Schoonzus vroeg offerte en sinds ik weet niet wanneer, staat er op erbij ' rijklaar maken van voertuig ' 240 euro... Mijn golf dateert van 2014 en stond er niets bij, tenzij dat in de prijs mee zat. Wat verstaat men daaronder?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Bij Renault heb je enkel de "Afleveringskit" voor 99 euro.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenSchoonzus vroeg offerte en sinds ik weet niet wanneer, staat er op erbij ' rijklaar maken van voertuig ' 240 euro... Mijn golf dateert van 2014 en stond er niets bij, tenzij dat in de prijs mee zat. Wat verstaat men daaronder?
Zoals het staat omschreven : rijklaar maken van het voertuig.
Dat omvat : de wagen poetsen, ontdoen van foles + recyclage ervan , de blokken van tussen de veren halen, olie nakijken, water nakijken , brandstof tanken, de gps instellen/coderen, de verkoper betalen voor het woordje uitleg bij aflevering, het drankje bij aflevering........
kortom alles wat je krijgt en niet expliciet heeft voor betaald wordt hier in rekening gebracht.
In een garage is nu eenmaal niekske gratis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenIn een garage is nu eenmaal niekske gratis.
Comment
-
Ondertussen heb ik ééns een kleine dashcam (Viofo A119) compilatie in elkaar geflanst. Verwacht geen Russische toestanden waarbij de Lada's al backflippend door de lucht vliegen, eerder kleine dingen die mij opvielen of random zaken die mij irriteren.
Alle feedback (kwaliteit, duur, content,..) is welkom!
Comment
-
Zeer herkenbaar daar als ge van Menen komt richting de ring van Kortrijk, ( de x5 die daar twee rijstroken inneemt). Kwaliteit dik ok toch? In de nacht wel iets minder dan overdag maar bon... Mijn woon werk is E34, zie je toch veel minder zaken dan als ik in het weekend van Sint-Niklaas naar mijn ouderlijk huis rij via E17/A19.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk BerichtenOndertussen heb ik ééns een kleine dashcam (Viofo A119) compilatie in elkaar geflanst. Verwacht geen Russische toestanden waarbij de Lada's al backflippend door de lucht vliegen, eerder kleine dingen die mij opvielen of random zaken die mij irriteren.
Alle feedback (kwaliteit, duur, content,..) is welkom!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenZeer herkenbaar daar als ge van Menen komt richting de ring van Kortrijk, ( de x5 die daar twee rijstroken inneemt). Kwaliteit dik ok toch? In de nacht wel iets minder dan overdag maar bon... Mijn woon werk is E34, zie je toch veel minder zaken dan als ik in het weekend van Sint-Niklaas naar mijn ouderlijk huis rij via E17/A19.
Kwaliteit kan ik zeker niet over klagen (1440p). In het donker heeft hij soms wat last van verlichting die gaat "bleeden", maar nog altijd ruim voldoende. Nummerplaten zijn ook duidelijk leesbaar moest dat ooit nodig zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Vind het toch ook goeie kwaliteit, hoelang gaat zo een camera mee eigenlijk? Ga dit ook is aanschaffen, zou al dik van pas zijn gekomen op sommige momenten! Ik zou da zelf laten aanstaan als de wagen geparkeerd staat. Maar daarom dus, hoelang kun je met zoiets filmen en hoelang gaan de batterijen mee?
Er zitten trouwens geen batterijen in, maar een condensator (capacitator) aangezien die beter tegen de hitte kunnen & langer meegaan dan batterijen.
De dashcam trekt ook gewoon stroom via de 12V aansluiting van de wagen.
Comment
-
Aan automobilisten op een regenachtige dag zoals vandaag: gelieve uw mist en/of groot lichten niet te gebruiken. Nogal hinderlijk voor andere chauffeurs...
Aan minister Ben Weyts, ga eens shoppen bij Nederland voor reflecterende wegmarkeringen zodat de mensen zien waar ze moeten rijden bij regenweer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenAan automobilisten op een regenachtige dag zoals vandaag: gelieve uw mist en/of groot lichten niet te gebruiken. Nogal hinderlijk voor andere chauffeurs...
