zaterdagochtend voor de vroege ook nog mogen blazen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Als ze de snelheidslimieten zo blijven verlagen gaan we binnenkort geen plezier meer hebben aan het rijden, het is op die uren van de dag dat ik de MX-5 is in toeren kan jagen, overdag lukt mij da gewoon ni!
Was trouwens niet met de MX-5, maar met de 207 van de vriendin, heeft ocharme 70 pk ofzo.
Belachelijk en puur geldklopperij!
Comment
-
nederlands model waar de wet hun houding ook meer reflecteert dan toch
welke zin heeft het wetten te maken en ze niet doen naleven, daar was be erg goed in dus iedereen was en is nonchalant en inkonsekwent
nl is veel veiliger en ze rijden beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenHet is gewoon zo dat we naar het Nederlandse model gaan waar verkeersboetes nog weinig te maken hebben met verkeersveiligheid maar eerder een extra bron van inkomsten zijn.
Maar om half 22 's avonds? Geen kat die daar 50 km/u rijd! Wel straf, eerst de snelheid verlagen om dan nadien te staan flitsen. 50 km/u is daar gewoon belachelijk traag, zoals op zoveel plaatsen en al zeker om 22u 's avonds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGeen nummerplaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenBumper vergeten terug naar beneden te doen na het kippen. Plaat zit achter bumper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenZucht!
Verstuurd met de postduif.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenDa doe ik nu is nooit zie, zo dicht in een vrachtwagen zijn gat rijden, zelf ni stilstaan, of was het voor de foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVolgens mij staan ze wel stil hé.
De laadklep moet maar is open vliegen, aangezien hij zelf zijn nummerplaat vergeet toonbaar te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIdd want tis rood. Maar dan nog, als je met een kleine wagen zo dicht gaat staan ziet de vrachtwagenbestuurder u totaal ni staan.
De laadklep moet maar is open vliegen, aangezien hij zelf zijn nummerplaat vergeet toonbaar te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls als als, dan kunnen we beter in onze zetel blijven zitten hé.
Wou gewoon maar zeggen dat ikzelf gewoon meer afstand hou van vrachtwagens, is niet de eerste keer dat er ene voor mij staat en om de een of andere reden achteruit moet en als hij je dan niet gezien heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennederlands model waar de wet hun houding ook meer reflecteert dan toch
welke zin heeft het wetten te maken en ze niet doen naleven, daar was be erg goed in dus iedereen was en is nonchalant en inkonsekwent
nl is veel veiliger en ze rijden beter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNederland is alleen maar veiliger omwille van het ontbreken van lintbebouwing. En beter rijden in NL??? Sorry hoor, maar daar hebben ze links rijden op de autosnelweg uitgevonden, rijden ze nog een pak korter op elkaar dan hier en zie ik er enorm veel door het rood rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten...en zie ik er enorm veel door het rood rijden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNederland is alleen maar veiliger omwille van het ontbreken van lintbebouwing. En beter rijden in NL??? Sorry hoor, maar daar hebben ze links rijden op de autosnelweg uitgevonden, rijden ze nog een pak korter op elkaar dan hier en zie ik er enorm veel door het rood rijden.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk vind autosnelweg rijden in NL toch relaxter dan hier.
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat is iets wat ik de laatste maanden hier ook enorm veel zie.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment