Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Of heel hard roepen: "Hoe, we zijn de grens toch niet overgestoken?"

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Gaat weer leuk worden morgen op de E 34 in Ranst. De asfaltmaffia heeft weer eens goed voor zichzelf gezorgd.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Ge moet wachten tot na ongeveer 17 u: dan zie je meer autochtonen, want overdag zijn die gaan werken en lopen die dus niet op straat.

PS: het zijn waarschijnlijk wel grotendeels Belgen hoor, weliswaar nieuwe...
        twas zondag
        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Nu de grootste ergernis, één van de firma's die d'r aan bezig is Jos Cillen & zn zet zijn vrachtwagen altijd op onze privé parking.
          Terwijl er aan de andere kant van de werken (richting Hasselt) twee plaatsen zijn waar hij zich perfect kan zetten zonder daarmee mensen te storen.
          Vandaag stond die d'r weer.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            ik was overlaatst in antwerpen en je ziet daar zelfs geen enkele belg meer rondlopen... en allemaal zo gapen naar mijn vrouw omdat ze blond is...
            een stad waar ik alvast nooit meer wil komen
            Zo lang uw vrouw maar blijft komen zitten we daar niet mee in.
            Tegenwoordig al blij dat de fietsers wat opletten wanneer ze ons weer eens inhalen ...daarom spendeer ik mijn centjes iets anders dan vroeger :
            My other car is a sailboat .....no traffic jam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door georges Bekijk Berichten

Zo lang uw vrouw maar blijft komen zitten we daar niet mee in.
              Waart gij één van die gapers misschien???

Comment

• ik denk dat het woordje 'komen' bij georges iets anders wou zeggen...
                www.peugeotforum.be

Comment

• T is maar echt ambetant als die mannen naar u als man beginnen gapen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    ik denk dat het woordje 'komen' bij georges iets anders wou zeggen...
                    Pervert.

Comment

• hmmm, lekkeuuuuuuuuuuuhr
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                        Ik dacht BMW maar Audi hoort er ook zeker bij. En normaal erger ik mij er niet aan maar gisterenavond iets na 20.30 uur weer zo een arrogante chauffeur tegen gekomen. Ik rij van Aarschot - Heist o/d Berg richting Lier en aan het rond punt (Heist o/d Berg) moet ik alles toeslaan omdat voor mij komende van het centrum een donkergrijze audi RS4 komt opgevlamd. Zonder te minderen of te kijken komt die pal voor mij het rond punt opgevlamd. Dus ik in de remmen en even met de grootlichten flashen. Daarop rijdt die tergend traag richting Lier verder. Ik denk 20-30 km/uur. Telkens wat gas gevend en terug remmend. Op het moment dat ik wil voorbij gaan duwt die op zijn gas. Ik volg tot 70-80 km/uur en nog versnelt hij enorm. Beetje verder is het zone 50 km/uur en hij gaat er pijlsnel vandoor. Het enige wat ik zag was zwarte rook en van geur een enorme verbrande olie geur. Garagistje van mijn kloten (1_ZZS ...) die de macho aan het uithangen was met een wagen waar hij geen normale nummerplaat kan ophangen. Waarschijnlijk te duur voor hem. Wie die wagen koopt? Je hebt dus asshholes en ASSHOLES. En deze was de overtreffende trap van vorige.
                        Deze?

Comment

• Vanmorgen met een camionette gereden van 't werk met reclame op. 's Middags een telefoon gekregen met een klacht over mijn rijgedrag. De klacht, letterlijk, als volgt:
                          "Ik reed al een hele tijd achter een bestuurder van een bestelwagen met reclame van ****, hij reed continue 122 a 123 kmh, dit waar slechts 120 is toegelaten. Tevens ging hij na elk inhaalmanoeuvre onnodig naar rechts waardoor hij zigzagde."

