Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk geloof dat een politierechter uit Dendermonde (niet zeker of het D'Hondt was) daar iets over heeft uitgesproken over dat jaagpad.
Maar bij ons is dat echt niet te doen in de zomer, die zitten daar op snelheden dat als het tot een botsing komt zowel de fietser als de voetganger het mss niet meer kunnen navertellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenWij hebben veel 70ers in onze club die mij den achterkant laten zien hoor.
Bij die mannen waarschijnlijk niet maar er zijn nog zeer steke zeventigers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat klopt. Maar er zijn ook groepen die het heel goed doen.
Jakkel, gij en ik, wij verstaan elkaar !
Comment
-
Vanmorgen blauw geërgerd aan een witte Range Rover Evoque 1-NBE-15*op de E19 ri A'pen.
Madam (mooie verschijning btw) lustig aan het niet-handsfree bellen op linkse vak aan 100-110 km/u schat ik. Er was amper volk dus te traag voor het linkse vak. Gevolg camionette is het beu en gaat haar langs rechts voorbij, volgende auto idem. Iets later verhuisd ze dan toch naar middenvak aan -100 km/u (rechts ook plaats). Ik haal haar reglementair in, doe even met mijn richtingsaanwijzers en telefoon-handgebaar en voeg terug in op rechtse vak. Trezemie blijft lustig verder bellen op middenvak terwijl ik in achteruitkijkspiegel zie dat ze middenvak opstropt. Afgaand op haar wagen en uitstraling een zakenvrouw/manager dus je verwacht toch een bovengemiddelde hoeveelheid actieve grijze massa.Maar wat een kalf ben je dan als je blijft bellen, hoe weinig ben je dan met het verkeer bezig en dus een gevaar voor andere weggebruikers;
Ik kan mij trouwens niet inbeelden dat zo'n Evoque geen Bleutooth standaard heeft. BT instellen zal te ingewikkeld zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenTrouwens, welke ploeg is dat juist? Welke kleuren? Want ergens vorige week heb ik wel achter een groep gereden op de Halmaalweg (langs Triamant door), die reden braaf 2 aan 2, volgwagen erachter, proper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenWij hebben geen volgwagens, rijden in 3-4 groepen van 15-20 man. Momenteel in Belgische 3kleur met nog wat wit.
Comment
-
Ik ga regelmatig op het jaagpad naast de Dender fietsen tussen Aalst en Dendermonde (is op 1km van mijn deur) en heb daar letterlijk nog nooit last gehad van wielerterroristen die mij uit de weg willen rijden. Ik rij alleen met een gewone fiets aan +- 25km/u, die rijden mij gewoon zonder drama voorbij. Wel veel last van wandelaars of trage fietsers die denken dat heel het jaagpad van hen is, en als ze na 3x bellen nog niet opzij gaan krijg je er de boze blikken gratis bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenAha. Kzal eens uitkijken ervoor. Woon in Velm. Ik zou zeggen spring eens binnen maar dat zouden wel heel veel suikerwafelkes en Duvels zijn.
Die van het Velmke levert de broodjes na de lange ritten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenAha. Kzal eens uitkijken ervoor. Woon in Velm. Ik zou zeggen spring eens binnen maar dat zouden wel heel veel suikerwafelkes en Duvels zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenDie van het Velmke levert de broodjes na de lange rittenDat is dus de bakker waar ik te voet naartoe ga op Zondag voor het ontbijt te halen
Fijne mensen allebei, man zit ook bij Defensie.
Ze hebben daar nu een soort keizerbroodje met spek en ei over, en zo gebakken...mmm...
Off topic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk BerichtenIk ga regelmatig op het jaagpad naast de Dender fietsen tussen Aalst en Dendermonde (is op 1km van mijn deur) en heb daar letterlijk nog nooit last gehad van wielerterroristen die mij uit de weg willen rijden. Ik rij alleen met een gewone fiets aan +- 25km/u, die rijden mij gewoon zonder drama voorbij. Wel veel last van wandelaars of trage fietsers die denken dat heel het jaagpad van hen is, en als ze na 3x bellen nog niet opzij gaan krijg je er de boze blikken gratis bij.
Comment
-
Voetgangers... Klagen dat fietsers gevaarlijk zijn, maar wel zonder kijken plots het fietspad oversteken en soms zelfs er middenop blijven staan... Neh dat doen ze nu niet bij auto's, moet zijn dat fietsers niet gevaarlijk genoeg zijn...
Samenvattend, idioten vind je overal, iedereen maakt wel eens een fout.
En wielrennen is een gevaarlijke sport. Een historische, gerespecteerde sport die op de openbare weg wordt uitgeoefend. Vreemd maar een realiteit. Skiën is ook gevaarlijk, paardrijden ook, en toch blijven mensen het doen. Misschien omdat geen sport nog altijd de dodelijkste bezigheid is...
We gaan allemaal dood. Maar liever niet door vermijdbaar gedrag in het verkeer aub...
De groeten en laat het smakenST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenMisschien omdat geen sport nog altijd de dodelijkste bezigheid is...
Obesitas, hart- en vaatziekten, hoge bloeddruk, diabetes, rug- en nekklachten,... . Ze krijgen allemaal minder kans als je sport, je blijft gezonder wat in eindeffect beter is voor de sociale zekerheid.
Ik haal nog steeds het maximum van de punten op m'n jaarlijks verplichte sporttesten op het werk. Ook al train ik er compleet niets voor, ik teer enkel op m'n conditie van m'n fietstrainingen
Comment
-
Daarjust parallel aan 't inparkeren als een Fransoos me zijn camionette tot net niet tegen mij achterbumper komt staan. Ik blijf gewoon staan in achteruit, was echt nie van plan om te bougeren en meneer begint te claxonneren en gesticuleren dat ik weg moest omdat er al file achter hem stond. Ja, niet mijn probleem vriend, ik vind na lang zoeken een plek en gij gaat mij blokkeren zeker ... Uiteindelijk is hij dan toch maar rond mij gereden, de eikel.
Comment
-
Vanmorgen vond de MUG-auto in de file het niet nodig om te stoppen aan het zebrapad waar ik aan het oversteken was. Ze gaf nog wat gas bij, om even verder weer aan te sluiten in de file.
Als ze zelf al hun ongevallen gaan veroorzaken, mogen ze toch een ander slachtoffer kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat is gesproken.
Obesitas, hart- en vaatziekten, hoge bloeddruk, diabetes, rug- en nekklachten,... . Ze krijgen allemaal minder kans als je sport, je blijft gezonder wat in eindeffect beter is voor de sociale zekerheid.
Ik haal nog steeds het maximum van de punten op m'n jaarlijks verplichte sporttesten op het werk. Ook al train ik er compleet niets voor, ik teer enkel op m'n conditie van m'n fietstrainingen
wa push ups en set ups, 2.4km wandelen (want indien je loopt mag je toch verwachten dit in minder dan 12min te doen)lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenzelfs maggie de block haalt die jaarlijkse test... :p
wa push ups en set ups, 2.4km wandelen (want indien je loopt mag je toch verwachten dit in minder dan 12min te doen)
Persoonlijk geen fan van de side bridge, maar zou een pak minder belastend zijn voor de rug dan de situps.
Comment
Comment