Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
    Ik erger mij veel meer aan dit:

Die houden niet alleen het verkeer op, die beesten schijten ook nog eens de hele straat vol

Leuk om met een vers gewassen auto zo'n kar te volgen.

Die mensen zijn gewoon 100 jaar te laat geboren.
    Ni zoveel last van. Moet er normaal zo geen opvangzak achter hun poep hangen? Onze hond mag ook ni op straat kakken laat staan da een paard da dan wel nog mag. 100 jaar geleden mocht da natuurlijk wel allemaal nog.

Comment

• Al een geluk heb ik een zuinige motor gekoppeld aan een boterzachte automaat.

Comment

• gelukkig file-assist...

ring van apen rij ik door mijn shift-uren toch nog altijd - oef - meer filevrij als anders, ademloos heeft de dagmensen en zichzelf toch goed zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ademloos heeft de dagmensen en zichzelf toch goed zitten
          Hoezo?

Comment

• ik ga ervanuit dat een drukke maar vlottere ring minder schadelijk is dan huidige ring die contenu stilstaat

Comment

ik ga ervanuit dat een drukke maar vlottere ring minder schadelijk is dan huidige ring die contenu stilstaat

Snap niet de link met ademloos?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                http://www.gva.be/cnt/dmf20160714_02...e-zit-muurvast

Al een geluk heb ik een zuinige motor gekoppeld aan een boterzachte automaat.
                Ik content dat ik tegenwoordig niet meer in BXL moet zijn en maar op 20 min rijden van m'n werk zit, in tegenstelling tot vroeger +3u elke dag te verliezen.
                Da's nu al dikke 2 weken zo, en ge voelt dat ge gewoon minder stress hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                  Snap niet de link met ademloos?
                  das mogelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                    Ik content dat ik tegenwoordig niet meer in BXL moet zijn en maar op 20 min rijden van m'n werk zit, in tegenstelling tot vroeger +3u elke dag te verliezen.
                    Da's nu al dikke 2 weken zo, en ge voelt dat ge gewoon minder stress hebt.
                    binnekort dikke diesel wegens jobverandering 4 sale ?

Comment

das mogelijk

Bobo, ik vraag alleen maar wat verduidelijking hé.
                      Zoals al gezegd, uw sms stijl van schrijven is niet altijd even helder.

Comment

• hoopte dat je zelf met de verduidelijking ging komen

ik neem al die actiegroepen het een beetje kwalijk dat apen contenu in de smog zit owv een dichtgeslibte ring, zonder de gebundelde groeperingen onder de noemer ademloos (en zonder patrick janssens die het referendum uitschreef) hadden we ongeveer vandaag toch hopelijk sneller op het werk geraakt

Comment

• Ok, thanks.

Comment

binnekort dikke diesel wegens jobverandering 4 sale ?
                            Waarom denkt ge dat ik m'n DPF eruit heb laten stampen (I know, niet goed voor milieu maar zie hieronder...)
                            Veel te neig content van m'n V70, wil die gerust wisselen voor een V70 naft, maar dan moet het een V70 III T6 R-Design automaat in het rood zijn, en die zijn niet te vinden.
                            Kas van een V70 heeft imho minstens + 200 pk nodig.

Comment

• Gisteren een madam, staat aan de verkeerslichten links, rechts staat niemand. Ik dus rechts vooraan aanschuiven.
                              We vertrekken, er staat niemand anders aan te schuiven, madam blijft links rijden.
                              Baan gaat van 2 naar 1 rijvak, madam schuift op tot het weer 2 vakken zijn, dan gaat ze automatisch naar... links.

Die heeft dat dus zo zitten doen van in Geel tot in Turnhout, tot grote ergernis van iedereen die daar achter bleef hangen.

In welke supermarkt hebben die hun rijbewijs gehaald?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                Gisteren een madam, staat aan de verkeerslichten links, rechts staat niemand. Ik dus rechts vooraan aanschuiven.
                                We vertrekken, er staat niemand anders aan te schuiven, madam blijft links rijden.
                                Baan gaat van 2 naar 1 rijvak, madam schuift op tot het weer 2 vakken zijn, dan gaat ze automatisch naar... links.

Die heeft dat dus zo zitten doen van in Geel tot in Turnhout, tot grote ergernis van iedereen die daar achter bleef hangen.

das tegenwoordig dagelijkse kost...
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                  Gisteren een madam, staat aan de verkeerslichten links, rechts staat niemand. Ik dus rechts vooraan aanschuiven.

Sorry, maar daar knal ik rechts voorbij. Deze week ook nog op de autosnelweg. Camionette de hele tijd op het linkervak, de hele tijd aan 110km/u alstublieft. Dan kijken ze raar als je rechts voorbijknalt.
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                    Ni zoveel last van. Moet er normaal zo geen opvangzak achter hun poep hangen? Onze hond mag ook ni op straat kakken laat staan da een paard da dan wel nog mag. 100 jaar geleden mocht da natuurlijk wel allemaal nog.
                                    Neen, paarden mogen dit, honden niet, maar klopt wel dat dit wet is van 100 jaar geleden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                      das tegenwoordig dagelijkse kost...
                                      Zie ik ook alle dagen :-(
                                      Rechts en gas is mijn oplossing, mag deze binnenkort wel weer gaan uitleggen ????

Comment

• Paardedrollen zien er ook minder menselijk uit en meuren niet

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Working...
                                        X