaart, verwijder kaart. Verder niks. Dan met visa betaald en ticket gekregen. Blijkt nu dat die 5.5 zowel op mijn visa als mijn bankrekening aangerekend staat.

3 zones in Gent, afhankelijk van de zone betaal je 3.5 (blauw), 5.5 (groen) of 11 euro (geel) voor een dagticket. Dagticket gaat er ook uit met de nieuwe parkeermeters die ze nu aan het installeren zijn. Vanaf dan 3u max.

Comment

• ID van Stef69 is nog niet zo gek als je wat wil recupereren.

Comment

• Vandaag ene voor mij, zet zich rechts van de baan, om dan vervolgens links een parking op te rijden??? Zat bijna in zijn flank.

Comment

• Mensen die 40 rijden in een zone 70, en dan nog elke 100m zonder reden eens op hun rem stampen

Comment

• Daar krijg ik ook tsch**t van!

Comment

• Rood licht. Ik sta 5de of 6de. Mercedes 190 voor me heeft miserie om te vertrekken. Rijdt dan 5 km/h tot aan de lichten. Net als hij aan het licht komt, springt het op oranje... You guessed it... Hij door, ik voor het rood.

De lichten voorbij, kon hij wel snel optrekken.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Wat ging eraan vooraf ?

Comment

• De ongelofelijke kl**tzakken van de DIV!
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X