Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
    gewoon terug de parking inrijden en ze laten elders zoeken

Ik wou gewoon naar huis gang van de parking was ook zo smal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
      Wat was dat gisteren (weer) namiddag op de E40 tussen Brussel en Gent: herhaaldelijk op het derde vak nog links voor je inschieten terwijl je zelf (sneller) aankomt, ene die alle rijen rechts inhaalt en dan ook links voor iemand inschiet op het derde vak. Telkens het op die baan drukker verkeer is, zie je veel van die strapatsen.

Als buitenlanders op zo'n momenten bij ons rondrijden denk ik dat ze maar rare indruk hebben van die Vlamingen (Belgen) hun rijstijl!
      Bovendien merkte ik aan mezelf dat ik nadien ook opgenaaid was.
      Als ik zo een zaken zie, dan zijn het 9 keren op de 10 net buitenlanders die dit doen.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
        Vanmiddag rustig in Hasselt gewandeld zonder zorgen maar bij het terug gaan naar de auto begon de miserie.
        Ik stond op een gratis parking voorbij het ziekenhuis en toen ik er aankwam stond er een auto links en één rechts op mijn plaats te wachten alsof ze het hadden geroken.
        Ik stap in, de rechtse pinkt en de linkse komt voor mij in gereden om te gebaren dat hij eerst was. Omdat de uitgang rechts is, was ik ineens de gebeten hond voor de rechtse. 2 minuten duurde het voordat ik eruit was en de gast in de rechtse auto vond het nog eens nodig mij te intimideren door achteruit te bollen en ineens op te trekken tot vlak voor mijn bumper, ik maar gebaren van ge moet mij niet hebben en zen vriendin hem ook aant uitkafferen.

Die terugrit was ik ook nog eens 3x de pas af gesneden, vaarwel rustige dag.
        Ge moet dat begrijpen he, die mannen zijn niet van de snelste. Die waren waarschijnlijk al 3 dagen onderweg.... honger, dorst, dringend WC-stop nodig... En dan is ne mens rapper op z'n paard he

Comment

• Last van de files en neerslag?

Ik zou bij deze een waterafstotende behandeling voor de autoruit onder de aandacht willen brengen.

Er was veel file vandaag... blijkbaar.
          Blijkbaar de schuld van de regen.

Nope, zoals ik het vandaag gezien heb vooral de schuld van mensen die werkelijk slecht zicht hebben op de baan.
          Ik ben er fluitend omheen gereden en slechts hier en daar bij lage snelheden mijn ruitenwissers gebruikt.

Hoe komt het eigenlijk dat dit niet meer onder de aandacht komt,
          ipv aan te sturen op een snelheidsverlaging moeten we focussen op de verbetering van de visibiliteit, nondedju.

Comment

• Al gemerkt dat verschil in snelwegasfalt van België en NL? op VTM nieuws lieten ze het zien.
            Ik denk dat in het geval van die spray van camions en voorliggers toch hinder hebt ongeacht de waterafstotende ruiten.

Comment

Al gemerkt dat verschil in snelwegasfalt van België en NL? op VTM nieuws lieten ze het zien.
              Ik denk dat in het geval van die spray van camions en voorliggers toch hinder hebt ongeacht de waterafstotende ruiten.
              Ook waar, de Nederlandse wegen zijn me niet onbekend en niet alleen de afwatering maar ook de reflectie van wegmarkeringen is dag en nacht verschil.
              Maar alle beetjes helpen en 'n proper behandelde voorruit vraagt helemaal geen zware investering, dat maakt evengoed een enorm verschil. Zelfs de grootste splash wordt onmiddellijk gefragmenteerd, mits een beetje snelheid heb je nooit ruitenwissers nodig, dat zegt toch al genoeg.

Comment

Al gemerkt dat verschil in snelwegasfalt van België en NL? op VTM nieuws lieten ze het zien.
                Dat hebben ze hier ook al geprobeerd, waterdoorlatend asfalt. Dan kan je evengoed niet meer strooien, want het smeltwater en het zout verdwijnt dan onmiddellijk. Voor mij niet meteen een probleem, maar dat maakt zomerbanden als het dan toch wintert nog minder geschikt.

Comment

• Gisteren waren er een Mondeo en een Imreza levensgevaarlijke toeren aan het uithalen, constant aan het zigzaggen tussen de andere auto's
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Vandaag een Renault Mégane gezien die wat kleine elektronische mankementen had. Wanneer hij naar links pinkte, zag ik de pinker heel zachtjes pinken, en ging zijn derde remlicht snoeihard branden. Wat later remde hij, en dan brandden de beide pinkers maar niet het derde remlicht... levensgevaarlijk
                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Slechte massa van de achterlichten vermoed ik. Oude Megane?

Zag vandaag een Polo 9N met de cirkels in de achterlichten. Van alle remlichten werkte gelukkig nog 1 lampje. Ik rij wel nooit zo dicht dat ik afhankelijk ben van een ander zijn remlichten, maar ik twijfel wel vaak of ze allemaal stuk gaan in de periode tussen 2 keuringen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                        Vandaag een Renault Mégane gezien die wat kleine elektronische mankementen had. Wanneer hij naar links pinkte, zag ik de pinker heel zachtjes pinken, en ging zijn derde remlicht snoeihard branden. Wat later remde hij, en dan brandden de beide pinkers maar niet het derde remlicht... levensgevaarlijk
                        Gisteren nog een Citroën Saxo gezien met hetzelfde "probleem".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Gisteren nog een Citroën Saxo gezien met hetzelfde "probleem".
                          Idem vandaag met een Alfa.

Ergernis van de week; op stap met poolwagen van het werk. Laadpaal op tussenhalte defect (Drongen richting Brussel).
                          Laden ging gelukkig op de bestemming.

Comment

• Flikken die zelf de regels niet kennen.
                            Wij doen zwerfvuil op alle gewestwegen in Hasselt, dus ook de N80.
                            Op stukken waar er 120 km/h mag gereden worden, moet er een botsabsorptiewagen meegaan.
                            Op de stukken waar er maar 90 km/h gereden mag worden moet die wagen er niet bij zijn, vandaag zijn er echter flikken van hun kloten komen maken dat dat wel moest.

Comment

Wij doen zwerfvuil op alle gewestwegen in Hasselt

Daar erger ik mij dan weer aan, mensen die zwerfvuil op straat doen!

Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten

Daar erger ik mij dan weer aan, mensen die zwerfvuil op straat doen!
                                Collega van me ruimt zwerfvuil op als vrijwilliger. Respect!

Comment

• Na meer dan een week niet meer op het forum geweest te zijn gehoopt dat de meeste problemen al opgelost zouden zijn, maar recente activiteit klopt nog altijd niet, Tapatalk werkt ook nog altijd niet.

Comment

• Al een geluk dat m'n sublieme automaat en de zuinige diesel het leed toch al enigszins verzacht... .

Comment

• maar de km heffing gooit weer roet in 't eten

Comment

• Die is er nog niet he, en laat ons hopen dat die d'r ook niet komt want een oplossing voor de files zoals ze nu zeggen is het al helemaal niet.

Comment

Die is er nog niet he, en laat ons hopen dat die d'r ook niet komt want een oplossing voor de files zoals ze nu zeggen is het al helemaal niet.
                                          Niet dat ik persé VOOR een km-heffing ben. Maar wat is uw alternatief dan??

Comment

Working...
                                          X