Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
    Maar ga vooral door met het spuien van je ergernis, belachelijk maken van medeweggebruikers en 'grapjes' maken over tanks en wat nog meer.
    Bleiter.
    Misschien moet je er de humor een beetje van proberen inzien, 't is allemaal zo erg niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
      Bleiter.
      Misschien moet je er de humor een beetje van proberen inzien, 't is allemaal zo erg niet.
      Zal aan mij liggen, m'n gevoel voor humor zal niet niet op forum-niveau zijn.
      Vanaf nu neem ik dan een extra attribuut mee op de fiets. Dat wordt lachen. Humor hé
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Good to know als er een kras in me kar zit weet ik van wie ...,dat wordt lachen..

Comment

Humor hé
          Zo werkt het helaas niet.

Humor is niet iets wat je kan kopen, afkijken, of aanleren uit een boek.

Humor heb je, of je hebt het niet.

Jij hebt het niet.
          Last edited by TooTall; 09/06/2016, 11:42.
          Mijn Skoda

Comment

• humor is subjectief...

jammer dat ge beiden niet ziet dat ge allebei gelijk hebt
            www.peugeotforum.be

Comment

• Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                jammer dat ge beiden niet ziet dat ge allebei gelijk hebt
                Waar zou anders de lol zijn?

Waar is Jakkel feitelijk, die heeft tenminste een gedegen ontwikkeld gevoel voor humor. Er zijn al 10 posts geweest in dit topic zonder hem, ik maak me ongerust...
                Mijn Skoda

Comment

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

EDIT fack te laat Tomski
                    Mijn Skoda

Comment

• Comment

• lol mag er altijd zijn

maar die houdt bij mij op als weggebruikers elkaar beginnen te hinderen of in gevaar brengen. En ik zeg wel degelijk 'weggebruiker', dus zowel voetgangers als bestuurders (en daar horen fietsers en begeleiders van vee/ruiters ook bij).

't is nochtans heel simpel: wilt ge veilig verkeer? Begin bij uzelf!
                        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

't is nochtans heel simpel: wilt ge veilig verkeer? Begin bij uzelf!
                            Wees eens eerlijk, bedacht je deze zelf of heb je hem gestolen van zo'n affiche langs de kant van de autostrade met zo'n triestkijkend pruilend kind erop?
                            Last edited by TooTall; 09/06/2016, 12:21.
                            Mijn Skoda

Comment

• neje, ik ben groot genoeg om zelf zo'n dingen te bedenken. Niets zo makkelijk als commentaar te geven over hoe iemand anders rijdt zonder hand in eigen boezem te steken. Dit topic zou veel interessanter worden als men eens zijn eigen stommiteiten zou posten waardoor men een ergernis was tov een andere weggebruiker. Maar dat vraagt om zelfreflectie en introspectie. Twee eigenschappen welke de gemiddelde weggebruiker schijnbaar niet blijkt te bezitten.
                              www.peugeotforum.be

Comment

neje, ik ben groot genoeg om zelf zo'n dingen te bedenken. Niets zo makkelijk als commentaar te geven over hoe iemand anders rijdt zonder hand in eigen boezem te steken. Dit topic zou veel interessanter worden als men eens zijn eigen stommiteiten zou posten waardoor men een ergernis was tov een andere weggebruiker. Maar dat vraagt om zelfreflectie en introspectie. Twee eigenschappen welke de gemiddelde weggebruiker schijnbaar niet blijkt te bezitten.
                                Dat zijn wijze woorden!

Comment

Dit topic zou veel interessanter worden als men eens zijn eigen stommiteiten zou posten waardoor men een ergernis was tov een andere weggebruiker. Maar dat vraagt om zelfreflectie en introspectie.
                                  Een onrealistische verwachting. Je eigen fouten verdoezelen, dat is eigen aan de mens, niemand wil op zijn gezicht gaan. Ik kan me 3 instanties voor de geest halen waarin ikzelf hier postte over 'een domme fout' die ik had gemaakt. 1 Omvatte een dashcamfilmpje. Je kan je de reacties wel inbeelden
                                  Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

lool

Comment

• is niets onrealistisch aan. Het hoort bij de kernwaarden van wat algemeen als "opvoeding" wordt beschouwd. Dat is voor u dan misschien een moeilijke taak om dergelijk gedrag te stellen, gelukkig merk ik uit eigen onderving op dat niet iedereen daar mee worstelt.
                                      www.peugeotforum.be

Comment

is niets onrealistisch aan. Het hoort bij de kernwaarden van wat algemeen als "opvoeding" wordt beschouwd. Dat is voor u dan misschien een moeilijke taak om dergelijk gedrag te stellen, gelukkig merk ik uit eigen onderving op dat niet iedereen daar mee worstelt.
                                        Zeker niet, maar toch is er een verschil tussen bijvoorbeeld alleen in de auto zitten en bij jezelf denken 'dju, daar heb ik even geluk gehad...' en dan achteraf dat moment delen met iemand, laat staan op een publiek forum.

Nuja, zolang de 'les' maar geleerd is zeker?
                                        Last edited by TooTall; 09/06/2016, 12:40.
                                        Mijn Skoda

Comment

• Comment

Working...
                                          X