Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is het jullie opgevallen dat, naast het onveilig maken van ons openbaar wegennetwerk, bestuurders van een 'Harley Trapson' het evenmin nodig achten om met licht te rijden in het donker ?
    Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Comment

• Stond eergisteren zo ne stoeren naast mij met zijne moto gas te geven... Hij gaf alles maar zijnen Harley ging toch ni mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
        Is het jullie opgevallen dat, naast het onveilig maken van ons openbaar wegennetwerk, bestuurders van een 'Harley Trapson' het evenmin nodig achten om met licht te rijden in het donker ?
        helaas kom ik dat ook dagelijks tegen. vanmorgen pas gezien dat er ene voor mij reed, toen hij de baan overstak.
        de meeste hebben vooraan op het stuur een klein wit lichtje, maar achteraan compleet niks. ook is fluo kledij ook niet nodig dan en neem je best een zwarte vest, zwarte broek, zwarte muts, zwarte schaal en zwarte handschoenen. reflectoren ook goed vuil maken of gewoon afbreken.

verlichting is tegenwoordig waarschijnlijk verschrikkelijk duur hé.
        Last edited by andydv; 27/09/2016, 15:05.

Comment

• Achja, er reed gisteren ene op de Brusselse ring met enkel zijn dagrijverlichting. Om 23u 's avonds. Loemperikken heb je overal.
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• en hopla
            HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Een 50-jarige vrouw reed met haar personenwagen in de Kerkstraat en wilde rechtsaf de Tutsestraat inslaan, maar had daarbij niet opgemerkt dat naast haar een fietser reed...
            dat gebeurd dus zoveel. de mensen leven in hun eigen wereldje en kijken niet meer om zich heen.

een geluk dat de vrouw die de fout beging, niet gewond werd.... pfff dat is mijn grote ergenis altijd. der veroorzaker let 5sec niet op en heeft niks, de tegenpartij zwaargewond
            Last edited by andydv; 27/09/2016, 15:29.

Comment

• ik hamer daar in mijn lessen superhard op door: eerst kijken en dan draaien. En de spiegel is niet genoeg: hoofd draaien naar de zijruit voor de dode hoek uit te schakelen.
              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                Tijdens mijn legerdienst was het simpel. Als je de kilometers in een bepaalde tijd niet kon halen, vertrok de bus stipt terug naar de kazerne. Dan kon je te voet naar de kazerne terug. Goede training toch?
                De instructeur (toen een BV) vond het natuurlijk plezant als een milicien het NET niet haalde, naar de deur reikte, en de bus toch liet doorrijden. Vele malen zien gebeuren
                Ik moest in de militaire school zelfs nog luisteren naar een soldaat milicien. Maar dat waren nog andere tijden uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                  was net aan het denken, om het max. te halen zou ik aan 14,4km/u moeten lopen, vind dit toch een vrij stevig tempo
                  Dat is inderdaad een redelijk tempo. Maar als je niet kan slagen (de helft halen dus), dan is er echt wel iets mis, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                    Zullen we een nieuw onderwerp openen? "Het grote fysieke testen van Defensie Topic", en dan kan iedereen eens proberen, en zijn resultaten posten
                    Begin jij alvast met uw resultaten mee te geven. Gezien jij je graag profileert als de perfectie zelve binnen Defensie, verwacht ik uiteraard enkel 100% te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                      ik hamer daar in mijn lessen superhard op door: eerst kijken en dan draaien. En de spiegel is niet genoeg: hoofd draaien naar de zijruit voor de dode hoek uit te schakelen.
                      Is inderdaad iets wat ik mijn madam ook van in het begin heb bijgebracht. Het is een gewoonte wat je ook door motor te rijden leert, dan is het nog belangrijker. Even loeren in de spiegel is lang niet genoeg!
                      Mijn Skoda

Comment

• zoek jij online wel eens achter hotels? trivago... kom slecht van die reclame met die lelijke hollander
                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                          Ai, helaas, fietspad is op meerdere plaatsen (vooral aan oversteekpunten) voorzien van pijlen zoals deze:

En van deze verkeersborden:

(hé kijk, fietsers die wél de verkeersregels kennen op die foto!)
                          Ah excuseer, dan had je uiteraard het volste recht uiteraard om de fietser in gevaar te brengen...
                          Hoe ver ben je nog verwijderd van het wielertoeristje aantikken met je spiegel, of even een tikje tegen het achterwiel?
                          Last edited by Hayes; 27/09/2016, 20:26.
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Zijn er nu al automaten op koersfietsen of is dat nog manueel gesukkel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                              Zijn er nu al automaten op koersfietsen of is dat nog manueel gesukkel ?

een electromotor behoeft geen verzetten

Comment

• 2 weken geleden een gasboete gekregen voor te parkeren op een rijbaan die in 2 rijstroken is verdeeld en waar geen bord E9a of E9b stond. Ik ben even de plaats gaan nazien en op nog geen 5 meter ervoor staat het bord E9b. Ik denk dat deze agent die dag niet goed uitgeslapen was (ook al was het al 12u30)

Op de 2de foto kan je de plaats zien, ik stond geparkeerd ter hoogte van waar de zwarte Ford staat

Comment

• Als de rijbaan gescheiden is door stippellijn mag je niet parkeren...en ter hoogte van de ford is er nog die lijn, terecht dus

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• snap zo al niet dat er mensen zijn die het ok vinden om op zo'n smalle baan te gaan parkeren
                                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      Als de rijbaan gescheiden is door stippellijn mag je niet parkeren...en ter hoogte van de ford is er nog die lijn, terecht dus

Om het nog wat duidelijker te maken:

Het is verboden een voertuig te parkeren op de rijbaan wanneer deze verdeeld is in rijstroken, behalve op de plaatsen waar het verkeersbord E9a of E9b is aangebracht.

Dat is letterlijk wat op het PV stond. Nu mag je mij eens uitleggen waar daar staat dat je niet naast een stippellijn mag parkeren, ook al staat er het bord E9b
                                      Last edited by ; 28/09/2016, 02:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        snap zo al niet dat er mensen zijn die het ok vinden om op zo'n smalle baan te gaan parkeren
                                        Zoals je kan zien is het een zone 30, en een doodlopende straat, ik denk niet dat het verkeer hier zo druk is dat er zich snel een file gaat ophopen achter de geparkeerde auto's wegens te weinig plaats om voorbij te gaan

Comment

• Nexus ge hebt toch gelijk, ook al zul je deze situatie ni vaak zien, beh het rijvak breed genoeg is dat passanten onderbroken lijn niet hoeven overschrijden

Comment

Working...
                                          X