Aan minister Ben Weyts, ga eens shoppen bij Nederland voor reflecterende wegmarkeringen zodat de mensen zien waar ze moeten rijden bij regenweer.
Dat kost geld, terwijl al die maatregelen die ze nu invoeren geld opbrengen die ze dan aan de meest nutteloze zaken kunnen verbrassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
Nja, al veel leuks tegengekomen daar bij het opdraaien van de R8.
Kwaliteit kan ik zeker niet over klagen (1440p). In het donker heeft hij soms wat last van verlichting die gaat "bleeden", maar nog altijd ruim voldoende. Nummerplaten zijn ook duidelijk leesbaar moest dat ooit nodig zijn.
Dashcam in kwestie is een Viofo A119. Ondertussen is zijn opvolger (A119s) al uit, met iets betere specs. Ik heb er een SD-kaartje van 32GB inzitten en record op de hoogste kwaliteit (2560x1440 @ 30FPS) en kan er toch meestal wel 3 dagen mee doen. De oude opnames worden automatisch overschreven als het kaartje vol is. Je kan wel door een bepaalde knop op de dashcam zelf automatisch bestanden locken als je iets opvallend hebt gerecord.
Er zitten trouwens geen batterijen in, maar een condensator (capacitator) aangezien die beter tegen de hitte kunnen & langer meegaan dan batterijen.
De dashcam trekt ook gewoon stroom via de 12V aansluiting van de wagen.
Hoeveel uur zou deze meegaan denk je? Klein ding ook wsl die je gemakkelijk bevestigt op je raam?
Werkt ook met motion-sensor zie ik, interessant voor wanneer de wagen geparkeerd staat, zal wsl pas opnemen wsl er beweging voor de camera is.
Interessant!
Comment
-
Ik erger me al maanden aan het feit dat een kerel,die hier honderd meter verderop woont,op een gegeven moment besloten heeft om niet meer met zijn auto naar zijn werk te rijden maar nu zijn werk mee naar huis brengt nl. een vuilniswagen.
Hij parkeert die dan ook nog tegenover mijn huis als ik per toeval weg ben als zijn shift er op zit.Terwijl hij ruim plaats heeft voor zijn woning of meters achteruit op die parkeerplaats waar praktisch nooit auto's staan.
Ik moet dan mijn auto 4 huizen verderop plaatsen,sleuren met boodschappen of andere dingen en daar nog een lastige kleuter bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anakin 2 Bekijk BerichtenIk erger me al maanden aan het feit dat een kerel,die hier honderd meter verderop woont,op een gegeven moment besloten heeft om niet meer met zijn auto naar zijn werk te rijden maar nu zijn werk mee naar huis brengt nl. een vuilniswagen.
Hij parkeert die dan ook nog tegenover mijn huis als ik per toeval weg ben als zijn shift er op zit.Terwijl hij ruim plaats heeft voor zijn woning of meters achteruit op die parkeerplaats waar praktisch nooit auto's staan.
Ik moet dan mijn auto 4 huizen verderop plaatsen,sleuren met boodschappen of andere dingen en daar nog een lastige kleuter bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenOf proberen een beetje verdraagzaam te zijn voor die man die we echt wel nodig hebben...
Comment
-
Ge zijt best da ge daar niet woontOp d'een buiten en ver van 't straat, maar dan heb je nog zageventen zulle. Over n'een hond, n'een haan, een kat die kakt bij een ander, n'een boom dat te groot wordt,... Allé, t'is gelukkig niet op mij dat ze zagen want alles netjes gesnoeid, geen beesten op een goed opgeleide kat na en een vrouw die wel luidruchtig is maar we hebben dubbel glas. Ge ziet, ik ben voor de vrede en de goei verstandhouding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenGe ziet, ik ben voor de vrede en de goei verstandhouding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Ik ook, als ze maar gerust laten.
Comment
-
Vanmorgen op de a19 een mongool me een camionette aan 53 kmh in de mist zonder lichten. Best dat mijn Volvo geen last heeft van mist en gewoon zelf reageert er op... Ale, kging em wel gezien hebben uiteindelijk, maar dan had ik moeten stoppen me mails beantwoorden. Dat daar geen ongeval van gekomen is, ligt ook alleen maar aan het feit dat er weinig tot geen verkeer was.
Comment
Comment