Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ergernis: paar weken geleden in Perpignan platte band gehad. 1300km van huis, die dag er nog 850 te gaan. Bovendien zijn de garages daar op zondag bijna allemaal dicht.

Resultaat: 2 nieuwe banden: 460 euro. Slik slik. (excl 250 euro takelkosten, maar dat is voor ethias).

3 dagen later kwamen we thuis en begaf de wasmachine het. Dure laatste 2 reisdagen.

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Comment

• tenzij je met een corsa of fiat 500 bolt lijkt 460 euro voor 2 banden toch binnen de normen te vallen?
      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
        Bovendien zijn de garages daar op zondag bijna allemaal dicht.
        Hier zijn ze op zondag allemaal open ? ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
          tenzij je met een corsa of fiat 500 bolt lijkt 460 euro voor 2 banden toch binnen de normen te vallen?
          Een peugeot 5008. Zo veel heb ik hier nog nooit betaald voor 2 banden. De dikke helft.

Comment

tenzij je met een corsa of fiat 500 bolt lijkt 460 euro voor 2 banden toch binnen de normen te vallen?
            Niet echt. Courante prijs voor een 225/45/17 (telkens A merken) is 80 tot 100 Euro.

Op een 500'tje steek je A-merk banden voor 65 à 75 euro/band.

Mijn E36 vroeg achteraan 245/35/17 als ik me goed herinner, twee Michelins PS2's kostten me toen 370 Euro.

460 Euro voor twee banden is weldegelijk aan de dure kant voor courante maten.
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Is een gekend voorval bij panne op vakantie. Alle reparaties en onderdelen zijn ineens dubbel zo duur als normaal. Mensen weten ook dat je op vakantie bent, het is dringend, je hebt geen andere keuze. Bittere pil!
              Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                Is een gekend voorval bij panne op vakantie. Alle reparaties en onderdelen zijn ineens dubbel zo duur als normaal. Mensen weten ook dat je op vakantie bent, het is dringend, je hebt geen andere keuze. Bittere pil!
                Kan ik begrijpen!

Ik heb een hele goeie bijstand maar het liefst van al blijf ik die premie betalen zonder er ooit gebruik van moeten te maken.
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Nee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                    Nee.
                    binnen die omstandigheden blijf ik dat toch nog aanvaardbaar vinden
                    lets have some more member berries

Comment

• Waarom zijn er zoveel bestuurders die een volle lijn negeren (ook al is er een traag voertuig voor de file)?
                      Heel geestig wanneer ik net aan de onderbroken lijn zou willen beginnen met mijn inhaalbeweging...

Zitten ze ermee in dat ik er te lang ga overdoen omdat ik maar met een kleine auto rij? Prutsers...

*zucht*
                      Last edited by SCaRa; 20/08/2016, 13:59. Reden: foutje getypt

Comment

• Ik smijt me daar meestal met veel plezier nog vlug voor.

Comment

• witte lijn rijders... over laatst nog ene gehad die in een bocht (dus met volle witte lijn) twee fietsers inhaalde (dus zonder overzicht) en dan op mij klaxoneerde omdat ik hem in diezelfde bocht geen ruimte gaf (hoe kon ik ook, ik reed op mijn rijstrook en hij de helft op die van mij).
                          www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                            Ergernis: paar weken geleden in Perpignan platte band gehad. 1300km van huis, die dag er nog 850 te gaan. Bovendien zijn de garages daar op zondag bijna allemaal dicht.

Resultaat: 2 nieuwe banden: 460 euro. Slik slik. (excl 250 euro takelkosten, maar dat is voor ethias).

3 dagen later kwamen we thuis en begaf de wasmachine het. Dure laatste 2 reisdagen.

terug van vakantie en een OI in de bus, 165 €, aanmaning al, maar eerste schrijven niet in de bus gevonden :-(

Comment

Voor mijn auto is het toch maar 125 euro/ band....

Comment

• betaalde 662 voor 4
                                en 580 moest ik ze bij auto 5 hebben gekocht maar ze waren niet op zelfde dag leverbaar

groot verschil maar ik kon geen vrij nemen

Comment

• Gisteren aan het rood licht: 3 rijbanen, 1 voor naar links, 1 voor rechtdoor en 1 voor naar rechts. Stopstreep staat op 2-3 meter van het licht.

Ik sta als eerste op het middenste vak voor rechtdoor te gaan met 1 auto achter mij, rechts staat er nog niemand.

Een Volvo XC60 komt aangereden, zet zich op het rechtervak, rijdt tot aan de stopstreep en voegt dan doodleuk voor mij in.

Daar staat hij dan: scheef, over de stopstreep, ongeveer onder het licht, zowel op het rechter- als middenrijvak, om toch maar 2 plaatsjes op te kunnen schuiven.

Na het licht hebben zowel ik als de wagen achter mij hem terug ingehaald. Daar stond hij dan aan het volgende licht: terug vanachter, waar hij thuishoort.
                                  Last edited by ; 22/08/2016, 15:36.

Comment

• 165 euro moeten betalen voor de overschrijding van een witte lijn.. Lol.. Kunt ge beter geflitst worden aan 170
                                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                    current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                                      165 euro moeten betalen voor de overschrijding van een witte lijn.. Lol.. Kunt ge beter geflitst worden aan 170
                                      Zuur geld! Idd had je er tenminste nog geniet van ook.

Comment

• aan 170 zijt ge uw rijbewijs kwijt en kunt ge het komen uitleggen op de rechtbank
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• 170 nog net niet, da's 159,8 na correctie
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X