Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net daarom ga ik nooit meer op straat zonder bosmaaier. (t is erover zekers?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Net daarom ga ik nooit meer op straat zonder bosmaaier. (t is erover zekers?)
      Past dat in uwen auto?
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vandaag nog eens gemerkt dat voorrang van rechts (voorrang verlenen aan rechts) voor sommige mensen toch nog altijd iets is wat ze blijkbaar niet willen kennen.
        Anderzijds, de remmen van de megane werken wel heel goed.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ondanks ik altijd op kalme momenten op de baan ben, slaag ik er al een hele week niet in om zelfs maar in de buurt te komen van de toegestane snelheid. Heel de zone 70 achter iemand aan 40 en in de bochten alles toe gooien tot 20. Steek je die eindelijk voorbij zit je 1km verder weer achter zo een geval. Aan het verkeerslicht rijden ze dan nog wel snel aan 20 door het oranje zodat jij mooi voor het rood licht blijft staan.Wat opvalt dat dat meestal helemaal geen oude mensen zijn. Waar is de tijd dat het leek alsof je een slak was als je op diezelfde baan 90 reed (was destijds 90) en bijna iedereen u voorbij vloog.

Comment

• niveau van de jongere chauffeurs is sterk gedaald de laatste jaren

Beetje de schuld van de ouders die zoon- of dochterlief overal met de auto naartoe brengen. En wat doen die kinderen in de auto: heel de tijd met het hoofd naar beneden de smart phone bedienen. Die zijn het niet gewoon van naar ander verkeer te kijken, laat staan op die manier al wat inzicht te verwerven. Met de fiets rijden doen ze ook bijna niet meer, dus daar ook geen leermogelijkheid. En dan komen die in de auto...
            www.peugeotforum.be

Comment

• Nee 't is vooral doordat ze geen brommers meer willen. Indertijd kochten wij ons n'een brommer, dreven die op tot meer dan 100 per uur en namen op ons zestiende op die manier al deel in het verkeer. We konden ook schakelen en zo. De overstap naar een auto was dan ook veel kleiner...

Comment

• Het mag van thuis niet meer. Men heeft er een bende sissies van gemaakt.
                www.peugeotforum.be

Comment

• er staat ook een soort van gti truck generatie op
                  hedendaagse vrachtwagens hebben zoveel vermogen dat ze net als lux-voituurs zich opeens op het linkse gooien omdat hun volaiutomatisch 600 pk beest ff wat sneller optrekt als hun voorligger, op dubbele afritten die na paar 100 meter op 1 vak uitkomen nog snel het linkse nemen om nog 1 andere truck voor te zijn etc...
                  kortom die hun truck besturen alsof ze met een leasing-premium onderweg zijn

Comment

• Ze krijgen veel te gemakkelijk hun rijbewijs tegenwoordig en ze mogen het ook veel te lang houden
                    2021 Taycan 4S
                    2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      er staat ook een soort van gti truck generatie op
                      hedendaagse vrachtwagens hebben zoveel vermogen dat ze net als lux-voituurs zich opeens op het linkse gooien omdat hun volaiutomatisch 600 pk beest ff wat sneller optrekt als hun voorligger, op dubbele afritten die na paar 100 meter op 1 vak uitkomen nog snel het linkse nemen om nog 1 andere truck voor te zijn etc...
                      kortom die hun truck besturen alsof ze met een leasing-premium onderweg zijn
                      en daar rijden dan gasten van 20 jaar mee die nog niet eens baardgroei hebben
                      2021 Taycan 4S
                      2021 Lexus UX250h

Comment

• Wat me pissig maakt is dat ik op een kalm rondpunt moet stoppen voor een vrachtwagen waarvan de chauffeur me recht in de ogen keek en toch vertrok vlak voor mij. Moest het druk zijn, ik begreep dienen mens. Maar niks in de verre omgeving van andere voertuigen, da's echt ne mens uitlachen. Weer een stukje leder uit mijn stuur gebeten...

Comment

Wat me pissig maakt is dat ik op een kalm rondpunt moet stoppen voor een vrachtwagen waarvan de chauffeur me recht in de ogen keek en toch vertrok vlak voor mij. Moest het druk zijn, ik begreep dienen mens. Maar niks in de verre omgeving van andere voertuigen, da's echt ne mens uitlachen. Weer een stukje leder uit mijn stuur gebeten...
                          Daarom staat het vast, mijn volgende wordt zoiets:

Ik twijfel alleen nog of ik een benzine of een diesel ga nemen.

Comment

• Electrisch hee... Heel da spel achteraan vol met loodbatterijen

Comment

Wat me pissig maakt is dat ik op een kalm rondpunt moet stoppen voor een vrachtwagen waarvan de chauffeur me recht in de ogen keek en toch vertrok vlak voor mij. Moest het druk zijn, ik begreep dienen mens. Maar niks in de verre omgeving van andere voertuigen, da's echt ne mens uitlachen. Weer een stukje leder uit mijn stuur gebeten...
                              Met een Espace had je dat niet voorgehad

maar alle gekheid op een stokje, ik merk ongelofelijk hard dat de mensen VEEL hoffelijker zijn als ik met mijn franse gezinsbus ergens tussen wil tov met mijn M-pack 3 serie
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ja da's juist.... Heb het al gezegd, ge moet de blikken van de mensen eens zien als ik mij op een parking voor gehandicapten zet (heb een kaart en heb die niet zomaar cadeau gekregen). Zelfs durft er soms is ene mij aanspreken en dan antwoord ik nogal onbeschoft.(laatste keer heb ik gevraagd of hij mijn hand op zijn kaak wou) Maakt me zo razend dat ze me afrekenen op mijn auto.
                                Eén voordeel is de snelweg, blijkbaar oog je agressiever en gaan ze sneller op kant op het derde vak.

Comment

Ja da's juist.... Heb het al gezegd, ge moet de blikken van de mensen eens zien als ik mij op een parking voor gehandicapten zet (heb een kaart en heb die niet zomaar cadeau gekregen). Zelfs durft er soms is ene mij aanspreken en dan antwoord ik nogal onbeschoft.(laatste keer heb ik gevraagd of hij mijn hand op zijn kaak wou) Maakt me zo razend dat ze me afrekenen op mijn auto.
                                  Eén voordeel is de snelweg, blijkbaar oog je agressiever en gaan ze sneller op kant op het derde vak.
                                  Haha. Allemaal spontaan een zweetrug en al bibberend dat stuur naar rechts zwieren als er zo een 7-reeksneus in de achteruitkijkspiegel opdoemt

Comment

• Kweet niet of het die 7 neus is hoor, k denk eerder dat die ronde dagrijlichten het hem doen. BMW is daardoor wel erg herkenbaar en ik moet zeggen dat ik daar ook sneller voor op kant ga. Niet van schrik maar gewoon door 't idee dat die snel rijden. Of hoe ik ook de BMW rijders in een groepje wegmisbruikers steek lol...
                                    In feite zit ik in 't verkeerde merk als ik de commentaren op het merk lees, had beter Volvo gekozen. Da's meer gematigd haha

Comment

Kweet niet of het die 7 neus is hoor, k denk eerder dat die ronde dagrijlichten het hem doen. BMW is daardoor wel erg herkenbaar en ik moet zeggen dat ik daar ook sneller voor op kant ga. Niet van schrik maar gewoon door 't idee dat die snel rijden. Of hoe ik ook de BMW rijders in een groepje wegmisbruikers steek lol...
                                      In feite zit ik in 't verkeerde merk als ik de commentaren op het merk lees, had beter Volvo gekozen. Da's meer gematigd haha
                                      Maar neen joh, Volvo-rijders zijn al langer de nieuwe BMW-immitatoren.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik laat pushers met plezier dichterbij komen om daarna schaamteloos te vernederen
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Ja da's ook wel leuk natuurlijk Ma t probleem is dat ge direct dik boven de 200 zit met ne modernen otto.

Comment

Working...
                                          X