Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenOf op de snelweg na 22h. Slaat nergens op, is puur poen scheppen op dat moment ..
Comment
-
dan moet ge naar duitsland verhuizen
daar hebben ze in een bepaalde bondstaat de limieten opgeheven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenTja... dan toch maar blijven en me aanpassen
Je zegt in een bepaalde bondstaat, is dat niet algemeen in Duitsland?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenKent ge dat? Je moet naar je werk vertrekken en voelt zo toch ergens dat je een wc'tje moet doen. Dan zit je op de pot en komt er niets.
Goed wetende dat je straks in de file wel moet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenKent ge dat? Je moet naar je werk vertrekken en voelt zo toch ergens dat je een wc'tje moet doen. Dan zit je op de pot en komt er niets.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenEn op het werk er is altijd wel iemand anders aanwezig in de toiletten en dan gaat dat dus niet eh. En 't is precies of ge hoort alles!
En pipi doen gaat ook niet want die tussenschotten zijn veel te klein en zo.
Comment
-
Ik ben helaas ook getroffen door een verlegen binnenwerk.
Ik snap niet dat iedereen dat zomaar normaal vindt dat ge één van uw meest primaire en smerigste behoeften kunt doen met een clown langs u die net hetzelfde aan het doen is. Ik krijg het ervan als er iemand langs mij komt zitten of staan. BLIJF VAN MIJ WEG !
En als er dan toch eens iemand langs mij komt zitten,dan doe ik alles om het zo stil en proper te houden. Maar die langs mij trekt zich daar niks van aan natuurlijk. De meest vreselijke geluiden uit zijn gat, samen met plonsgeluiden. En dan is er één iemand bij ons opt werk die in zichzelf babbelt op de wc en LACHT als hij iets in pot laat vallen...
Toiletbezoeken, voor de meeste mensen iets gewoons. Voor mij de hel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rusty_shackleford Bekijk BerichtenIk ben helaas ook getroffen door een verlegen binnenwerk.
Ik snap niet dat iedereen dat zomaar normaal vindt dat ge één van uw meest primaire en smerigste behoeften kunt doen met een clown langs u die net hetzelfde aan het doen is. Ik krijg het ervan als er iemand langs mij komt zitten of staan. BLIJF VAN MIJ WEG !
En als er dan toch eens iemand langs mij komt zitten,dan doe ik alles om het zo stil en proper te houden. Maar die langs mij trekt zich daar niks van aan natuurlijk. De meest vreselijke geluiden uit zijn gat, samen met plonsgeluiden. En dan is er één iemand bij ons opt werk die in zichzelf babbelt op de wc en LACHT als hij iets in pot laat vallen...
Toiletbezoeken, voor de meeste mensen iets gewoons. Voor mij de hel.
Ik doe soms wel eens iets leuk. Met veel lawaai doe ik de deur naar de mannen toiletten open en zie een kotje met rood slot. Zo stil mogelijk sluip ik weer naar buiten. Zo denkt die kerel dat de andere persoon er in stilte staat te wachten.
I'm evil.
Comment
-
Derom dat mijn youtubekanaal met 10uur continue wc-geluiden mij zoveel opbrengt. Mensen schakelen een boombox op hun smartphone aan en zetten die in een leeg kotje.
Wat later hebben ze het kot voor zich alleen. En als ge dan op een namiddag veel zure gezichten ziet, weet ge meteen waar ge uw smartphone alweer gelaten hebt.
...Ik dacht al toen ik het straks postte, ik ben hier niet over the top genoeg
Comment
-
lol couldn't care less dat de wc naast mij bezet is.
ik ben wel gespaard van al die vieze geluiden die de gemiddelde vent maakt
soms zit er dan zo 1 naast je die presies aant bevallen is en kschiet dan altijd zwaar in de lachlets have some more member berries
Comment
-
Die onnozele toiletten waarbij er boven en onder 15 centimeter opening is. De horror. WHAT WERE THEY THINKING ?!?
Of in Full Metal Jacket... iedereen had het er altijd maar over hoe Pvt. Pyle aan het doordraaien was, en of Hartman niet te streng voor hem was enz... Mijn grootste angst in de USMC zou zijn hoe ik naar toilet zou gaan. Ik zou dat dus niet kunnen hé.
Comment
-
Minder leuke post vandaag: klik
Op een kaarsrechte baan die van 90 naar 70 gaat, was aan het uitbollen....
Comment
-
zo zijn ze wel he die flikken. we zouden een wet moeten maken die verplicht elke flik na zijn uren een rode bolneus te dragen en dan controles gaan uitvoeren in hun slaapkamer en living met boetes van 50 euro per keer. de kas zou rap gevuld zijnlets have some more member berries
Comment
Comment