Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Misschien allemaal maar best terug naar't school sturen.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• onze oprit - leugenberg richting apen, is beperkt tot 70, en de flikken staan er nogal regelmatig te flitsen want er zit een blinde bocht in...daar kan ik het nog enigzins begrijpen, maar de meeste opritten hebben geen beperking...trouwens die beperking telt niet meer op de invoegstrook

Comment

• Net nog van mijn rijvak getoeterd door enz die vond dat hij voorrang had als hij van het tweede naar het derde ging met richtingaanwijzer. Ik kreeg zijn middelvinger. Zijn dochter op de achterbank had net daarvoor bijna mijn koplamp in haar gezicht. Vreemd dat mensen geen verantwoordelijkheid nemen voor hun fouten. Kan gebeuren dat je Me niet ziet, maar om dan zo woedend te reageren...
        autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          onze oprit - leugenberg richting apen, is beperkt tot 70, en de flikken staan er nogal regelmatig te flitsen want er zit een blinde bocht in...daar kan ik het nog enigzins begrijpen, maar de meeste opritten hebben geen beperking...trouwens die beperking telt niet meer op de invoegstrook
          sinds januari is elke oprit beperkt tot 70

edit : nee lompen, daar staat bord autostrade zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Ik snap da ni dage da maar durft te doen, dan zijt ge u leven toch beu? Is net hetzelfde als uwe voorrang van rechts pakken zonder ook maar is even te kijken.
            Net hetzelfde? In jouw voorbeeld heb je voorrang, hier niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |)
              [ |V| ][;6287216]

Net hetzelfde? In jouw voorbeeld heb je voorrang, hier niet.
              Dat het even gevaarlijk is e.

Comment

• Zou in feite moeten worden 'uwe voorrang van links pakken' om gelijk spel te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                  Misschien allemaal maar best terug naar't school sturen.
                  Inderdaad, samen met al die linksrijders, middenstrookrijders en zij die rechts inhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.

Inderdaad, samen met al die linksrijders, middenstrookrijders en zij die rechts inhalen.
                    Zij die rechts inhalen? Ik doe het soms ook als er een slak op het linkse rijvak blijft rijden. Liever da dan agressief in da gat te gaan rijden, want meestal hebben ze het ni eens door.

Ik denk dat er veel zouden gebuisd zijn moesten ze opnieuw hun examen doen.

Comment

• Als ge dat doet op uw examen zijde gebuisd Maar ik doe het ook zulle. Wel enkel als er een pechstrook is. Nooit op een brug of zo waar gene is. Kan ik altijd uitwijken mochten ze dan toch plots van gedacht veranderen en naar rechts gaan.

Nu hoorde ik altijd zeggen dat inhalen rechts niet mag, maar ik mag er wel gaan naast rijden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Nu hoorde ik altijd zeggen dat inhalen rechts niet mag, maar ik mag er wel gaan naast rijden ?
                        ... maar vanaf dat je 1mm voorbij die kl**tz*k die op de middenstrook of links rijdt, hangt ge.

Comment

• En die dat dan links blijven rijden tegen te lage snelheid? Worden die dan ni gestraft? Als ze te lang links blijven rijden tijdens een examen zijn ze ook gebuisd e.

Comment

• Antwerpen... de rest is parking???

De filezwaarte op de Vlaamse snelwegen heeft vorig jaar een nieuw record gebroken, door een sterke toename van de avondfiles, vooral in de regio Antwerpen. Alleen al in de regio Antwerpen steeg de filezwaarte tijdens de avondspits in één jaar tijd met maar liefst 22%. Op dagbasis is de filezwaarte in Antwerpen nu groter dan in Brussel. Dat heeft Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) maandag bekendgemaakt op basis van het jaarrapport van het Vlaams Verkeerscentrum.

