Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    bmw 3.0d koppel is geloof ik 580 ipv 400 dat geeft 3.2

maar los daarvan
    inderdaad, foutje

Comment

• Betaal ik dat ook? Op welke basis doen ze dit?

Comment

• dat weet ik niet, een 250cdi 204 pk viel er niet onder, ik veronderstel bij mij vanaf +250 pk

Comment

• Dan kan ik volgende keer een 750D kopen, kost geen euro meer dan de 730D dan in gebruik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Bij een grote 3.0 lijkt alles zoveel vlotter te gaan, want er zit dan ook +/- 150 kg extra geluidsisolatie in
            Nee, het is net door die geluidsisolatie dat je geen snelheid voelt. Je ziet het in je spiegel dat het vooruit gaat maar je hoort het niet. Je rijdt ook makkelijk (veel) te snel als je je snelheidsmeter niet in het oog houdt. Je moet er eens een grote rit mee doen om het verschil te kennen. Maar hetgene we zoeken bij die grotere motor heeft een elektrische wagen... instant koppel, veel koppel, geruisloos, geen trillingen van de motor,... Zou elektrisch wel gewoon kunnen worden denk ik. Maar ze moeten eerst nog een beetje evolueren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Dan kan ik volgende keer een 750D kopen, kost geen euro meer dan de 730D dan in gebruik
              sportwagentoeslag is een vast extra-percentage - denk ik - uw gewone ba is gebaseerd op pk's...258 zal minder zijn als 381 (?)

Comment

sportwagentoeslag is een vast extra-percentage - denk ik - uw gewone ba is gebaseerd op pk's...258 zal minder zijn als 381 (?)
                Ha ok, wordt zo berekend. Dan laten we het maar zo lol

Comment

• Ook iets voor de ergernis topic. Eergisteren sneed er mij ene de pas af vanop een rondpunt om een enkele straat in te rijden. Was al een tijdje in mijn gat aant duwen ook. Net daarna, eerst een zwarte wolk getrotseerd van de BMW... achter mij ne Mini, ook in mijn gat aant duwen en van zodra het weer een 2 vaksbaan, vloog die mij over om samen met zijn BMW vriendje het volgende rondpunt onveilig te gaan maken....

Comment

• Reed ge wel snel genoeg Geert ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                      Reed ge wel snel genoeg Geert ?
                      Ik kon ni sneller en was da trouwens ook ni van plan, omdat er voor mij ook iemand reed. Maar die reed zoals ik de toegestane snelheid dusja. Ik verschoot zelf toen em ineens voor mij opdook, zonder richtingaanwijzers...

Comment

• Was een grapke he Geert Die twee zullen een raceke gedaan hebben zeker... Moet wel zeggen dat je tegenwoordig wel minder zotten ziet op de baan. Wel veel ambetante plakkers als je in een treintje zit, net alsof het dan sneller zou gaan.

Comment

Was een grapke he Geert Die twee zullen een raceke gedaan hebben zeker... Moet wel zeggen dat je tegenwoordig wel minder zotten ziet op de baan. Wel veel ambetante plakkers als je in een treintje zit, net alsof het dan sneller zou gaan.
                          Geen idee, maar die gast in zijn BMW stak zijn hand buiten en was allerlei gebaren aant doen, kon het niet zo goed zien, maar wsl zal het naar zijn Mini vriendje geweest zijn.
                          Kheb ook liever ni daze in mijn gat komen plakken, meestal zijn ze dan nog me andere dingen bezig, vrachtwagenchauffeurs komen ook altijd veel te dicht staan naar mijn gedacht, aan een rood licht ofzo. Eigenlijk zie ik het vaak dat er veel te weinig afstand wordt gehouden en al zeker bij regenweer.

Minder zotten? Ik ben gestopt met te claxonneren of wat dan ook want heb al een paar keer echt agressieve reacties gekregen, kheb geen zin meer om mij daar nog verder in op te jagen. Ze kunnen er ook ni aandoen dat het debielen zijn.

Het grote ergernis topic is een van de actiefste topics op dit forum, da wil toch ook wel iets zeggen denk ik.

