Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• niets zo gezellig als onzinnige muziekclips te posten

www.peugeotforum.be

Comment

• Flappy, ik vind u een flipflop!

Dju, dat werkt niet rechtstreeks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten

EDIT fack te laat Tomski

Kijk, dit is wel grappig
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
          Flappy, ik vind u een flipflop!

Dju, dat werkt niet rechtstreeks
          https://hearthis.at/QRXDZrTC/jeroen-koen-flipflop/

dus uw punt was?
          www.peugeotforum.be

Comment

• vandaag ook een ergernis(zonder te willen kakken op de modelfietsers):
            reed in een redelijk kalme weg, voor mij 2 auto's en een tractor met aanhanger, tractor zet dubbel pinkers op, en maakt beweging naar links om dan achteruit rechts van de weg een slag in te draaien
            ondertussen is er een groep wielerfanaten(...) achter mij aan het afkomen en die rijden zowel voor als achter de tractor langs, en zitten dan nog te roepen naar de tractorbestuurder.... die 10 seconden wachttijd was er precies teveel aan...
            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
              vandaag ook een ergernis(zonder te willen kakken op de modelfietsers):
              reed in een redelijk kalme weg, voor mij 2 auto's en een tractor met aanhanger, tractor zet dubbel pinkers op, en maakt beweging naar links om dan achteruit rechts van de weg een slag in te draaien
              ondertussen is er een groep wielerfanaten(...) achter mij aan het afkomen en die rijden zowel voor als achter de tractor langs, en zitten dan nog te roepen naar de tractorbestuurder.... die 10 seconden wachttijd was er precies teveel aan...
              Jamaar die willen wel de recordtijd van Parijs-Roubaix evenaren hé! Dat niemand hen snapt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                Euh... Dat ge maar functioneert binnen een meester-slaaf relatie? Nu moet gij antwoorden met waar hij zijn bistabiele multivibrator kan steken! Want da's duidelijk ook iets NSFW
                30 jaar Mr Yuge!

Comment

• ik denk dat hij zelf al kan raden waar hij die kan steken. Het zou iets te maken hebben met de planeet Uranus.
                  www.peugeotforum.be

Comment

• Dees is wel leuk om uw dagelijkse commute mee te vergeten.

Als je gaat doorkijken op de website, staan er bepaalde parameters omschreven waardoor je het verkeer vlotter kan laten verlopen etc.
                    Mijn Skoda

Comment

• Een poosje geleden was er hier iemand die volgens mij in dit topic zocht van welk bedrijf deze tankwagen was, de post vind ik nergens meer terug, maar gisteren deze tegengekomen op de E17.

Firma is Devooght Verleye http://trendstop.knack.be/nl/detail/...t-verleye.aspx

Comment

• Is toch het ergernistopic. Van begin december de DS5 en ben ondertussen al meer in de garage geweest dan ik normaal op 4 jaar zou moeten gaan. Hoofdzakelijk voor dat Carplay-gedoe en daarnaast hier en daar wat foutmeldingen.

Ondertussen al 2 x een firmware update gedaan van het infotainmentsysteem waarvan de laatste den donderdag die moest omwille een terugroepactie om al die problemen op te lossen. Maar gisteren werd alweer duidelijk dat er niets opgelost is, desondanks die update. Garage ziet het niet meer zitten en dus bellen ze mij vandaag op dat 'ik' persoonlijk bij Citroën Benelux een klacht mail moet sturen met de garagist in kopie. Wie kan dat nog begrijpen.

Het het dan toch maar eens gedaan, maar zal wss toch niet helpen.

Op hun site staat leuk: 'Omdat tijd bijzonder kostbaar is, heeft DS CONNECT alles in het werk gesteld om u het leven aangenamer te maken en u te laten genieten van elk moment.'. Nog niet veel van gemerkt, want het kost mij tijd. Bellen met het systeem is haast een marteling geworden. En ik regel de meeste zaken op de baan. Gezellig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                          vandaag ook een ergernis(zonder te willen kakken op de modelfietsers):
                          Ik vind dit ook bijzonder ergerlijk.

Velen kunnen niet begrijpen hoe frustrerend het kan zijn met iets log en trager op de weg te moeten rijden (geldt ook voor vrachtwagens).

Moet je een maneuver doen, wil iedereen er nog altijd langs of tussendoor, en vooral, je moet maar zorgen dat je hen gezien hebt!

Comment

• dagelijks : mensen die in een blinde bocht perfors fietsers moeten voorbijsteken, tegenligger niet zien aankomen en dan de fietser maar wegdrukken omdat er eigenlijk geen plek is

kunnen die niet eens even 10 seconden wachten tot na de bocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              dagelijks : mensen die in een blinde bocht perfors fietsers moeten voorbijsteken, tegenligger niet zien aankomen en dan de fietser maar wegdrukken omdat er eigenlijk geen plek is

Tja, zoals fietsers altijd op het fietspad rijden hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                Wat heeft dat er nu mee te maken?

Haal jij fietsers in in een blinde bocht omdat er fietsers zijn die niet op het fietspad rijden?

(o, ja, ik ben modelfietser )
                                Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  dagelijks : mensen die in een blinde bocht perfors fietsers moeten voorbijsteken, tegenligger niet zien aankomen en dan de fietser maar wegdrukken omdat er eigenlijk geen plek is

Ik erger me er ook aan

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                  En auto's nooit op fiestpaden parkeren
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten

Kan niet kerel, alle fietsers zijn terroristen...
                                    En ze rijden altijd in de weg.
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                      Wat heeft dat er nu mee te maken?

Haal jij fietsers in in een blinde bocht omdat er fietsers zijn die niet op het fietspad rijden?

Neen, ik persoonlijk niet. Maar ge laat uitschijnen dat alle fietsers heilig zijn :-)
                                      Ik erger mij enorm aan groepjes fietsterroristen die niet alleen 1 rijvak nodig hebben, maar ook nog dat van de tegenliggers. :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                        Ik erger me er ook aan

En auto's nooit op fiestpaden parkeren
                                        Ik doe 60000km/jaar waarvan ook enorm veel binnenbanen en ik kom zeer zelden tegen dat er nen auto op een fietspad staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                          Ik doe 60000km/jaar waarvan ook enorm veel binnenbanen en ik kom zeer zelden tegen dat er nen auto op een fietspad staat
                                          Dan kom ik fietsen waar jij rijdt wat ik zie dat dagelijks. Toen ik nog met de fiets kon gaan werken (40km/dag) werd ik tussen Sint-Truiden en Hasselt dagelijks tot 10keer bijna doodgereden... op het fietspad.

Comment

Working...
                                          X