Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDe mijne dat ik afgelopen week donderdag en vrijdag met goed weer binnen heb moeten werken, en morgen waarschijnlijk ook nog.
En dat ik dinsdag wanneer ze regen voorspellen buiten ga moeten werken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenOei verkeersdrempel. Dacht dat da hetzelfde was. Ni dus.
Anderzijds tegenwoordig word er ook vaak over vluchtheuvels gevlamd heb ik de indruk.Last edited by knight-rider; 11/07/2016, 00:07.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Het grote ergernis topic deel VIII
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat is een fout die blijkbaar nogal velen maken. (ik ook soms)
Anderzijds tegenwoordig word er ook vaak over vluchtheuvels gevlamd heb ik de indruk.
Vluchtheuvel is dus eigenlijk een plaats waar je kan invoegen los van de rijbaan om kunnen af te slaan, logisch ook eigenlijk maja wie denkt daar altijd bij na eigenlijk. Ik blijkbaar ni.Naar mate ik ouder wordt kom ik vaak al is woorden tegen die ik vaak zeg, omdat ik het zo geleerd heb, maar dan later pas echt snap vanwaar da woord en waarom.
Pas later beseft als ik van school kwam dat het beter is van als je iets leert het ook te begrijpen dan het klakkeloos vanbuiten te leren, wa bij mij vaak het geval was.Veel te laat natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten't is eigenlijk verhoogde inrichting
Zowel verkeersdrempel als verhoogde inrichting?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
verhoogde inrichting is de overkoepelende naam voor alle verkeersremmende maatregelen welke kunnen gebruikt worden door een deel van de rijbaan te verhogen
ge hebt een verkeersdrempel, maar ook een verkeersplateau. Beide zijn dus een verhoogde inrichting. Totaal onbelangrijk in deze discussie, maar nu we toch bezig waren de puntjes op de 'i' te zetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenverhoogde inrichting is de overkoepelende naam voor alle verkeersremmende maatregelen welke kunnen gebruikt worden door een deel van de rijbaan te verhogen
ge hebt een verkeersdrempel, maar ook een verkeersplateau. Beide zijn dus een verhoogde inrichting. Totaal onbelangrijk in deze discussie, maar nu we toch bezig waren de puntjes op de 'i' te zetten...
Comment
-
Vandaag aan het wandelen op een fietssugestiestrook met de kinderwagen zo n rood geval wel afgeschermd van de rijweg. Kom er zo n wielerfanaat (zo eentje in lycra met een helmpje op zijn kop) aan rijdt me bijna aan en roept het is hier voor fietsers. Dus dan moet ik de rijweg op met een kinderwagen want er is daar nergens een voetpad te bespeuren. Die wielrenners mogen misschien ook de verkeerswetten eens doornemen. Hoop dat het nooit tot een aanrijding komt want dan zou ik wel eens mijn geduld kunnen verliezen met zo n eikels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door max la menace Bekijk BerichtenVandaag aan het wandelen op een fietssugestiestrook met de kinderwagen zo n rood geval wel afgeschermd van de rijweg. Kom er zo n wielerfanaat (zo eentje in lycra met een helmpje op zijn kop) aan rijdt me bijna aan en roept het is hier voor fietsers. Dus dan moet ik de rijweg op met een kinderwagen want er is daar nergens een voetpad te bespeuren. Die wielrenners mogen misschien ook de verkeerswetten eens doornemen. Hoop dat het nooit tot een aanrijding komt want dan zou ik wel eens mijn geduld kunnen verliezen met zo n eikels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenPfff ben er zo vandaag ook 3 tegengekomen. Ipv achter elkaar te gaan rijden als er nen auto afkomt. Nee, me 3 naast elkaar! Breder dan een auto zelf! En als ge dan durft claxonneren maken ze nog van hun oren bij! Die wieler terroristen, ja zo noem ik ze vaak, zijn toch wel gevallen apart ze.
Nu maak ik mezelf de opmerking dat als die lustige trappers (of is het tappers ?) allemaal met den otto zouden rijden, dan staan die voor mij in de file, dus wat maakt het uit .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenEen bel is teveel gewicht maar die dikke pens kan er wel nog bij. Ni normaal. :-/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door max la menace Bekijk BerichtenHoop dat het nooit tot een aanrijding komt want dan zou ik wel eens mijn geduld kunnen verliezen met zo n eikels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenIn de herfst heb je dan de mountainbikers die op de boerenwegels de korte bochten zo breed mogelijk nemen, zonder behoorlijk te kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJe moet dat begrijpen. Dat is door die hoge middelpuntvliedende kracht van die dikke pens hé.
Zeg dat tegen mijn voorruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenZeg dat tegen mijn voorruit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenZe mogen fietsen zoveel als ze willen ma ze moeten ni altijd denken da de baan voor hen alleen is, zoals de meeste van hen. Een bel is teveel gewicht maar die dikke pens kan er wel nog bij. Ni normaal. :-/
Ik erger mij veel meer aan dit:
Die houden niet alleen het verkeer op, die beesten schijten ook nog eens de hele straat vol
Leuk om met een vers gewassen auto zo'n kar te volgen.
Die mensen zijn gewoon 100 jaar te laat geboren.
Comment
Comment