Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIk las net dit.
Binnen de bebouwde kom.
De busbestuurder mag de halteplaats niet zomaar verlaten als je er al ‘naast bent’. De busbestuurder moet dus kijken of je hem nog niet aan het inhalen of voorbijsteken bent. Bij een ongeval zal er veel belang gehecht worden aan de verklaringen van de partijen en van eventuele getuigen. Ook de plaats aan je wagen waar de schade zich voordeed is van belang.
Heb al enkele keren gehad dat terwijl ik aan het inhalen ben, de bus gewoon op straat komt gereden waardoor ik nog meer moet uitwijken.
Goed om weten!
Dan gisteren reed er ene voor mij tegen 40 per uur waar ge 70 moogt, nog is vollenbak op de rem gaan staan bij elke verhoogde inrichting en wanneer ik aanzet deed om over te steken nog wa extra links gaan rijden ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIk las net dit.
Binnen de bebouwde kom.
De busbestuurder mag de halteplaats niet zomaar verlaten als je er al ‘naast bent’. De busbestuurder moet dus kijken of je hem nog niet aan het inhalen of voorbijsteken bent. Bij een ongeval zal er veel belang gehecht worden aan de verklaringen van de partijen en van eventuele getuigen. Ook de plaats aan je wagen waar de schade zich voordeed is van belang.
Heb al enkele keren gehad dat terwijl ik aan het inhalen ben, de bus gewoon op straat komt gereden waardoor ik nog meer moet uitwijken.
Goed om weten!
Heb dat al meermaals gehad en dan alles moeten doen om een aanrijding te vermijden.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Die zetten hun pinker en gelijk draaien ze al de baan op, of je nu naast hen rijdt of niet.
Ben het ook al meerdere malen tegengekomen. Ik haast mij zelf om ze over te steken ook al staan ze nog maar net aan de kant. En dat in een zo groot mogelijke boog, ik vertrouw ze ni!
Comment
-
Ik ken enkele chauffeurs die zicht wel perfect aan de regels houden, maar ik heb ook altijd schrik als ik er eentje voorbij moet gaan.
Op de baan Tienen - Leuven heb ik eens veel geluk gehad dat ik heb kunnen uitwijken zonder een ongeval te hebben.
Was buiten de bebouwde kom en de bus vertrekt als ik juist gelijk ben met de achterkant van de bus, ik moet dus uitwijken maar er komen tegenliggers aangereden.
Ik ben net voor de tegenligger door kunnen uitwijken naar de bus stopplaats aan de overkant van de weg, was toen echt nipt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenIk dacht BMW maar Audi hoort er ook zeker bij. En normaal erger ik mij er niet aan maar gisterenavond iets na 20.30 uur weer zo een arrogante chauffeur tegen gekomen. Ik rij van Aarschot - Heist o/d Berg richting Lier en aan het rond punt (Heist o/d Berg) moet ik alles toeslaan omdat voor mij komende van het centrum een donkergrijze audi RS4 komt opgevlamd. Zonder te minderen of te kijken komt die pal voor mij het rond punt opgevlamd. Dus ik in de remmen en even met de grootlichten flashen. Daarop rijdt die tergend traag richting Lier verder. Ik denk 20-30 km/uur. Telkens wat gas gevend en terug remmend. Op het moment dat ik wil voorbij gaan duwt die op zijn gas. Ik volg tot 70-80 km/uur en nog versnelt hij enorm. Beetje verder is het zone 50 km/uur en hij gaat er pijlsnel vandoor. Het enige wat ik zag was zwarte rook en van geur een enorme verbrande olie geur. Garagistje van mijn kloten (1_ZZS ...) die de macho aan het uithangen was met een wagen waar hij geen normale nummerplaat kan ophangen. Waarschijnlijk te duur voor hem. Wie die wagen koopt? Je hebt dus asshholes en ASSHOLES. En deze was de overtreffende trap van vorige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Tot welke leeftijd behoort men nog niet tot de 'in-de-weg-en-te-traag-rijdende" verkeersdeelnemers? 40? 50?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje
Lol, meestal is het bij mij zo dat iemand die zo een stoten uithaalt iemand van oudere leeftijd is.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Jij bent mij nochtans nog niet zo heel lang geleden gepasseerd. Lol.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje
Mocht dat niet? heb het dan over het feit van baanvak veranderen zonder te kijken of pinken.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenMijn ergernis vandaag?
Op weg van 't werk naar huis heb ik 3 ronde punten... op ieder rond punt stonden ze weeral met stickers van het rode kruis te wuiven
't is weer den tijd van 't jaar !Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenMijn ergernis vandaag?
Op weg van 't werk naar huis heb ik 3 ronde punten... op ieder rond punt stonden ze weeral met stickers van het rode kruis te wuiven
't is weer den tijd van 't jaar !
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenSinds we al jaren weten waarvoor die gelden oa. gebruikt worden, nooit nog eentje gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
Ik koop zo'n sticker niet meer, maar ik ga die gasten wel een fooi geven voor de moeite, ze hebben alleszins het hart op de juiste plaats.
IdemPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk BerichtenMensen die gaan wandelen, met hun hond en die niet aan de leiband willen houden.
Als die hond (Duitse scheper) dan plots voor uw fiets springt, ben je één week thuis…. maar ik was liever gaan werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk BerichtenAls die hond (Duitse scheper) dan plots voor uw fiets springt, ben je één week thuis
Comment
-
Comment