Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Exact even veel tijd als het voor jou gekost heeft om dit te posten....
Het gaat niet over 'de tijd', het gaat over de gevaarlijke verkeerssituatie. Stonden ze allemaal aan dezelfde zijkant te wachten, of reden ze volgens de regels langs de weg, geen probleem! De tijd is verwaarloosbaar, de hinder niet...
Ik had meer verwacht van een fan van Dell!
Ik zie je al zitten in je auto vloekend, snel gsm'ke pakken... "Dit zet ik sebiet op het forum"... Grmbll... Stomme fietsers...
Mijn pretje van de dag...
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Op een droge zondagvoormiddag in het seizoen (hét tijdstip om het stalen ros te bestijgen voor wielerminnend Vlaanderen) met de auto de hellingen gaan rijden in het Limburgse, is zo'n beetje hetzelfde als met de fiets gaan rijden aan de tankstelle van de Nürburgring op diezelfde zondagvoormiddag.
Enfin, begrip en verdraagzaamheid zijn twee woorden waar sommigen het uiteraard wat moeilijk mee hebben.
Die mogen van mij hier de hele zondag rondfietsen, zelfs de hellingen op heb ik er geen problemen mee. Alleen de hellingen AF. Onoverzichtelijk bochten afsnijden, op voetgangers roepen dat ze aan de kant moeten en dan verbaast zijn dat er ne auto die zelfde helling op komt en er alles aan doet om in t midden te rijden zodat de ene fietsridder links, en de andere rechts voorbij kan.
Ben zelf bestuurslid van een wielerclub en als er van onze groepen iemand zo zou rijden zou ik in ieder geval serieus van mijn kl*ten maken. Is toch compleet onverantwoord, daar moeten accidenten van komen. Begrijp de ergernis hier volkomen.
Ben zelf bestuurslid van een wielerclub en als er van onze groepen iemand zo zou rijden zou ik in ieder geval serieus van mijn kl*ten maken. Is toch compleet onverantwoord, daar moeten accidenten van komen. Begrijp de ergernis hier volkomen.
Ik zie soms ook zulke dingen, zo'n ergernis begrijp ik ook.
Ik zie soms ook zulke dingen, zo'n ergernis begrijp ik ook.
Ik begrijp de ergernis ook hoor. Ik ben zelf denk ik een modelfietser, al ben ik ook niet onfeilbaar.
Het gaat me niet zozeer over de ergernis zelf, maar de manier waarop het gepost wordt en het STOER doenmet een fotootje van een tank erbij? Please...
Ik begrijp de ergernis ook hoor. Ik ben zelf denk ik een modelfietser, al ben ik ook niet onfeilbaar. Maar het STOER doenmet een fotootje van een tank erbij? Please...
Ik begrijp de ergernis van Joske_, dat is een andere ergernis dan die van onze andere vriend.
Ik zie je al zitten in je auto vloekend, snel gsm'ke pakken... "Dit zet ik sebiet op het forum"... Grmbll... Stomme fietsers...
Mijn pretje van de dag...
gsm? Is een stil beeld van een dashcam.
Zou eigenlijk het volledige filmpje wel eens willen zien.
Ik ken de plaats, en kan daar heel gevaarlijk zijn, ook al zonder gekken op de fiets.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik zie je al zitten in je auto vloekend, snel gsm'ke pakken... "Dit zet ik sebiet op het forum"
?
Is dat niet het hele opzet van dit topic, je maakt iets mee op de baan, je denkt 'dit ga ik op het forum zetten'?
Het is ook helemaal geen GSMfoto, maar een still van de dashcam. Probeer toch mee te gaan met de tijd, GSMfoto's zijn zo passé...
Een ergernissen topic in een autoforum is een vergaarbak, om dingen van je af te schrijven, je post er dingen die je opvielen, die ludiek zijn, of irritant, of opmerkelijk. Je schrijft er lange verhalen uit, je post er foto's, filmpjes, krantenartikels, etc. Je klaagt. Daarvoor dient het.
