Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
    Stront.Wil vanmorgen vertrekken, een immense plek stront op de voorruit, récht in het zichtveld. Ongeveer 20x20cm. En het was het zware industriële spul, inclusief brokjes en graantjes en halfverteerde maïskorrels. Denk dat het van een Pteriodactyl of een struisvogel was.Of van de buurvrouw.
    Houdt je buurvrouw Pterodactyls??

Comment

• Voor wie Pidgey nog zoekt bij Pokémon. Hij steekt hier tussen de grill van deze Mercedes

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
        Voor wie Pidgey nog zoekt bij Pokémon. Hij steekt hier tussen de grill van deze Mercedes

En wat was nu precies uw ergernis ?

Comment

• Vermoedelijk kreeg hij een boete, iemand moet de eerste zijn ...

Comment

• Uw gezaag Nu beter?
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Stront.

...
              Had vanmorgen ook serieus 'prijs'

Lag een 2cm dik.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Stront.

Wil vanmorgen vertrekken, een immense plek stront op de voorruit, récht in het zichtveld. Ongeveer 20x20cm. En het was het zware industriële spul, inclusief brokjes en graantjes en halfverteerde maïskorrels. Denk dat het van een Pteriodactyl of een struisvogel was.
                Pterodactylus zijn roofdieren, dus ik denk dat het toch een ander beest moet geweest zijn. Misschien een Pokemon?
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                  Had vanmorgen ook serieus 'prijs'

Lag een 2cm dik.
                  Wel. Kak.

Tis precies dezelfde geweest, bij mijne auto zag het ongeveer ook zo uit.

Proef eens, smaakt dat naar noten? Dan ist van dezelfde!
                  Mijn Skoda

Comment

• Ik denk da ge dat zelf gedaan hebt Lijkt me op manshoogte

Comment

• Mensen die rondrijden met hun tank klep niet goed gesloten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                        Mensen die rondrijden met hun tank klep niet goed gesloten.
                        Onlangs eentje tegengekomen met oude nummerplaat waarvan de klep openstond en de stop los hing te bengelen aan het koordje.

Ik reed erachter, uiteindelijk kwamen we aan een rood licht en moest ik linksaf via een voorsorteerstrook. Even met mijn faren getrokken, dan uitgevoegd, en stonden we even langsmekaar. Ik teken aant doen (wijzen naar zijn auto achteraan, wat meer kan je doen?)

Pépé en mémé allebei teken aan doen van ZOT (vinger aan de kop)

...

Ok dan. Het zal me leren, jonge snotaap dat ik ben....vraag me af of ze toen ze het merkten bij thuiskomst doorhadden dat ik daarom teken aan het doen was...waarschijnlijk niet...waarschijnlijk rijden ze gewoon zo rond tot ze de volgende keer moeten tanken
                        Last edited by TooTall; 09/08/2016, 12:12.
                        Mijn Skoda

Comment

• Gisteren de droogkast stuk. Vandaag dit. Morgen...?

Lichtpuntje is wel dat het wisselen vlot ging. Nu aant wachten bij de lokale bandenboer, 4 x Primacy 3's erop laten leggen. Zucht.

Mijn Skoda

Comment

• Die band ziet er slecht uit, wat is daar mee gebeurd?
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Geen idee...ik was aan het rijden tegen 110 op het rechtervak op de E40 ter hoogte van Total Hoegaarden. Ineens een steeds luider wordend geklop / getril. Toevallig net aan de uitvoegstrook van dat tankstation, dus laten uitbollen tot nét op de parking. Tegen dat ik uitstapte stond hij op de velg. Bandenspanningscontrolelampje is nooit aangeweest. Zitten kijken naar de oorzaak maar buiten de (vele) scheuren aan binnen- en buitenkant ziet het loopvlak er nog 'normaal' uit.

Ben ook redelijk zeker dat ik niets geraakt heb, op dat stuk van de E40 is het net redelijk slecht wegdek dus ik let altijd goed op (ik time mijn inhaalbewegingen zelfs zodat ik de 'lijn' niet overmoet waar er putten zijn, zo erg is het )

Mannen van De Condé in Sint-Truiden vonden het ook maar vreemd.

566 EUR kwijt voor 4 x 225/45/R17 94W Michelin Primacy 3's inclusief monteren en uitlijnen van de wagen. (Uitlijning was nog ok)

Ook leuk trouwens, die parkeerplaats heeft ongeveer 50 plaatsen, er stonden misschien 20 auto's, en daar stond ik tussen, met kofferbak open, reserveband uitgehaald, krik klaar, GSM aan het oor omdat ik aan het bellen was naar De Condé, en op nog geen 5 minuten presteerden er niet één niet twee maar DRIE blinde vinken om LANGS mij te willen komen staan aan de kant waar de auto overduidelijk plat stond...

Zit je daar teken te doen (terwijl je aan die receptionist je bandenmaat, snelheidsindex, last, merk, type, motor, favoriete tvserie en kleur van huidige onderbroek aan het doorbellen bent met voorbijrazend verkeer op de E40 langs je) dat ze hier NIET moeten komen staan, zitten ze je daar als een hersendode koe aan te staren. Om uiteindelijk langzaam een parkeerplaats verder in te rijden, ondertussen kijkend 'wat een VREEMDE man!'
                              Last edited by TooTall; 09/08/2016, 19:52.
                              Mijn Skoda

Comment

• Oh en voor de geïnteresseerden, de vervangen banden waren 4 x Goodyear Efficientgrip Performance's.

Ze hebben sinds 28-02-2014 er 720 dagen opgelegen (gewisseld met wintervelgen), voor in totaal 65.781 km tot het voorval vandaag.

Het profiel was op zich nog ok, maar ik had ze deze winter toch laten vervangen. Vond dat ze de laatste tijd nogal veel lawaai maakten. Denk dat ik er makkelijk nog een 8k had bij kunnen opzetten.
                                Last edited by TooTall; 09/08/2016, 20:01.
                                Mijn Skoda

Comment

• Ene die mijne spiegel dichtrijdt en doorrijdt. Ik had thans voorrang en reed ver naar rechts. Ne White van man die zijn reputatie waarmaakt. Straat was te smal om te keren en bracht te rijden.

Sjans, kan die spiegel tegen wat, precies. Spiegelkas weer open geklapt, spiegelglas Kon ik terugklikken. Zien hoelang het houdt...
                                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• 566 euro voor 4 is wel cheap. ik lag al aan meer voor 2 achterbanden :/
                                    lets have some more member berries

Comment

• Online vind je die voor een kleine €390.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                        Online vind je die voor een kleine €390.
                                        Kan zijn, maar als je de volgende dag weer de baan op moet en je niet kan wachten op een online aankoop + levering + afspraak maken bij een bandenboer om ze te leggen dan heb je weinig keuze.

Was zeer content om dezelfde avond nog geholpen te worden, betaal ik graag wat meer voor!
                                        Mijn Skoda

Comment

Kan zijn, maar als je de volgende dag weer de baan op moet en je niet kan wachten op een online aankoop + levering + afspraak maken bij een bandenboer om ze te leggen dan heb je weinig keuze.

Was zeer content om dezelfde avond nog geholpen te worden, betaal ik graag wat meer voor!
                                          voila! En online is bijna alles goedkoper.
                                          Maar dat helpt de economie in België niet.

Comment

Working...
                                          X