Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Helemaal niets.
Ofwel was de chauffeur met iets helemaal anders bezig, want het duurde al 10 seconden voor hij uberhaupt bewoog.
Ofwel is de chauffeur even bejaard als de auto en lukt het allemaal zo goed niet meer.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
wat wil je als er geen controle is
heb er een 20-tal gezien tussen Gent en Ninove :-(
meest ergelijke vind ik op R4 (en alle 2-vaks-banen) in het algemeen, waar er duidelijk een inhaalverbod staat, OOK bij droog weer !
Inderdaad,King of the road,in vele gevallen King off the road ..Ze zouden zelf toch wat meer verantwoordelijkheidsgevoel mogen hebben vind ik,precies of ze winnen veel tijd omdat ze 1 km/uur rapper kunnen dan hun voorligger,maar ja ,ze zouden hun voeten van het dashbord moeten halen ,soms twijfel ik of ze ze wel allemaal op een rij hebben ,echt ik haat ze als ze hun kunsten tentoon spreiden,
Daarnet een tractor voor mij die geen nummerplaat op zijn aanhangwagen had en de lichten op de aanhangwagen werkten ook al niet.
En iemand die zich op een parking aan een winkel gewoon voor de winkel parkeerde, waar geen parkeerplaats is, waardoor hij alles blokkeerde.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Eergisteren, de hele E313 de linkerrijstrook vol vrachtwagens. Inhaalverbod + regen EN inhaalverbod op 2x2 ...
Vandaag, idioten (in mijn ogen dan he) die op de pechtstrook gaan staan aanschuiven op een autosnelweg.
1. Da mag blijkbaar tegenwoordig. (ik moet blijkbaar dringend mijn verkeersregels eens terug leren)
2. Die enkelingen die zich wel nog aan de regels houden worden uitgescholden, krijgen toeterconcerten, vanalles door t raam naar u gegooid.
3. De grote schuldigen zijn in +75% van de gevallen de "groene helden" die liever tegen 25km/u op de afrit naar een rood licht kruipen dan helemaal stil te staan.
Daarnet een tractor voor mij die geen nummerplaat op zijn aanhangwagen had en de lichten op de aanhangwagen werkten ook al niet.
En iemand die zich op een parking aan een winkel gewoon voor de winkel parkeerde, waar geen parkeerplaats is, waardoor hij alles blokkeerde.
aanhangwagen zonder nummerplaat en verlichting, vorige week stadsdiensten Z...... aan N42 :-(
Inderdaad,King of the road,in vele gevallen King off the road ..Ze zouden zelf toch wat meer verantwoordelijkheidsgevoel mogen hebben vind ik,precies of ze winnen veel tijd omdat ze 1 km/uur rapper kunnen dan hun voorligger,maar ja ,ze zouden hun voeten van het dashbord moeten halen ,soms twijfel ik of ze ze wel allemaal op een rij hebben ,echt ik haat ze als ze hun kunsten tentoon spreiden,
beroepschauffeurs duubel zo zwaar straffen, anders zal er nooit beterschap komen, ook bij De Lijn vb
in kapellen, deel apen en brasschaat hebben ze ALLE fietsoversteekplaatsen, zowel die met voorang (lijnen) als die zonder (blokken) weggefreesd
ik kan er op dit moment kop och staart aan breien
iemand een idee,behalve dat fietsers best afstappen en het zebrapad ernaast gebruiken
Ook al zoiets gespot in Koksijde. Nieuw stuk asfalt aan een rond punt. Alle lijnen zijn snel opnieuw geschilderd. Maar de oversteekplaatsen voor fietsen niet.
Maakt de situatie voor fietsers en auto's aan ronde punten alleen maar gevaarlijker.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Daarnet langs de werken op de E403 tussen Kortrijk en Brugge, richting Brugge. Er zijn daar twee rijstroken voorzien in de richting van Brugge op de oorspronkelijke pechstrook en het eerste rijvak, het tweede rijvak is voor het tegemoetkomend verkeer uit Brugge richting Kortrijk. Het regent vanavond als ik richting ODK rijd, er is wel weinig verkeer; ik rijd cruise 75 km/u (max snelheid is er 70 km/u). Auto's rijden mij nonstop voorbij en het snelheidsverschil is significant. Bon, tot daar. De werfzone is vrij lang en ik zie de koplampen van een zware vrachtwagen steeds meer naderen...en naderen...tot hij in mijn gat hangt en ook effectief gaat inhalen ondanks het inhaalverbod :s . Voor mij reed een legerbus, en de mij inhalende vrachtwagen was te breed om ook nog de legerbus mee in te halen, dus is hij zonder richtingaanwijzers maar weer naar rechts gekomen. Dat ik daar nog steeds reed en geen pechstrook had om uit te wijken, speelde geen rol; dus ik alles mogen toeslaan. En een kwartiertje getuuterd maar wat haalt dat uit. Miljaar zeg .
BMW F10 535d
Je moet nooit sneller rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
Heb weer een toppiloot voor mij zenne. Continue hard optrekken en dan kot moeten toesmijten omdat em bijna op zijn voorligger zit, als em dan es afstand houdt zit em voor niks te remmen, en als er een bocht aankomt gaat ie 40 rijden ipv 70 ????????????
En just de slimste flikken van de hoop gezien. Ze komen op de R0 in de file af met sirenes op. Iedereen begint op te schuiven om een doorgang te maken, derde band naar links, tweede band naar rechts, de duitse retungsgasse dus. Plek voor een brandweerwagen beschikbaar: wa doen die 2 flikken? Zich tussen middenberm en derde band wringen en claxoneren omdat het ni rap genoeg gaat. Man man man
Daarnet langs de werken op de E403 tussen Kortrijk en Brugge, richting Brugge. Er zijn daar twee rijstroken voorzien in de richting van Brugge op de oorspronkelijke pechstrook en het eerste rijvak, het tweede rijvak is voor het tegemoetkomend verkeer uit Brugge richting Kortrijk. Het regent vanavond als ik richting ODK rijd, er is wel weinig verkeer; ik rijd cruise 75 km/u (max snelheid is er 70 km/u). Auto's rijden mij nonstop voorbij en het snelheidsverschil is significant. Bon, tot daar. De werfzone is vrij lang en ik zie de koplampen van een zware vrachtwagen steeds meer naderen...en naderen...tot hij in mijn gat hangt en ook effectief gaat inhalen ondanks het inhaalverbod :s . Voor mij reed een legerbus, en de mij inhalende vrachtwagen was te breed om ook nog de legerbus mee in te halen, dus is hij zonder richtingaanwijzers maar weer naar rechts gekomen. Dat ik daar nog steeds reed en geen pechstrook had om uit te wijken, speelde geen rol; dus ik alles mogen toeslaan. En een kwartiertje getuuterd maar wat haalt dat uit. Miljaar zeg .
Man wat een irritant luid muziekske bovenop 2Fabiola. Zo'n druk filmpje, kon het zelfs niet uitkijken. Is toch overal zo. Op de E17 "net" voor afrit 3 is het 90, ik zet me dan ook rechts met de camions, maar wat er mij links voorbij stuift is niet te tellen.
Comment