Of dat zou toch moeten. Ik post hier nog maar heel weinig ergernissen feitelijk.
Vroeger wel nog eens, zoals HIER bijvoorbeeld. En zo zijn er nog. Vond ik leuk. Anderen ook.
Ik post nu minder omdat er hier azijnpissers zitten (zoals jij bijvoorbeeld) die op elke ergernis komen neuzelen 'ik had X gedaan wat beter is dan jou want ik ben een model chauffeur' of 'ja hij reed in uw gat maar jij deed 0.000001 km per uur te snel dus jij bent in fout', of 'waaaargbl een filmpje van een dashcam, wilt ge flik spelen ofwa??'
Bijgevolg schrijf ik ergens anders mijn verhaaltjes neer, en deel ik mijn filmpjes daar waar mensen beseffen dat bijdragen de bedoeling is, en niet het oeverloos zeiken over de vorm of inhoud ervan...
Maarja, jij bent in het echte leven ook zo natuurlijk. Als je partner thuiskomt en die begint 'nu weer iets meegemaakt op de baan, ene die geen voorrang had schoot toch wel voor mij in zeker!' dan ga jij ook beginnen neuzelen over het feit dat ze maar beter had moeten anticiperen, ofzo...ohnee wacht het is enkel je e-penis en je internet-personaliteit die dat doet, in het echte leven ben je ineens een stukje socialer en zit je vol empathie, niet?
Nuja, dat online urineren maakt van dergelijke wankers (en dus van jou) een frustro-troll die in het echte leven iets te kort komt (?) en die dus hier zijn gram komt halen, alla-"kijk naar mij, ik ben relevant!"...
Wanhoop niet, nu ben jij in dit geval mijn pretje van mijn dag
gsm? Is een stil beeld van een dashcam.
Zou eigenlijk het volledige filmpje wel eens willen zien.
Ik ken de plaats, en kan daar heel gevaarlijk zijn, ook al zonder gekken op de fiets.
Het is inderdaad een gevaarlijke plek, zeer onoverzichtelijk kruispunt. En mensen die van het centrum komen hebben daar vaak al een pak snelheid om de holle weg naar boven op te rijden.
Het filmpje post ik niet. Want als ik dat doe ben ik een DASHCAM NAZI!
Is dat niet het hele opzet van dit topic, je maakt iets mee op de baan, je denkt 'dit ga ik op het forum zetten'?
Het is ook helemaal geen GSMfoto, maar een still van de dashcam. Probeer toch mee te gaan met de tijd, GSMfoto's zijn zo passé...
Een ergernissen topic in een autoforum is een vergaarbak, om dingen van je af te schrijven, je post er dingen die je opvielen, die ludiek zijn, of irritant, of opmerkelijk. Je schrijft er lange verhalen uit, je post er foto's, filmpjes, krantenartikels, etc. Je klaagt. Daarvoor dient het.
Of dat zou toch moeten. Ik post hier nog maar heel weinig ergernissen feitelijk.
Vroeger wel nog eens, zoals HIER bijvoorbeeld. En zo zijn er nog. Vond ik leuk. Anderen ook.
Ik post nu minder omdat er hier azijnpissers zitten (zoals jij bijvoorbeeld) die op elke ergernis komen neuzelen 'ik had X gedaan wat beter is dan jou want ik ben een model chauffeur' of 'ja hij reed in uw gat maar jij deed 0.000001 km per uur te snel dus jij bent in fout', of 'waaaargbl een filmpje van een dashcam, wilt ge flik spelen ofwa??'
Bijgevolg schrijf ik ergens anders mijn verhaaltjes neer, en deel ik mijn filmpjes daar waar mensen beseffen dat bijdragen de bedoeling is, en niet het oeverloos zeiken over de bijdrages...
Maarja, jij bent in het echte leven ook zo natuurlijk. Als je partner thuiskomt en die begint 'nu weer iets meegemaakt op de baan, ene die geen voorrang had schoot toch wel voor mij in zeker!' dan ga jij ook beginnen neuzelen over het feit dat ze maar beter had moeten anticiperen ofzo...ohnee wacht het is enkel je e-penis en je internet-personaliteit die dat doet, in het echte leven ben je ineens een stukje socialer en zit je vol empathie, niet?
