Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    zo zijn ze wel he die flikken. we zouden een wet moeten maken die verplicht elke flik na zijn uren een rode bolneus te dragen en dan controles gaan uitvoeren in hun slaapkamer en living met boetes van 50 euro per keer. de kas zou rap gevuld zijn
    Ik ken genoeg flikken die zat achter het stuur kruipen en te snel rijden.

Comment

• Ik heb er ene gekend die bij een alcoholcontrole zei: "Ge moogt kiezen, ofwel blaast gij, of ik blaas. Maar als ik blaas, hangt ge zeker."

Comment

• WTF ! ! !

Comment

• Pfff, zatte politieagenten, dan was't vorige onderwerp leuker

30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
            En op het werk er is altijd wel iemand anders aanwezig in de toiletten en dan gaat dat dus niet eh. En 't is precies of ge hoort alles!
            En pipi doen gaat ook niet want die tussenschotten zijn veel te klein en zo.
            Ja sommige toiletten zouden echt wel beter kunnen, op festivals heb ik er de hekel aan als je in een goot moet staan pissen. Als er dan nog van die zatte mensen naast u komen staan en beginnen lullen ja, dan ist helemaal over en out natuurlijk!
            Last edited by ; 11/10/2016, 04:07.

Comment

• Geërgerd aan een oude Punto die aan 120 op 2meter van mijn achterbumper kwam rijden terwijl ik zelf geen kant op kon door een janot in zijn Mini Paceman
              2.0 JTDm

Comment

• lol een dude in een mini
                lets have some more member berries

Comment

• Er stond vanochtend een auto van de gemeentelijke diensten geparkeerd op het zebrapad voor de gemeenteschool....
                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Een manier om u goed te voelen is proberen om de mensen die u een slecht gevoel geven te mijden. Probleem is, er lopen er zoveel rond!
                    Last edited by ; 14/10/2016, 02:11.

Comment

• Gisteren op 1km afstand bijna 2x doodgereden met de fiets... vrachtwagen die zonder pinken afsloeg voor m'n neus... en vervolgens een bus die het nodig vond van naast me te komen rijden en dan me tussen bushalte en zijn bus te willen pletten....
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                        Een manier om u goed te voelen is proberen om de mensen die u een slecht gevoel geven te mijden. Probleem is, er lopen er zoveel rond!
                        Grappig, dat is exact wat ik probeer te doen.

Verstuurd met de postduif.

Comment

• Niet bepaald "op de weg", maar ernaast: professionele dievenbendes die uw wagen komen strippen of hem gewoon compleet meenemen (al dan niet op een gesofisticeerde manier). Heb toch wel de indruk dat ik dat meer & meer zie voorbijkomen.

Er zijn zeker ergere dingen in het leven, maar zoiets wil je toch echt nooit meemaken denk ik:

's Morgens werd ik onaangenaam gewekt door mijn zoon met de mededeling dat mijn wagen op betonblokken stond. Verschrikt naar beneden en gaan kijken. Al snel werd de omvang van de schade duidelijk. Veel, extreem veel onderdelen waren gestript van de wagen. De wielen, de motorkap, de complete frontpartij, bumpers, nieren, LED koplampen etc. etc. maar dit was nog niet alles; binnen, het stuur, de airbags, de complete gps met i-drive, alles weg en lag overhoop.

Die foto's die er ook bij staan...

Ben toch wel stiekem blij dat de mijne binnen slaapt

Comment

• hij had zijn motor toch nog, dat is toch het belangrijkste van een BMW (enfin, vroeger toch).
                            Blijkbaar raak je daar dus makkelijk in, en je moet eerlijk zijn, ze wisten blijkbaar van aanpakken (werknemer BMW met nevenhandeltje :p)

Comment

• Ik heb er een stickertje van een hond op geplakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Ik heb er een stickertje van een hond op geplakt.
                                Zou grappig zijn mocht de hond er zelf inzitten, als ze inbreken. Ik zou graag hun reactie zien mochten ze onverwacht zo mijn hond ontmoeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichten
                                  Zou grappig zijn mocht de hond er zelf inzitten, als ze inbreken. Ik zou graag hun reactie zien mochten ze onverwacht zo mijn hond ontmoeten
                                  Als je een hond hebt zullen die bendes dat ook wel weten. Als ze dan beslissen dat ze toch willen inbreken dan zal de hond weinig verschil maken.
                                  Jammer voor het beest(je)....

Comment

• op de laatste foto zie ik precies een afgeknipte kabelboom. doen ze zelf te moeite niet om de connectoren af te koppelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door andydv Bekijk Berichten
                                      op de laatste foto zie ik precies een afgeknipte kabelboom. doen ze zelf te moeite niet om de connectoren af te koppelen...
                                      De klant zal koplampen met connectoren gevraagd hebben zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                        Grappig, dat is exact wat ik probeer te doen.

Verstuurd met de postduif.
                                        Probeer het ook al een heel lange tijd, omdat het werkt, maar het is ni evident!

Wtf, uwen auto op den oprit komen strippen zonder dat iemand iets gezien of gehoord heeft? Ze waren toch zo vriendelijk om em op blokken te zetten anders nog een hoop schade erbovenop.
                                        Heb eigenlijk mijn twijfels of dit wel echt is? Kunnen ze em evengoed volledig meenemen ook.

Comment

• Zoiets kan je toch niet geruisloos doen? 's nachts??? Op iemands oprit??

Comment

Working...
                                          X