Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stront is stront, wist ni da paarden da wel nog mogen, raar, maja zoals zoveel wetten hier zeker?

Comment

• Wat een gezeur. Paardenstront is geen drama hé, dat is meer stro dan wat anders, het stinkt amper en één regenvlaag en 't is weg. Wat wil je nu? Dat ruiters een mega kakzak gaan meenemen, terwijl ze aan 't rijden zijn in 't oog gaan houden wanneer hun paard aan 't scheiten is, om dan af te stappen om de stront in de megakakzak te scheppen en vervolgens gaan meezeulen? In een rugzak misschien?

Er zijn andere problemen in de wereld hé.

Doet me wat denken aan dat simpel en onverdraagzaam vlaams belang mens uit Wuustwezel, en dan vindt ze nog niks ook.

Comment

• Mijn hond vreet dat op en das gezond lol

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Het grote ergernis topic deel VIII

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Wat een gezeur. Paardenstront is geen drama hé, dat is meer stro dan wat anders, het stinkt amper en één regenvlaag en 't is weg. Wat wil je nu? Dat ruiters een mega kakzak gaan meenemen, terwijl ze aan 't rijden zijn in 't oog gaan houden wanneer hun paard aan 't scheiten is, om dan af te stappen om de stront in de megakakzak te scheppen en vervolgens gaan meezeulen? In een rugzak misschien?

Doet me wat denken aan dat simpel en onverdraagzaam vlaams belang mens uit Wuustwezel, en dan vindt ze nog niks ook.
          http://atv.be/nieuws/paardendrollen-...ustwezel-30010
          Zeuren zeuren. Das veel gezegd. Heb er nooit last van dusja. Ma anders zal ik mijn vriendin haar paard is voor u deur laten kakken dage ni anders kunt dan erdoor rijden als ge van uwen oprit komt. Is zien of daget dan nog teveel gezeur gaat vinden.
          Er zijn idd wel ergere dingen in de wereld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
            Gisteren een madam, staat aan de verkeerslichten links, rechts staat niemand. Ik dus rechts vooraan aanschuiven.
            We vertrekken, er staat niemand anders aan te schuiven, madam blijft links rijden.
            Baan gaat van 2 naar 1 rijvak, madam schuift op tot het weer 2 vakken zijn, dan gaat ze automatisch naar... links.

Die heeft dat dus zo zitten doen van in Geel tot in Turnhout, tot grote ergernis van iedereen die daar achter bleef hangen.

In welke supermarkt hebben die hun rijbewijs gehaald?
            Zoals anderen zeiden, dat zie je idd regelmatig.
            Toevallig heb ik dat 30' geleden nog gezien op de ring van Lier. Een camionette die continu ~70 reed op de linkerrijstrook waar je 90 mag. Werd aan de lopende band langs rechts voorbijgestoken maar weigerde van zijn linkervak te gaan.

Oke als je even verstrooid bent en te lang links rijdt, maar als er al 20 man u langs rechts voorbij gestoken hebben moet uw frank toch al gevallen zijn zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
              Zeuren zeuren. Das veel gezegd. Heb er nooit last van dusja. Ma anders zal ik mijn vriendin haar paard is voor u deur laten kakken dage ni anders kunt dan erdoor rijden als ge van uwen oprit komt. Is zien of daget dan nog teveel gezeur gaat vinden.
              Interesseert mij geen bal als ik met mijn auto door wat strorestjes moet rijden hoor. Dat ge u daar druk in kunt maken, ik begrijp het niet. Ge gaat u in uw leven nog veel mogen gaan druk maken peins 'k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                Mijn hond vreet dat op en das gezond lol

Die van mij wilt da ook altijd doen als ik al is meega met de vriendin ma laat da dan ni toe. Wetende da em achteraf graag zoentjes geeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                  Die van mij wilt da ook altijd doen als ik al is meega met de vriendin ma laat da dan ni toe. Wetende da em achteraf graag zoentjes geeft.
                  Aan z'n eigen gat lekken (wat ze geregeld doen) is viezer dan van ne paardenstront eten ze.

Comment

• Het grote ergernis topic deel VIII

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Aan z'n eigen gat lekken (wat ze geregeld doen) is viezer dan van ne paardenstront eten ze.
                    Alé smakelijk dan. Laat u gaan.

Comment

• Is dat ook ni ideaal voor in de stoof, of zijn dat koeievlaaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Aan m'n eigen gat lekken (wat ik geregeld doe) is viezer dan van ne paardenstront eten ze.
                        Ieder z'n interesses hé Jakkel. Mss best aanmelden op ikeetkak.be

Comment

• Gaat te traag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                            Ieder z'n interesses hé Jakkel. Mss best aanmelden op ikeetkak.be

nickotje heeft duidelijk een pervers kantje.

Comment

Wat een gezeur. Paardenstront is geen drama hé, dat is meer stro dan wat anders, het stinkt amper en één regenvlaag en 't is weg. Wat wil je nu? Dat ruiters een mega kakzak gaan meenemen, terwijl ze aan 't rijden zijn in 't oog gaan houden wanneer hun paard aan 't scheiten is, om dan af te stappen om de stront in de megakakzak te scheppen en vervolgens gaan meezeulen? In een rugzak misschien?

http://atv.be/nieuws/paardendrollen-...ustwezel-30010
                              Als ik kleibrokken op de weg achterlaat moet ik die ook opkuisen, dat stinkt ook niet en als het regent spoelt het ook weg.
                              Hoe die ruiters dat oplossen is niet mijn probleem.
                              Trouwens heb je al eens zo'n hoop stront met een waterslang/hogedrukreiniger proberen weg te spuiten van voor uw deur ? Binnen het uur heb je daarmee niet gedaan hoor .
                              Ik spreek uit ervaring, wekelijks heb ik er in mijn straat liggen (er is namelijk een feestzaal in de buurt en trouwers maken nogal eens gebruik van paard en kar)

Comment

Interesseert mij geen bal als ik met mijn auto door wat strorestjes moet rijden hoor. Dat ge u daar druk in kunt maken, ik begrijp het niet. Ge gaat u in uw leven nog veel mogen gaan druk maken peins 'k.
                                Blijkbaar toch een wereld(s)probleem
                                paarden, horses, ponies, paardensport, paard, pony, SGW, Eventing, Western, KWPN, NRPS, huisdier, stalling, pensionstal, training, sport, nieuws, encyclopedie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                  Blijkbaar toch een wereld(s)probleem
                                  http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1170639
                                  Tsja, tegenwoordig maken ze van alles een wereldprobleem hé. Als je de 111 pagina's van dit topic doorleest weet je al genoeg.

Comment

• Voor elk probleem is een oplossing : http://www.steedapplecatcher.com/main.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                      Voor elk probleem is een oplossing : http://www.steedapplecatcher.com/main.htm

Jij verdiend de Nobelprijs, of nee we zullen hem maar geven aan de uitvinder van die paardenpamper.
                                      Subiet efkes de link doorsturen aan Quickie

Comment

• Enkele jaren geleden op een druilerige dag eens een klein manneken met zijn fietsje zien uitschuiven in een natte paardenstront. Kleine hing volledig vol en de moeder was ver het huilen nabij. Ik denk niet dat het voor haar toen veel had geholpen moest iemand zeggen: "maar madameke dat is voornamelijk stro" :-)

Comment

Working...
                                        X