Nuja, dat online urineren maakt van dergelijke wankers (en dus van jou) een frustro-troll die in het echte leven iets te kort komt (?) en die dus hier zijn gram komt halen, alla-"kijk naar mij, ik ben relevant!"...
Beste TooTall je moet toch toegeven dat de foto van je volgende aankoop er wat over was. Het is best begrijpelijk dat je een voertuig wilt aanschaffen dat je de beste bescherming zou kunnen bieden tegen die zogenaamde wielerterroristen maar hoeveel landmijnen denk jij wel tegen te komen, die conversie was er toch echt wel over.
En ja ook in het echte leven zou ik het je zeggen hoor dat ik die aanpassing er teveel aan vind.
En ja ook in het echte leven zou ik het je zeggen hoor dat ik die aanpassing er teveel aan vind.
Ik hoop eerder dat je door je zin voor realiteit zou zeggen dat een mijnenvlegel nooit op de neus van mijn auto zou passen vanwege het gewicht en de negatieve impact op mijn gezichtsveld.
(mits je doorhebt dat het natuurlijk een grap was)
Trouwens verkies ik nog altijd een line charge boven een tank met een ploeg, en dan pas een vlegel-attachment.
Alleszins sneller dan te prikken! En ja, ik heb toch wel ettelijke uren doorgebracht in dit pak, op dat grasveld...
De grap had ik wel door hoor, maak je maar geen zorgen. Daarom ook dat ik enkel over de aanpassing van het betreffende voertuig een ongepaste opmerking maakte
Bijgevolg schrijf ik ergens anders mijn verhaaltjes neer, en deel ik mijn filmpjes daar waar mensen beseffen dat bijdragen de bedoeling is, en niet het oeverloos zeiken over de vorm of inhoud ervan...
Maarja, jij bent in het echte leven ook zo natuurlijk. Als je partner thuiskomt en die begint 'nu weer iets meegemaakt op de baan, ene die geen voorrang had schoot toch wel voor mij in zeker!' dan ga jij ook beginnen neuzelen over het feit dat ze maar beter had moeten anticiperen, ofzo...ohnee wacht het is enkel je e-penis en je internet-personaliteit die dat doet, in het echte leven ben je ineens een stukje socialer en zit je vol empathie, niet?
Ai. Ik durfde als fietser tegengas geven...
Je grapje met de tank was zo grappig niet op de dag dat ik tot twee maal toe een halve hartstilstand had omdat ik de remmen blok toe moest gooien om niet onder een auto te zitten. Scheelde twee maal geen halve meter. Het ergste wat jou kon overkomen op die berg is dat er één op je auto knalde. Daarvoor dienen dan verzekeringen. Dat en de minuut tijd die je verloor natuurlijk.
Daarom zijn dergelijk 'grapjes' niet grappig.
En me dan pakken op het feit dat ik een gsm verwarde met een dashcam. Oh man, wat een fail. Ik ben er nog niet goed van...
En ik en mijn vrouw zagen niet als we thuiskomen over het verkeer. Ik trek m'n schouders eens op en ga je zelfs beleefd nog uitnodigen om eerst in te voegen. Dus ja, ik ben in het echte leven best wel een aangename mens Net daarom waarschijnlijk dat ik minder en minder op dit 'kijk eens wat een chauffeur ik ben'-forum kom. Je reacties op mijn posts zeggen meer of jou frustraties dan over mijn 'ergernis' .
Maar ga vooral door met het spuien van je ergernis, belachelijk maken van medeweggebruikers en 'grapjes' maken over tanks en wat nog meer.
op de dag dat ik tot twee maal toe een halve hartstilstand had omdat ik de remmen blok toe moest gooien om niet onder een auto te zitten. Scheelde twee maal geen halve meter.
Oei dat is wel minder natuurlijk. Je zou voor minder schrik krijgen van auto's.
Comment