Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Bij een grote 3.0 lijkt alles zoveel vlotter te gaan, want er zit dan ook +/- 150 kg extra geluidsisolatie in
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDan kan ik volgende keer een 750D kopen, kost geen euro meer dan de 730D dan in gebruik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
sportwagentoeslag is een vast extra-percentage - denk ik - uw gewone ba is gebaseerd op pk's...258 zal minder zijn als 381 (?)
Comment
-
Ook iets voor de ergernis topic. Eergisteren sneed er mij ene de pas af vanop een rondpunt om een enkele straat in te rijden. Was al een tijdje in mijn gat aant duwen ook. Net daarna, eerst een zwarte wolk getrotseerd van de BMW... achter mij ne Mini, ook in mijn gat aant duwen en van zodra het weer een 2 vaksbaan, vloog die mij over om samen met zijn BMW vriendje het volgende rondpunt onveilig te gaan maken....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHLReed ge wel snel genoeg Geert ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWas een grapke he Geert Die twee zullen een raceke gedaan hebben zeker... Moet wel zeggen dat je tegenwoordig wel minder zotten ziet op de baan. Wel veel ambetante plakkers als je in een treintje zit, net alsof het dan sneller zou gaan.
Kheb ook liever ni daze in mijn gat komen plakken, meestal zijn ze dan nog me andere dingen bezig, vrachtwagenchauffeurs komen ook altijd veel te dicht staan naar mijn gedacht, aan een rood licht ofzo. Eigenlijk zie ik het vaak dat er veel te weinig afstand wordt gehouden en al zeker bij regenweer.
Minder zotten? Ik ben gestopt met te claxonneren of wat dan ook want heb al een paar keer echt agressieve reacties gekregen, kheb geen zin meer om mij daar nog verder in op te jagen. Ze kunnen er ook ni aandoen dat het debielen zijn.
Het grote ergernis topic is een van de actiefste topics op dit forum, da wil toch ook wel iets zeggen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
sportwagentoeslag is een vast extra-percentage - denk ik - uw gewone ba is gebaseerd op pk's...258 zal minder zijn als 381 (?)- KW (veel KW = véél betalen)
- Alle ongevallen van het verleden (20 jaar) (korting of niet) (+ zelf aansprakelijk of niet = BM)
- Woonplaats in België (mogelijk korting)
- Leeftijd (mogelijk korting)
- Kinderen krijgen BM met slechts 50% toeslag van ouders als deze BM 0 is (vanaf +26 indien (8 j) zonder ongeval, kunnen kinderen de BM 0, van de vader /moeder overnemen)
- Arbeider, zelfstandige, bediende, ambtenaar, leerkracht (samen met diploma's) (belangrijkste korting tot +/- 20% verschil)
- Min 3 verzekeringen bij Ethias (extra korting)
Last edited by quovadis; 15/04/2017, 19:59.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Bij Ethias heeft het profiel van de profiel van de bestuurder, een héél grote invloed, naast de klassieke parameters, (andere verzekeringen werken +/- ook zo denk ik)- KW (veel KW = véél betalen)
- Alle ongevallen van het verleden (20 jaar) (korting of niet) (+ zelf aansprakelijk of niet = BM)
- Woonplaats in België (mogelijk korting)
- Leeftijd (mogelijk korting)
- Kinderen krijgen BM met slechts 50% toeslag van ouders als deze BM 0 is (vanaf +26 indien (8 j) zonder ongeval, kunnen kinderen de BM 0, van de vader /moeder overnemen)
- Arbeider, zelfstandige, bediende, ambtenaar, leerkracht (samen met diploma's) (belangrijkste korting tot +/- 20% verschil)
- Min 3 verzekeringen bij Ethias (extra korting)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Meen je dat zelfs het diploma een extra korting kan opleveren ?2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
als we toch veralgemenen...ik reed vroeger op de noorderlaan (toen die nog 90 was) wanneer de shift van opel apen wisselde, al die opelaars naast elkaar - 4 rijvakken breed - allemaal tegen elkaar optrekken, elk licht (dat zijn er wel wat) elke dag opnieuw
telt merk niet mee ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
D'r moet toch een onderscheid worden gemaakt tussen domme en slimme mensen hé. Arbeiders (zeker die die simpel fabriekswerk doen) zijn achterlijk en dom. Leerkrachten worden dan weer verondersteld slimme mensen te zijn. En dat trekt zich door in het rijgedrag hé, achterlijke mensen zijn slechtere schauffeur's dan slimme mensen met een hoog diploma...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie
D'r moet toch een onderscheid worden gemaakt tussen domme en slimme mensen hé. Arbeiders (zeker die die simpel fabriekswerk doen) zijn achterlijk en dom. Leerkrachten worden dan weer verondersteld slimme mensen te zijn. En dat trekt zich door in het rijgedrag hé, achterlijke mensen zijn slechtere schauffeur's dan slimme mensen met een hoog diploma...
Comment
Comment