Daarstraks één of ander marginaal geval met een Passat voor mij met 5 kinderen los op de achterbank. Eentje kroop tussen de dakhemel en de passagierszetel terwijl de rest op hun Knieën zat en naar achter aant zwaaien was. Mama met een sigaret in haar kwijk en ondertussen nog een GSM aan het oor moest dan ook nog die kleine terug duwen waardoor ze dan weer op het fietspad reed en daarna weer op de verkeerde weg helft reed..... Onverantwoord!!! Die moet maar eens goed stoppen en er vliegen 5 klein mannen door de voorruit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Het heeft wel erg gedaan he den 23ste.
Die hagelstenen die jij op foto hebt zijn nog klein, ik heb er gezien ter grote van een tennisbal.
Hier hebben we nog geluk gehad, enkel 8 gaten in de poort van de garage. (Dat word dus een nieuwe poort)
Bij verschillende buren zijn er ruiten gesneuveld, bij twee zijn de hagelstenen zelfs los door het dubbel glas uit gegaan
En heel wat bomen die om zijn of op een zekere hoogte afgeknakt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenDaarstraks één of ander marginaal geval met een Passat voor mij met 5 kinderen los op de achterbank.
Toch moest ik vandaag terugdenken aan mijn jeugdjaren. Ik zat vroeger als 5 jarig manneke bij mijn Pa in z'n opgefokte Golf GTI op de achterbank, gewoon los, tussen de rolkooi, terwijl we over het circuit van Spa Francorchamps reden. Wat toen -als ik mij niet vergis- nog voor een groot stuk openbare weg was. Eentje waarbij de snelheidslimiet nogal vrij geïnterpreteerd werd, dat was officieel de eerste keer dat ik +200km/h heb mogen ervaren.
Hij rookte ook 2 pakjes groene Michel.
Heb nog met asbestplaten liggen spelen vroeger,... plezant hoe die platen uiteen knalde op het vuur.
Oh ja, en wekelijks afval stoken van de zaak, doodnormaal.
Echt zot hoe tijden veranderen, vandaag zouden ze me wegplukken uit zo'n gezin.
Tot zover mijn nostalgisch momentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenNeen VVR zou overal moeten zijn, er zou veel rustiger gereden worden!
Comment
-
voorrang van rechts is overgenomen uit de UK & daar is dit logisch in onze streek ni:
in de UK ben je als chauffeur de klos als je een VVR negeert, de andere wagen rijdt de chauffeurskant binnen, dus chauffeur heeft meeste kans om gewond te worden> hij zal veel voorzichtiger rijden
hier: VVR passagier of erger de chauffeur die voorrang heeft zit in de slechtste positie, minder kans dat hij zijn voorrang claimt of dat de andere de voorrang geeft....
iets om eens over na te denken...mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI) voor mijn vrouwke en Audi A4
voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenTot zover mijn nostalgisch momentje.
ben er zeker van dat ik - met eke dag de apense ring af te rijden met een s om te mogen gaan werken - onveiliger bezig ben, dan moest ik met een fiat 126 van de wildert naar essen scheuren...om maar iets te zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenklopt, met de bomma in de kever naar zee 5 kleinkinderen, dus 2 in de kattenbak
bomma bompa contenu smoren, en geen raam open want van de trek werden wij ziek
maar vandaag zou je beter moeten weten
Merkwaardig dat we nog leven, we hebben pesticiden, hormonenvlees, dioxine kippen en zelfs een beetje nucleaire neerslag over ons heen gehad.
Comment
-
wtf is dat de laatste tijd met die landbouwers, rijden rond zonder zwaailichten, zonder nummerplaten, slecht of zelfs niet werkende verlichting.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenJe hebt gelijk Bjorn.
Toch moest ik vandaag terugdenken aan mijn jeugdjaren. Ik zat vroeger als 5 jarig manneke bij mijn Pa in z'n opgefokte Golf GTI op de achterbank, gewoon los, tussen de rolkooi, terwijl we over het circuit van Spa Francorchamps reden. Wat toen -als ik mij niet vergis- nog voor een groot stuk openbare weg was. Eentje waarbij de snelheidslimiet nogal vrij geïnterpreteerd werd, dat was officieel de eerste keer dat ik +200km/h heb mogen ervaren.
Hij rookte ook 2 pakjes groene Michel.
Heb nog met asbestplaten liggen spelen vroeger,... plezant hoe die platen uiteen knalde op het vuur.
Oh ja, en wekelijks afval stoken van de zaak, doodnormaal.