Allemaal eens goed gelachen met die vent, maar ik kan hier eigenlijk niet goed tegen. Ik snap het echt nie. Gaat die voor elk crimineel feit als 2kmh te hard rijden of rechts rijden waar het moet bellen? Serieuze rekening eind vd maand dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |)
                            [ |V| ][;6291987]Vanmorgen met een camionette gereden van 't werk met reclame op. 's Middags een telefoon gekregen met een klacht over mijn rijgedrag. De klacht, letterlijk, als volgt:
                            "Ik reed al een hele tijd achter een bestuurder van een bestelwagen met reclame van ****, hij reed continue 122 a 123 kmh, dit waar slechts 120 is toegelaten. Tevens ging hij na elk inhaalmanoeuvre onnodig naar rechts waardoor hij zigzagde."

Allemaal eens goed gelachen met die vent, maar ik kan hier eigenlijk niet goed tegen. Ik snap het echt nie. Gaat die voor elk crimineel feit als 2kmh te hard rijden of rechts rijden waar het moet bellen? Serieuze rekening eind vd maand dan.
                            Waarschijnlijk dan nog ene die niet weet dat er verschil is tussen BC-kilometers en werkelijke km's. Lol Pipo.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                              Vanmorgen met een camionette gereden van 't werk met reclame op. 's Middags een telefoon gekregen met een klacht over mijn rijgedrag. De klacht, letterlijk, als volgt:

Vermits hij volgens zijn verklaring "al een hele tijd" achter u reed, reed hij toch ook heel die tijd aan die snelheid?
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Nog wat ergernissen van de laatste dagen.

Maandag toen ik van het werk naar huis reed, stond ik te wachten om links af te gaan tot er geen tegenliggers meer waren.
                                De auto achter mij kon duidelijk niet wachten en gaat mij plots rechts voorbij over het fietspad, ik heb net op tijd mijn spiegels kunnen inklappen, want anders was de rechter spiegel d'r af geweest.

Gisteren, ook op weg naar huis, ook aan het wachten om links af te gaan, deze keer op een voorsorteerstrook.
                                Deze keer een motorscooter achter mij die ook links af wou gaan.
                                Toen ik over kon, gaf ik gas, zie ik nog net op tijd die met zijn motorscooter ook gas geven, als ik niet terug geremd had was die in mijn deur geknald de zot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Vermits hij volgens zijn verklaring "al een hele tijd" achter u reed, reed hij toch ook heel die tijd aan die snelheid?
                                  Awelja, zijn hele relaas hield geen steek. Hij reed dus zowel "te snel" als in 't midden. Ik heb ook geen flauw idee wie het zou zijn, echt niet, vandaag een 400km gedaan, ergernissenloos (buiten dieje), nergens ene afgesneden of te dicht bij gereden, was gewoon een rustige dag zonder stress en dan net op zo'n dag krijg je zoiets, ik viel echt uit de lucht. Volgens de track&trace heb ik hele dag rond de 105-110 gps snelheid gereden met een piek op zo maar even 122kmh op de E40, het slaat dus gewoon nergens op. Linkervak quasi niet gebruikt, en dat zigzaggen tussen rijstroken zal wellicht gewoon zijn omdat ik niet in 't midden blijf plakken als ik een camion heb ingehaald.

Toen grote baas aan telefoon zei dat hij de dashcam beelden (zit in al onze voertuigen voor en achter) ging opvragen praatte hij plots wel helemaal anders blijkbaar. Was plots niet zo dringend meer, maar als (zogezegde) veiligheidsadviseur voor een belangrijke verzekeraar, wou hij cowoys als mij van de weg halen. Ik snap het niet, echt niet, ofwel ene die onze firma persoonlijk wil viseren, of ene da ik ken van vroeger en mij herkend heeft maar mij nie afkan, ... Maar van 't verkeer zal het toch niet gekomen zijn vanmorgen.

Krijg dan wel sms'jes van de bureau door van "niet te rap naar huis e straks", dus ze weten daar even goed als ik dat het een idioot die de waarheid niet spreekt betreft, maar ik kan daar dus niet tegen. Stel dat wij geen dashcams of t&t hebben zitten en die komt met een sterk verhaal af, dan krijg jij als werknemer je baas tegen je door zo iemand?

Ahja, ik ga oo nog een boete van €80 mogen verwachten, want ik ben een flitspaal gepasseerd zonder te snel te rijden
                                  Last edited by |) ][ |V| ][; 29/03/2017, 22:13.

