Zo zie je maar, overal rotte appels! Dat zeg ik als fietser, motorrijder en automobilist.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
De fietstoeristen komen trouwens allemaal met de auto naar daar, parkeren die waar ze dat nodig achten (bewoners in de straat kunnen soms niet meer uit hun eigendom), laten vuil achter waar er om de 10 meter vuilnisbakken staan.
Ben weeral blij dat het jaarlijks terugkerend circus weeral achter de rug is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZe zijn hier het asfalt komen affrezen vandaag om een nieuwe toplaag te leggen, maar dat is zo slecht gedaan, zo ongelijk.
Precies een bende amateurs.
Na 17h komen ze hier pas toe, zitten wat te prullen, doen een klein stukje maar loopt meteen mis dus besluiten ze om het voor bekeken te houden en bollen ze het weer af.
Ze hebben al het materiaal gewoon achtergelaten en zijn het afgebold.
De boel verkloten zijn ze goed in, maar iets maken zoals het hoortOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Heb tegenwoordig meer en meer het gedacht dat er mensen zijn die echt kicken op het pesten van andere weggebruikers.
Daarnet ook weer lege baan gooit er zo een eikel met een zo een bouw vrachtwagentje zich net voor mij op de baan. Ik kan nog net alles toegooien. Zit die nog wat fars te doen ook. Voorrang van links bestaat bij mijn weten nog steeds niet en ja ik reed 5km te snel wat een zot ben ik toch.
Laatste tijd is het me ook meermaals voorgevallen dat er in de verte voor mij iemand net iets trager aan het rijden is, waardoor ik die langzaam nader en ineens terwijl ik nog op 50m afstand ben beginnen die van alle absurde rem manoeuvres te doen en ineens nog 20km/u trager te rijden.
Of mensen die zich vrijwillig op het linkervak van de autostrade zetten aan 120 om u moedwillig te hinderen. (Je komt af en net voor jou gaan ze zonder reden links 120 of zelfs trager rijden, terwijl er op het middenste vak niets te zien is) Blijkbaar kan het niet dat een Logan u zou voorbijgaan. Als je dan na enkele km langs rechts voorbij gaat krijg je nog een lichtshow.
Comment
Comment