Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het meest erger ik mij bij een wegversmalling (verkeersremmer) waar ik voorrang heb, dat er zijn die nog denken dat ze er door kunnen zonder dat ik (hard) moet remmen.
    Dan zijn ze er meestal aan voor de moeite, ik rij er recht naar toe tot ze moeten stoppen of zich aan de kant moeten smijten.
    Moet wel zeggen heb ook al serieus moeten uitwijken of t'was boem.
    Heb dit zelfs nog gedaan naar een trekker (zonder oplegger) deze heeft zo hard moeten remmen en uitwijken dat deze stilstond tegen de stoeprand.
    Dan zijn er ook nog die stoppen en hun ruit open doen om van hun kloten te maken, dan zeg ik gewoon , het heeft veel opgebracht hé nu sta je toch stil ipv te wachten.
    Z4 M40i

Comment

• Ik heb eens geclaxoneerd naar een flitswagen... €50 boete.

Comment

• geen ergernis in het verkeer... eerder een technische ergernis

de egr koeler/klep van een 1.6 tdi vag product. Nou... werkelijk?! Welke ingenieur heeft die daar gezet?

Ze is er bijna af, enkel nog de olietoevoer/afvoer van de turbo losmaken en ik ben er... maar eerst proberen of ik het plastieken beschermkapje van de mechanische arm van de klep er nu wel kan afhalen en zo de klep even kan aansturen om ze proper te krijgen.
        ondertussen al een halve auto kunnen demonteren om eraan te geraken
        www.peugeotforum.be

Comment

• Tof eh! Heb ook serieus zitten vloeken als ik die op mijne polo gedaan heb.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• amai ni, ne mens zou voor minder gaan zuipen...
            www.peugeotforum.be

Comment

• Nog ergernis van vandaag, bijna 5x in deze zijn gat gezeten omdat enkel zijn 3e remlicht werkte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten

Nog ergernis van vandaag, bijna 5x in deze zijn gat gezeten omdat enkel zijn 3e remlicht werkte.
                Ge hebt het hem toch duidelijk gemaakt dat zijn remlichten niet werken?
                2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                  Nee ben er niet voor/naast geraakt. En ja, seinen met grootlichten gaat die toch niet snappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                    Nee ben er niet voor/naast geraakt. En ja, seinen met grootlichten gaat die toch niet snappen.
                    'T is maar, niet iedere auto heeft een controlelampje voor kapotte verlichting (geen idee of dat bij een Antara zo is, zal jij wel weten wss). Maar in het geval van geen controlelampje kan het wel eens heel lang duren voordat je doorhebt dat je remlichten stuk zijn en zeker als niemand je er eens op wijst.
                    Als ik dat zie probeer ik dat die persoon duidelijk te maken, maar dat lukt idd niet altijd.

Comment

'T is maar, niet iedere auto heeft een controlelampje voor kapotte verlichting.
                      En nog minder autos hebben een controlelampje voor een kapot controlelampje!

Maar goed, met zoveel autos die met kapotte lichten rijden mis ik wel een afgesproken lichtsignaal willen dat begrepen wordt als 'controleer uw lampen'.
                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

Hier vorige week een clio voor mij waarvan de remlichten continu brandden..
                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Heb gisteren 5 minuten achter iemand gereden die met 4 pinkers aan reed. Toen ik er voorbij was toch geprobeerd hem duidelijk te maken van de situatie.
                          Na 4 pogingen toch maar opgegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                            Hier vorige week een clio voor mij waarvan de remlichten continu brandden..
                            Heb zo ook eens achter een Mercedes gereden waarvan de remlichten bleven branden, ik sein naar hem om zijn aandacht te krijgen en kreeg een middelvinger terug...

Comment

• Ben eens naar de keuring geweest en daar bleek ook enkel mijn derde remlicht te werken. Ik vond dat een zware fout en dacht uiteraard afgekeurd te worden. Groot was mijn verbazing toen ik mijn groen formulier kreeg met enkel een opmerking hierover erop.

Comment

Heb zo ook eens achter een Mercedes gereden waarvan de remlichten bleven branden, ik sein naar hem om zijn aandacht te krijgen en kreeg een middelvinger terug...
                                Dat is ergens toch logisch. Die mens kan niet weten waarom jij flikkert. Voor hetzelfde geld ben je gewoon een agressieve aandachtshoer.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                  Dat is ergens toch logisch. Die mens kan niet weten waarom jij flikkert. Voor hetzelfde geld ben je gewoon een agressieve aandachtshoer.

Moest ik mij nu vooraf agressief hebben gedragen of in zijn gat aan het plakken zijn, dan zou ik dat nog kunnen begrijpen. Maar niet als ik één keer kort naar hem sein, hij het al meteen gezien heeft en ook meteen zijn vinger opsteekt zonder dat ik ook nog maar de kans heb gehad iets uit proberen uit te leggen met gebaren. Soit, heb hem er aan een het volgende verkeerslicht over kunnen aanspreken en toen was em mij plots dankbaar.

Comment

Nee, dat is niet logisch. Hoe kan iemand je anders van vanachter duidelijk maken dat er iets met je wagen is.
                                    Je kan wel denken, wat zit die nu te pharen achter me, maar je kan minstens wachten tot je weet waar het over gaat, in plaats van direct de vinger te tonen.

Comment

• die vent die niet aansloot in de file aan het verkeerslicht omdat hij te druk aan het smartphonen was. De eerste keer dat hij een gat van 100 meter liet, heb ik geclaxoneerd. De tweede keer ben ik hem maar voorbijgegaan. Nadien kon hij ineens heel goed aansluiten.
                                      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                        Nee, dat is niet logisch. Hoe kan iemand je anders van vanachter duidelijk maken dat er iets met je wagen is.
                                        Je kan wel denken, wat zit die nu te pharen achter me, maar je kan minstens wachten tot je weet waar het over gaat, in plaats van direct de vinger te tonen.
                                        En hoe vaak gebeurt het nog dat iemand je er op wijst dat et iets met je wagen is? Iedereen zit in zijn eigen wereldje.

Verkeersaggressie daarentegen zie je dagelijks.

Comment

Dat is niet ergens logisch. Er bestaat zoiets als elementaire beleeefdheidsregels, maar dat is voor velen blijkbaar niet van tel
                                          BMW 420dA : >>>

Comment

Working...
                                          X