Echt zot hoe tijden veranderen, vandaag zouden ze me wegplukken uit zo'n gezin.
Tot zover mijn nostalgisch momentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenGeweldig.
Merkwaardig dat we nog leven, we hebben pesticiden, hormonenvlees, dioxine kippen en zelfs een beetje nucleaire neerslag over ons heen gehad.
Er zal tegenwoordig wel een groter deel overleven dan toen. Diegenen die het niet overleefd hebben, kunnen dat hier niet komen vertellen he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenGeweldig.
Merkwaardig dat we nog leven, we hebben pesticiden, hormonenvlees, dioxine kippen en zelfs een beetje nucleaire neerslag over ons heen gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenVoorrang van rechts... Zijn er nog mensen die dat zoals mij een compleet idiote regel vinden?
Ik zou eigenlijk veel liever hoofdbaan voorrang hebben, en waar het een echt drukke zijstraat is moet je maar lichten zetten of een rotonde waar mogelijk.
Er zouden veel minder ongelukken gebeuren. Vooral zoals DHL zegt, die echt bizar kleine straatjes waar je 99 op de 100 keer vertraagd voor niks (remmen versleten, onnodig brandstof verbruiken om weer op te trekken), maar je kan het niet riskeren van niet te vertragen want 1 keer op die 100 komt er ene uit die zijne voorrang neemt (en dat mag hij) en dan is het bam als je niet vertraagd...
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk BerichtenNeen VVR zou overal moeten zijn, er zou veel rustiger gereden worden!
Comment
-
In ons straat staat er een vluchtheuvel waar het net smaller wordt en auto's langs de weg staan en daar waar wij dan wonen daar is er geen en knallen ze dan soms tegen 120 voorbij terwijl je er maar 50 mag! Ma heb ook liever heen vluchtheuvel voor mijn deur. En eerlijk gezegd ik rij er ook ni altijd 50.
Maar wa da ik dus wou zeggen is, waarom die vluchtheuvel net daar en niet waar er juist wel snel gereden wordt?
Comment
-
Enkele weken geleden op 1 dag in Brussel meegemaakt:
Ik ging naar huis na het werk en stond voor een rood licht. Camionetje stopt achter mij en begint als zot te claxoneren. Ik kijk ff rond of mijn koffer niet opestond ofzo, maar daar was niets mis mee. Ik denk dat die zich echt ergerde dat ik niet door dat rood licht reed. Op de straat die groen had reed weliswaar geen kat reed, maar zomaar door het rood rijden doe je toch niet?
Iets verder aanschuiven voor een rood licht met zo'n verhoogd tramspoor naast de rij wagens, het wordt groen en de auto achter mij vliegensvlug op het tramspoor vliegen en voor mij invoegen terwijl hij mijn voorkant er bijna afrijdt, en dat om 1 plaats op te schuiven... enkele lichten verder exact hetzelfde voorgehad.
In onze hoofdstad zie je wel wat toeren, maar die dag was het toch uitzonderlijk slecht gesteld met de hoffelijkheid in het verkeer..
Gisteren in Lier gezien: de bareel van het spoor was al 5' toe zonder een trein gezien te hebben, in de verte kon je zien dat de trein erg traag kwam aangereden, maar de treinen die van de andere richting kwamen kon je niet zien. Ineens is er 1 het beu te wachten en rijdt gewoon tussen de bareels door. Ongelofelijk eigenlijk, ik stond er met mijn fiets en had zelf al schrik dat als er een trein tegen volle snelheid hem aanreed die auto mss nog tegen mij zou vliegen. Zo'n mannen mogen ze gerust een paar maand in de gevangenis smijten van mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenMijn grootste ergernis voor vandaag is eigenlijk dat ik moet werken terwijl het buiten 30° is en bijna iedereen van het zonnetje aan het genieten is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenFoei, op het forum tijdens de werkuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIn ons straat staat er een vluchtheuvel waar het net smaller wordt en auto's langs de weg staan en daar waar wij dan wonen daar is er geen en knallen ze dan soms tegen 120 voorbij terwijl je er maar 50 mag! Ma heb ook liever heen vluchtheuvel voor mijn deur. En eerlijk gezegd ik rij er ook ni altijd 50.
Maar wa da ik dus wou zeggen is, waarom die vluchtheuvel net daar en niet waar er juist wel snel gereden wordt?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenMijn grootste ergernis voor vandaag is eigenlijk dat ik moet werken terwijl het buiten 30° is en bijna iedereen van het zonnetje aan het genieten is!
En dat ik dinsdag wanneer ze regen voorspellen buiten ga moeten werken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment