Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
    Of hoe ik ook de BMW rijders in een groepje wegmisbruikers steek lol...
    In feite zit ik in 't verkeerde merk als ik de commentaren op het merk lees, had beter Volvo gekozen. Da's meer gematigd haha
    Mijn persoonlijke ervaring zegt me dat de meest agressieve gestampte boeren op de weg nogal dikwijls aan te treffen zijn in een Audi.
    Of dit statistisch te staven is, weet ik niet.

Comment

• Feit is wel dat er agressiever gereden wordt met wagens van de heilige drievuldigheid. Maar denk dat dit eerder komt omdat vele hiervan leasing zijn en de bestuurder zich minder aantrekt van de wagen.
      Of als het dat niet is, dan kan het ook zijn dat het velen naar hun hoofd gestegen is lol.
      Weette, nu in alle eerlijkheid, mijnen Vel Satis bvb wekte sympathie op bij de mensen. Ze kwamen me vragen hoe dit reed en zo. Misschien omdat die zo lelijk waren, maar dat was een luxewagen waar men geen vooroordelen tegen had. En mij begint het echt tegen te steken da'k nu negatief bekeken wordt door velen.

Comment

Kweet niet of het die 7 neus is hoor, k denk eerder dat die ronde dagrijlichten het hem doen. BMW is daardoor wel erg herkenbaar en ik moet zeggen dat ik daar ook sneller voor op kant ga.
        Angel eyes zeggen ze daar dan tegen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Mijn persoonlijke ervaring zegt me dat de meest agressieve gestampte boeren op de weg nogal dikwijls aan te treffen zijn in een Audi.
          Ja, zeker! De nieuwere rijden tegenwoordig met Shark-lights...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Die reclameblokken die weer tevoorschijn komen...
            VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Op de weg naar het werk zijn ze nu al 4 weken aan het werken aan nieuwe bushaltes.
              Gaat om de Luikersteenweg in Hasselt, laatste haltes op het grondgebied Hasselt voordat je Kortessem binnen rijd.

Enkele jaren terug hebben ze de haltes net over de grens op grondgebied Kortessem vernieuwd en daar hebben ze maar een dikke week aan gewerkt.
              En dat inclusief herinrichting van de weg zelf met een eiland (vluchtheuvel) tussen de twee rijrichtingen voor een veiligere oversteekplaats te creëren.

Nu de grootste ergernis, één van de firma's die d'r aan bezig is Jos Cillen & zn zet zijn vrachtwagen altijd op onze privé parking.
              Terwijl er aan de andere kant van de werken (richting Hasselt) twee plaatsen zijn waar hij zich perfect kan zetten zonder daarmee mensen te storen.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik zou dienen kerel eens aanspreken hierover...

Comment

Ik zou dienen kerel eens aanspreken hierover...
                  En, als hij niet luistert, zijn banden plat zetten!

Nee, serieus, da's toch niet correct om een vrachtwagen zomaar op een privéparking neer te poten...
                  Een normale mens vraagt daar toch eerst toestemming voor? Bovendien, ik weet niet hoe die parking er uit ziet, maar dikwijls is die gewoon niet geschikt voor zo'n zwaar gedrocht... ???
                  ( mogelijks schade door verzakking?)

Comment

• Met eens aan te spreken doe je niets verkeerd hee. Ik zou't hem vriendelijk zeggen. En anders politie verwittigen of zo.... (die banden misschien lol)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Ik dacht BMW maar Audi hoort er ook zeker bij. En normaal erger ik mij er niet aan maar gisterenavond iets na 20.30 uur weer zo een arrogante chauffeur tegen gekomen. Ik rij van Aarschot - Heist o/d Berg richting Lier en aan het rond punt (Heist o/d Berg) moet ik alles toeslaan omdat voor mij komende van het centrum een donkergrijze audi RS4 komt opgevlamd. Zonder te minderen of te kijken komt die pal voor mij het rond punt opgevlamd. Dus ik in de remmen en even met de grootlichten flashen. Daarop rijdt die tergend traag richting Lier verder. Ik denk 20-30 km/uur. Telkens wat gas gevend en terug remmend. Op het moment dat ik wil voorbij gaan duwt die op zijn gas. Ik volg tot 70-80 km/uur en nog versnelt hij enorm. Beetje verder is het zone 50 km/uur en hij gaat er pijlsnel vandoor. Het enige wat ik zag was zwarte rook en van geur een enorme verbrande olie geur. Garagistje van mijn kloten (1_ZZS ...) die de macho aan het uithangen was met een wagen waar hij geen normale nummerplaat kan ophangen. Waarschijnlijk te duur voor hem. Wie die wagen koopt? Je hebt dus asshholes en ASSHOLES. En deze was de overtreffende trap van vorige.

