Beste leden,
Ik heb vorige week een E46 325ci geïmporteerd uit Nederland. Dit is nu mijn tweede E46.
De auto staat nu gewoon in Belgie, nog niet ingeschreven, etc... Nu ben ik een beetje bang om naar de keuring te gaan. Waarom?
Er zijn aanpassingen gedaan zoals: geperforeerde schijven van Nitrac en een andere schroefkit van Koni dus de auto staat lager. De verkoper gaf me niks van attesten of papieren van die setjes. Ik kreeg het APK keuringsbewijs erbij. Ik vroeg hem of deze onderdelen erbij gekeurd waren en hij zei van wel. Wat moet ik nu best doen voor ik naar de keuring ga? Of moet de wagen helemaal niet gekeurd worden aangezien de APK nog niet verlopen is? Ik weet het niet. Moet ik gewoon douane langs gaan voor vignet, dan verzekeren en inschrijven?
Ik heb vorige week een E46 325ci geïmporteerd uit Nederland. Dit is nu mijn tweede E46.
De auto staat nu gewoon in Belgie, nog niet ingeschreven, etc... Nu ben ik een beetje bang om naar de keuring te gaan. Waarom?
Er zijn aanpassingen gedaan zoals: geperforeerde schijven van Nitrac en een andere schroefkit van Koni dus de auto staat lager. De verkoper gaf me niks van attesten of papieren van die setjes. Ik kreeg het APK keuringsbewijs erbij. Ik vroeg hem of deze onderdelen erbij gekeurd waren en hij zei van wel. Wat moet ik nu best doen voor ik naar de keuring ga? Of moet de wagen helemaal niet gekeurd worden aangezien de APK nog niet verlopen is? Ik weet het niet. Moet ik gewoon douane langs gaan voor vignet, dan verzekeren en inschrijven?
Comment