Comment

• Heb dat nog nooit gedaan naar iemand zijn baas gebeld, hoewel er soms wel reden toe is. Zie er het nut niet van in en meestal gebeurt er toch niets mee.
                                    2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                      Vanmorgen met een camionette gereden van 't werk met reclame op. 's Middags een telefoon gekregen met een klacht over mijn rijgedrag. De klacht, letterlijk, als volgt:

zegt dat 'm zijn km teller moet laten ijken, die wijkt duidelijk 2-3km/u af... en dat hij de wegcode nog eens naleest want na elk inhaalmanoeuvre moet je uiteraard terug naar rechts...

Comment

• Aan de LUL die deze middag rond 11u30 met zijn witte Kia C'eed in het dorp van Uitbergen voor mij reed:
                                        Je was je al 2km voor de volle 100% op je smartphone aan het concentreren, met het typische veranderlijke, van de baan afwijkende en over de stoep rijdende gedrag dat daar uit voort vloeit.
                                        Om te beginnen heb je mij niet horen claxoneren toen ik het wat te gevaarlijk voor de andere weggebruikers begon te vinden (dat is net de reden dat je je niet met je smartphone bezig houdt, dan weet je wel nog min of meer wat er rond je gebeurt). Nog een eind verder, en nog steeds bezig op je smartphone, sta je voor de lichten en heb je uiteraard niet door dat het al terug groen was, waarop ik eens kort claxonneer. Daarop kijk je verdwaasd rond, waarna je het lef hebt om mij teken te doen dat ik wat rustiger moet zijn.
                                        Jammer genoeg voor jou was ik tegen dan al helemaal niet rustig meer, maar om de druppel toe te voegen blijf je ook nog eens ostentatief voor het groene licht staan!?
                                        Een beetje pech voor jou dan dat ik een gaatje vond op het linkervak,waar de rest naar links aan het afslaan was, en je zo kon voorbij steken, nu al helemaal zo kalm niet meer.
                                        En aan de blik op je gezicht te zien, toen ik voor je stopte en je door had dat ik het meende en je heel snel naar rechts draaide om zo te ontsnappen, was je hele stoerdoenerij enkel een pose.
                                        Dat snel wegrijden is je beste gedacht van vandaag geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras
                                          Aan de LUL die deze middag rond 11u30 met zijn witte Kia C'eed in het dorp van Uitbergen voor mij reed:
                                          Je was je al 2km voor de volle 100% op je smartphone aan het concentreren, met het typische veranderlijke, van de baan afwijkende en over de stoep rijdende gedrag dat daar uit voort vloeit.
                                          Om te beginnen heb je mij niet horen claxoneren toen ik het wat te gevaarlijk voor de andere weggebruikers begon te vinden (dat is net de reden dat je je niet met je smartphone bezig houdt, dan weet je wel nog min of meer wat er rond je gebeurt). Nog een eind verder, en nog steeds bezig op je smartphone, sta je voor de lichten en heb je uiteraard niet door dat het al terug groen was, waarop ik eens kort claxonneer. Daarop kijk je verdwaasd rond, waarna je het lef hebt om mij teken te doen dat ik wat rustiger moet zijn.
                                          Jammer genoeg voor jou was ik tegen dan al helemaal niet rustig meer, maar om de druppel toe te voegen blijf je ook nog eens ostentatief voor het groene licht staan!?
                                          Een beetje pech voor jou dan dat ik een gaatje vond op het linkervak,waar de rest naar links aan het afslaan was, en je zo kon voorbij steken, nu al helemaal zo kalm niet meer.
                                          En aan de blik op je gezicht te zien, toen ik voor je stopte en je door had dat ik het meende en je heel snel naar rechts draaide om zo te ontsnappen, was je hele stoerdoenerij enkel een pose.
                                          Dat snel wegrijden is je beste gedacht van vandaag geweest.
                                          Tis neig tegenwoordig. Terwijl ze helemaal niet goed bezig zijn nog agressief of stoer durven reageren ook terwijl je hen alleen maar wil wijzen op hun fouten. Voor mij de laatste keer geweest dat ik braaf blijf zitten. De volgende keer stap ik uit en we zien wel wat er van komt! Heb het serieus gehad met zulke personen.

Comment

Working...
                                          X