Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzelfde onderzoek over europesche chauffeurs
hln over de belgen
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
de telegraaf over de hollanders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik verpak dat niet als waarheid hee, vond het gewoon grappig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Op het nieuws hoor je ook niets anders, zoveel % dit zoveel % dat, ik geloof daar allemaal niets van. Vanwaar halen ze het uiteindelijk? Van een select groepje die aan een enquête meedoet? Kom seg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzelfde onderzoek over europesche chauffeurs
hln over de belgen
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
de telegraaf over de hollanders
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Het was weer de dag van koning fiets. Voorrang van links vanuit een veldbaan zie maar dat je ze gezien hebt. Nadien was er nog ene die begon te roepen en te tieren toen ik op het voedpad liep, dat ik mijn auto niet op het fietspad mocht zetten en dat ik zot was. Dat was mijn auto helemaal niet. Ik liep daar gewoon voorbij. En die auto stond begot met 1 band op de stippellijn... gefrustreerde zotten in hun reclamepakskes. Ze komen ook eens buiten als het mooi weer is en dan moet iedereen voor hun wijken. Ik kan zelfs met de kleine mannen niet meer rustig gaan fietsen op de leirekesroute want ze rijden kinderen gewoon van de baan, want tijdens een training is het blijkbaar uit den boze van effe te vertragen en nadien terug te versnellen, dat kost teveel moeite.
- Likes 1
Comment
-
Gisteren dagje naar zee geweest. Ik sta parallel geparkeerd in een doodlopende straat vlak aan den dijk. Ik wil vertrekken en zie in mijne spiegel dat er fietsers aankomen dus ik wacht en zet mijne pinker op naar links. Daar komen ze dan, mama, papa en de twee kinderen. Wat doen ze? Ze stoppen pal links naast mij. Als ik dan m'n raam open doe en hen vriendelijk vraag om een beetje naar voren te gaan zodat ik uit mijn parkeervak kan krijg ik een diepe zucht en een zure blik terug en dik tegen hun goesting gingen ze ne meter naar voor...
Maar 't was erg gisteren. Voetgangers die zomaar oversteken terwijl er een beetje verder/terug een zebrapad is en dan nog denken dat ze voorrang hebben of oversteken zonder te kijken. Idem voor fietsers.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
gedaan met treinrijden uit parkeergarages
http://www.gva.be/cnt/dmf20170410_02...artparkeerders
aan liefkenshoek zie je het ook nog vaak, ook al hangen er nrplaatscanners
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door retro Bekijk Berichtentijdens een training is het blijkbaar uit den boze van effe te vertragen en nadien terug te versnellen, dat kost teveel moeite.
MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwas blij dat op het vtm journaal het item auto-niet-stilleggen-aan-overwegen aan bod kwam, vroeger was dat evident, sinds de start stop doen mensen het minder uit zichzelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobowas blij dat op het vtm journaal het item auto-niet-stilleggen-aan-overwegen aan bod kwam, vroeger was dat evident, sinds de start stop doen mensen het minder uit zichzelf
Comment
-
Aangezien ik mijn reactie ni kan wijzigen. Tekst moest dit zijn... klote Tapatalk!
Ik viel uit de lucht toen men zei dat het verplicht is van de motor stil te leggen aan een spoorwegoverweg. Das het eerste wat ik daarvan hoor?
Weer da bemoei, moesten ze aan mij komen vragen waarom mijne motor nog draait, ik zou diene mens nogal raar aankijken want ik zou ni weten wat er mij overkwam. :-)
Comment
-
Ergernis van de dag:
Mensen die geen twee seconden kunnen wachten als ik met de auto stop om een brief in een brievenbus te steken.
Last edited by knight-rider; 12/04/2017, 00:45.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-riderErgernis van de dag:
Mensen die geen twee seconden kunnen wachten als ik met de auto stop om een brief in een brievenbus te steken.
Dit is een test. Maw als dit er nu bijstaat werkt het wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenCan not save! Content too short or try later! Krijg die melding vaak, soms werkt het gewoon wel. Raar ze, ma eenmaal die melding mag ik 100x proberen. Geen avans!
Dit is een test. Maw als dit er nu bijstaat werkt het wel.
Maar is ondertussen toch al heel wat beter dan wat het geweest is (ale die indruk heb ik toch)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-riderJa, forum doet soms raar he.
Maar is ondertussen toch al heel wat beter dan wat het geweest is (ale die indruk heb ik toch)
Comment
Comment