Comment

Bij Ethias heeft het profiel van de profiel van de bestuurder, een héél grote invloed, naast de klassieke parameters, (andere verzekeringen werken +/- ook zo denk ik)
                            1. KW (veel KW = véél betalen)
                            2. Alle ongevallen van het verleden (20 jaar) (korting of niet) (+ zelf aansprakelijk of niet = BM)
                            3. Woonplaats in België (mogelijk korting)
                            4. Leeftijd (mogelijk korting)
                            5. Kinderen krijgen BM met slechts 50% toeslag van ouders als deze BM 0 is (vanaf +26 indien (8 j) zonder ongeval, kunnen kinderen de BM 0, van de vader /moeder overnemen)
                            6. Arbeider, zelfstandige, bediende, ambtenaar, leerkracht (samen met diploma's) (belangrijkste korting tot +/- 20% verschil)
                            7. Min 3 verzekeringen bij Ethias (extra korting)
                            Last edited by quovadis; 15/04/2017, 19:59.

Comment

• bij fintro toen ik intekende was ik de schoonzoon van de kantoorhoudster (kwa korting kon dat tellen), intussen niet meer maar ik kan nog steeds nergens goedkoper terecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Bij Ethias heeft het profiel van de profiel van de bestuurder, een héél grote invloed, naast de klassieke parameters, (andere verzekeringen werken +/- ook zo denk ik)
                                1. KW (veel KW = véél betalen)
                                2. Alle ongevallen van het verleden (20 jaar) (korting of niet) (+ zelf aansprakelijk of niet = BM)
                                3. Woonplaats in België (mogelijk korting)
                                4. Leeftijd (mogelijk korting)
                                5. Kinderen krijgen BM met slechts 50% toeslag van ouders als deze BM 0 is (vanaf +26 indien (8 j) zonder ongeval, kunnen kinderen de BM 0, van de vader /moeder overnemen)
                                6. Arbeider, zelfstandige, bediende, ambtenaar, leerkracht (samen met diploma's) (belangrijkste korting tot +/- 20% verschil)
                                7. Min 3 verzekeringen bij Ethias (extra korting)
                                Meen je dat zelfs het diploma een extra korting kan opleveren ?

Comment

Meen je dat zelfs het diploma een extra korting kan opleveren ?
                                  D'r moet toch een onderscheid worden gemaakt tussen domme en slimme mensen hé. Arbeiders (zeker die die simpel fabriekswerk doen) zijn achterlijk en dom. Leerkrachten worden dan weer verondersteld slimme mensen te zijn. En dat trekt zich door in het rijgedrag hé, achterlijke mensen zijn slechtere schauffeur's dan slimme mensen met een hoog diploma...
                                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• als we toch veralgemenen...ik reed vroeger op de noorderlaan (toen die nog 90 was) wanneer de shift van opel apen wisselde, al die opelaars naast elkaar - 4 rijvakken breed - allemaal tegen elkaar optrekken, elk licht (dat zijn er wel wat) elke dag opnieuw

telt merk niet mee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

D'r moet toch een onderscheid worden gemaakt tussen domme en slimme mensen hé. Arbeiders (zeker die die simpel fabriekswerk doen) zijn achterlijk en dom. Leerkrachten worden dan weer verondersteld slimme mensen te zijn. En dat trekt zich door in het rijgedrag hé, achterlijke mensen zijn slechtere schauffeur's dan slimme mensen met een hoog diploma...
                                      Is discriminatie eigenlijk he

Comment

• tegenwoordig is toch iedereen bediende ? (of is er althans eenheidsstatuut, en de tijd dat uw beroep op de pas stond vermeld ligt al ff achter ons)
                                        dus ge zegt wat je wil tegen de verzekeraar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie

Wat is slim, wat is dom? Ik werk als arbeider, maar dan procesoperator. En heb al veel super slimme zien passeren die het heel goed kunnen uitleggen, maar langs de andere kant vré onhandig zijn. Ieder zijne stiel en ik denk dat er zowel slimme als domme mensen zijn die ni zo goed met de wagen overweg kunnen. Ik ben ook ni van de slimste, ma heb wel inzicht. Dan moogt ge nog zo slim zijn, als ge da ni ed...

Comment

Working...
                                          X