Comment

Ik zou dienen kerel eens aanspreken hierover...
                        Ik heb het er eerst over gehad met de directie, het is aan hen om iets te ondernemen he, niet aan mij.
                        Dan heeft er iemand met die man gesproken, maar dat heeft niks uitgehaald.
                        Heb zelf ook één morgend met die chauffeur willen praten, maar die wilde niet eens luisteren.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                        En, als hij niet luistert, zijn banden plat zetten!

Nee, serieus, da's toch niet correct om een vrachtwagen zomaar op een privéparking neer te poten...
                        Een normale mens vraagt daar toch eerst toestemming voor? Bovendien, ik weet niet hoe die parking er uit ziet, maar dikwijls is die gewoon niet geschikt voor zo'n zwaar gedrocht... ???
                        ( mogelijks schade door verzakking?)
                        Banden plat zetten is ook gezegd geweest tussen collega's, maar dat gaat toch wel wat te ver.

De parking kan het wel aan, is ook een grote open ruimte.
                        Ligt er zelfs wat te ruw bij voor een parking voor auto's, bij regen ook altijd modder.
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Vandaag op de plaats van de eerder vermelde werken bijna een fietser onder mijn auto gekregen.

Door de werken is er een asverschuiving van de rijlijn in een S vorm, ook voor de fietsers.
                          Op een bepaald punt gaat die fietser plots terug op het normale fietspad rijden ipv de asverschuiving te volgen, daardoor kwam die bijna onder mijn wielen terecht.

Comment

• Werken op de E34 thv Lille, 2 versmalde rijstroken. Rechts een hele rij vrachtwagens, links een vrouw in een Volvo die denkt dat ze breder is als een vrachtwagen en bijgevolg dus niet durft in te halen. Op een gegeven moment dacht ik dat ze d'r eindelijk voorbij ging maar toen ze aan de wielen van de trailer kwam ging ze terug op de rem om er dan weer schuin achter te gaan hangen. Als je d'r toch niet langs durft ga dan rechts tussen de vrachtwagens rijden maar hou de rest van het verkeer niet op. Maar nee hoor, liever schuin achter die vrachtwagen blijven hangen en iedereen ophouden, en dat was niet de eerste keer dat zoiets gebeurde. Sommige mensen denken echt dat ze drie meter breed zijn, of kunnen gewoon echt geen afstand schatten.
                            2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              ...

De parking kan het wel aan, is ook een grote open ruimte.
                              Ligt er zelfs wat te ruw bij voor een parking voor auto's, bij regen ook altijd modder.
                              In wie zijn weg staat hij dan eigenlijk? Veel kans da die gewoon zelfs nie weet dat het prive is.

Comment

• In onze weg natuurlijk.
                                D'r staat een bordje "privé parking" aan de ingang.

Comment

• Dat er op d'een R4 constant een W124 op het linkse vak bleef, die absoluut niet op kant wou gaan en tot overmaat van ramp rookte en stonk dat het gene naam had. Na een tijd dacht ik dat 't begon te regenen maar nee, waren allemaal olievlekjes van dat wrak. En ik maar tax betalen volgens mijn uitstoot

Comment

Dat er op d'een R4 constant een W124 op het linkse vak bleef, die absoluut niet op kant wou gaan en tot overmaat van ramp rookte en stonk dat het gene naam had. Na een tijd dacht ik dat 't begon te regenen maar nee, waren allemaal olievlekjes van dat wrak. En ik maar tax betalen volgens mijn uitstoot
                                    Sorry, DHL, ik zal in het vervolg beter in mijn spiegel kijken.

Comment

• Maurice, dat je niet in uwe spiegel keek is zo erg nog ni... maar al da vet op mijn voorruit grrrrr

Comment

• ik was overlaatst in antwerpen en je ziet daar zelfs geen enkele belg meer rondlopen... en allemaal zo gapen naar mijn vrouw omdat ze blond is...
                                        een stad waar ik alvast nooit meer wil komen
                                        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          ik was overlaatst in antwerpen en je ziet daar zelfs geen enkele belg meer rondlopen... en allemaal zo gapen naar mijn vrouw omdat ze blond is...
                                          een stad waar ik alvast nooit meer wil komen
                                          Ge moet wachten tot na ongeveer 17 u: dan zie je meer autochtonen, want overdag zijn die gaan werken en lopen die dus niet op straat.

PS: het zijn waarschijnlijk wel grotendeels Belgen hoor, weliswaar nieuwe...

Comment

Working...
                                          X