Oorspronkelijk geplaatst door flappy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
vlg mij mag niemand onder geen beding een witte lijn overschrijden
een agent kan dan wel oordelen dat het geoorloofd was, het mag nooit
geen ergernis, wel grappige herkenbaarheid...een hollandse skoda op de ring van apen waarschijnlijk met hun eerste gps...aan elke afrit ging die op het linkse rijden
Comment
-
waarom geraakt een "fietser" gefrustreerd tov auto chauffeurs...
ik vertrok aan het werk, na 1km heb ik een steile bergaf waar ik vlot over de 50 kan bollen. ik moet echter inhouden omdat de auto voor mij tussen de 46 en 48 rijd. ik blijf er 3-5meter achter. we zitten in centrum gavere, autos geparkeerd aan de zijkanten waardoor je met 2 autos niet tegelijk kan passeren.
de auto achter mij vond het nodig om mij te gaan dubbelen, en toen die naast mij zat me dan maar aan kant te duwen. hij kon immers niet verder omdat de auto voor hem ook zo traag reed. IMBECIEL. zat ik bijna tegen een geparkeerde wagen. witte volvo, nr plaat ga ik onthouden.
10-15km verder heb ik de lange bergaf met de volle lijn in het midden waar je 70km/h mag.
over die 2km bergaf zijn me 7 !!!!! autos voorbij gegaan over de witte lijn.
het was overigens windkracht 4 waardoor ik amper op het rijvak kan blijven, laat staan als ze me aan +70 voorbij vliegen is het al helemaal gevaarlijk. daarom heb ik ook niet harder gereden dan 55km/h.
de 8e auto, een lichtblauwe beetle hield zich schoon aan de regels en is me pas voorbij gegaan waar een gewone onderbroken lijn was. 1 op de 8 rijd dus volgens de regels. triestige zaak...
en voor al diegenen die een velomobiel absurd gevaarlijk vinden omdat ze zoveel lager zijn dan een gewone fiets.
ik ben er toch ook van overtuigd dat ze hedendaagse wagens moeten verbieden. levensgevaarlijk die lage dingen aan hoge snelheid. amper oogcontact met de chauffeur door die lichtweerkaatsende ramen, ze maken amper geluid waardoor je ze niet meer hoort...
de enigen die ik zou toelaten zijn deze. rijden niet te hard en zie/hoor je ook van ver afkomen:
Comment
-
Ik zou al eerder uw titel veranderen naar; waarom geraken automobilisten gefrustreerd door fietsers?
Eigenlijk zou elke fietser een theoretisch examen moeten afleggen aangaande de huidige wegcode,want steeds de schuld bij koning auto leggen is veel te kort door de bocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luc1956 Bekijk BerichtenIk zou al eerder uw titel veranderen naar; waarom geraken automobilisten gefrustreerd door fietsers?
Eigenlijk zou elke fietser een theoretisch examen moeten afleggen aangaande de huidige wegcode,want steeds de schuld bij koning auto leggen is veel te kort door de bocht.
als je moest weten hoeveel keer een autobestuurder van zijn oren maakt omdat ze 'denken' de wegcode te kennen... zelf op een fietsoversteekplaats waar ik een groen licht krijg (zo een klein fietske als licht) werd ik bijna omver gereden en zit die trut naar het rood licht oversteekmanneke te tonen.
voetgangers hadden niet gedrukt en daarvoor was het rood. dus madam dacht dat ze mij dan maar mocht omver rijden omdat ik met de fiets rijdend over stak.
ik heb trouwens men theorie examen al 3keer af gelegd. voor de brommer, voor de auto EN voor de moto. er was geen reden dat die autos daar gewoon witte lijnen mogen overschrijden. maarja, t zijn toch altijd die fietsers die de wet overtreden hé.
gulle komt misschien 1 of 2 fietsers tegen die, volgens u, de wet overtreden.
ik kwam op 2,5min tijd 8 autos tegen waarvan er 7 een 3de graad overtreding deden.
maarja, t zijn altijd de fietsers hé...
en dan van dat krapuul dat een fiets van het fietspad rijd, dan wegvlucht en dan bij de politie gaat verklaren dat de fietser in fout is, de fietser gevlucht is, en de fietser zijn VOORBUMPER moet betalen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk BerichtenRood licht telt hier blijkbaar niet voor fietsers.. Heb van de week nog in de remmen moeten gaan voor een dame die (van links en terwijl de auto's staan te wachten aan het rode licht) haar leven moe was.
Akkoord 't was 5u30 's morgens, maar voort zelfde geld kwam er een superstille elektrische wagen afgevlamd...
Vandaag dubbele ergernis voor mij:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichtenik vertrok aan het werk, na 1km heb ik een steile bergaf waar ik vlot over de 50 kan bollen. ik moet echter inhouden omdat de auto voor mij tussen de 46 en 48 rijd. ik blijf er 3-5meter achter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SCaRa Bekijk BerichtenGisterenochtend stond ik ook te wachten aan een rood licht, dame op de fiets passeerde doodleuk en reed door :/
Akkoord 't was 5u30 's morgens, maar voort zelfde geld kwam er een superstille elektrische wagen afgevlamd...
Vandaag dubbele ergernis voor mij:
Begrijpelijke ergernis, maar dat is een overtreding die ik niemand echt kwalijk kan nemen... er lopen overal nietsnutten rond en pets, zo een putje erbij in je lak.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenBegrijpelijke ergernis, maar dat is een overtreding die ik niemand echt kwalijk kan nemen... er lopen overal nietsnutten rond en pets, zo een putje erbij in je lak.
Comment
-
Dus omdat nen andere aap niet uitkijkt als em zijn deur opensmijt moet ge dan maar iets kopen wat u niet aanstaat.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Aan de Carrefour ook altijd enen die ik dat zie doen wellicht omdat hij één keer een krasje had. Altijd zin om iets te zeggen.
Zo werkt het niet, letterlijk.
Comment
-
Gisterenavond een tripje gemaakt met de recent gekochte wagen van een 300 km. Alles lekker relax verlopen tot 1,5 km van mijn huis bij een nieuwe werf ineens een grote kuil in de weg zat, was zone 50 maar toch echt verschieten in het donker. Dus niet meer relaxed toen ik terug was, gelukkig geen schade.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb nog nooit mijn auto zo geparkeerd, da's echt wel asociaal. Ik probeer altijd ergens wat apart te staan, lukt het niet, dan heb ik pech.
Probeer altijd tussen twee duurdere wagens te parkeren, maar dan nog staat er vaak een wrak vol met builen naast als je terugkomt.
Maar ik trek het me niet echt aan als een ander dat doet... Ik trek me de meeste overtredingen van een ander niet aan eigenlijk, ben een simpele burger, geen agent, dus heb me niet te moeien met andermans zaken.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenAls ik het goed heb begint de bebouwde kom daar zowat t.h.v. de OKay (kpt met Vluchtenboerstraat) en ligt de Molenstraat 69 in die zelfde bebouwde kom ?
ik rijd niet langs daar, maar de N452
Comment
Comment