Comment

• ik vrees dat we op de ring binnenkort nog voor serjeuze problemen gaan staan erbovenop, stukje voorbij de paaseieren waar de macadam overgaat in beton terhoogte van de afrit luik richting gent, is er een verzakking bezig in beide rijrichtingen...een breuk in de waterleiding elke dag wordt de 'zonk' beter merkbaar
                              ben benieuwd hoe de beton daar gaat tegenkunnen, bij asfalt lijkt me dat minder een probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert

Zij die rechts inhalen? Ik doe het soms ook als er een slak op het linkse rijvak blijft rijden. Liever da dan agressief in da gat te gaan rijden, want meestal hebben ze het ni eens door.

Ik denk dat er veel zouden gebuisd zijn moesten ze opnieuw hun examen doen.
                                Met één verschil, de rechts-passeerder zal wel weten dat het in principe niet mag maar de traagrijdende middenvaksrijder denkt dat dit het standaard rijvak is, zich er totaal niet van bewust dat hij wat fout doet.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                                  Komen ze daar nu maar eerst achter? Daar moet je toch geen studie overmaken veronderstel ik? Is nochtans niet moeilijk vast te stellen wanneer je dagelijks de ring over moet weet/zie je genoeg.
                                  Er kan feitelijk nog volk bij maar dan moeten ze trajectcontrole invoeren en om de één of andere duistere reden willen ze het niet doen. Onbegrijpelijk feitelijk. Ondertussen word je langs links gepasseerd (terwijl je al 80 rijdt als je maar 70 mag) door voertuigen tegen snelheden die ver boven het max. liggen. Doorlopende witte lijnen worden genegeerd dat het een lieve lust is. (En dan is de belijning al fel verbeterd).
                                  Tjaaaaaa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    ik vrees dat we op de ring binnenkort nog voor serjeuze problemen gaan staan erbovenop, stukje voorbij de paaseieren waar de macadam overgaat in beton terhoogte van de afrit luik richting gent, is er een verzakking bezig in beide rijrichtingen...een breuk in de waterleiding elke dag wordt de 'zonk' beter merkbaar
                                    ben benieuwd hoe de beton daar gaat tegenkunnen, bij asfalt lijkt me dat minder een probleem
                                    Klopt, zullen die graafwerken naast de ring wel voor iets tussen zitten.
                                    Oei, neen dat wisten we niet dat we hier water wegpompen en grond weghalen dat dit elders gevolgen kan hebben...
                                    Last edited by Metaxa; 14/03/2017, 15:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Klopt, zullen die graafwerken naast de ring wel voor iets tussen zitten.
                                      Oei, neen dat wisten we niet dat we hier water wegpompen en grond weghalen dat dit anders gevolgen kan hebben...
                                      Sta jij niet wat vroeg op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten

Sta jij niet wat vroeg op?
                                        Als er zo vroeg moet gewerkt worden, is het altijd "te vroeg".

Comment

• Toch wel de ubermongool ontmoet maandag. Als je uit Gent centrum komt richting Kortrijk moet je volledig links houden, de rest van de rijstroken gaan naar Brussel/Oostende. Maandagochtend rond 5h, bijna moederziel alleen op de weg, CC op 125, voorgesorteerd links. Net als we bijna aan de splitsing zelf komen komt er een Turk in een Opel met hoge snelheid aan, probeert nog rechts in te halen, maar haalt het niet (zaten op dat moment eigenlijk al aan het gearceerde gedeelte), moet alles dichtgooien omdat ik mezelf niet in de vangrails liet drukken en vond het daarna nodig met zijn faren te trekken. Wat verder op de E17 komt hij me voorbij om dan een 5 tal keer te brakechecken. Gelukkig was ik al wakker genoeg om er niet op in te gaan en hem eigenlijk totaal te negeren. Blijkbaar werkte het, want eens aan afrit Nazareth kon ik er voorbij en bleef hij gewoon achter rijden tot aan zijn afrit...

Comment

Working...
                                          X