Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Naar variabele maximumsnelheid op autosnelweg?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bij mij zit er ook redelijk wat afstand tussen en daardoor onbruikbaar bij druk verkeer. Zelfs als ik hem op de kortste afstand zet. Idem als bij Charlie, limiet opzetten is beter.
    Je kan zonder cc ook constante snelheid houden.

Comment

ik ben totaal geen fan van deze maatregel om de simpele reden dat het niets gaat uithalen, iedereen doet toch al zijn zin op de snelweg. je hebt mensen die 95 rijden, 100 rijden, 117 rijden, 125 rijden, 135 rijden, 160 rijden.. iedereen een gelijke snelheid tijdens de spits ipv een variabele naargelang de weersomstandigheden zou meer nut hebben. waarom zou ik 110 moeten rijden in de regen terwijl ik tegen 120 ook nog de volle controle over mijn voertuig heb? dat er idioten zijn die in hun broek schijten bij een druppeltje regen is toch mijn schuld niet? dat men eens een deftige rijopleiding geeft en deftige wegen aanlegt ipv dat rot asfalt dat we nu hebben, daarna kunnen we verder praten over de snelheid.

Comment

Naar variabele maximumsnelheid op autosnelweg?

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        In druk verkeer heb je niks aan die cruisecontrol. Heb adaptieve en resultaat is dat er telkens zijn die in 'het gaatje' moeten kruipen waardoor de auto vertraagt.
        Inderdaad... Zo rijdt de gemiddelde Belg he.. Als er in file-verkeer een gaatje is moet dat worden opgevuld en dan met zijn allen lekker op de rem en tot stilstand komen... Net omdat er zo weinig plaats wordt gelaten.
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

Ja en ze winnen er dan nog eens geen tijd mee in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
            Inderdaad... Zo rijdt de gemiddelde Belg he.. Als er in file-verkeer een gaatje is moet dat worden opgevuld en dan met zijn allen lekker op de rem en tot stilstand komen... Net omdat er zo weinig plaats wordt gelaten.
            das in de buurlanden ook zo hoor
            lets have some more member berries

Comment

IK vrees dat dit gaat uitdraaien zoals ze geflikt hebben met de straatverlichting langs autosnelwegen. Ze zouden de verlichting ook laten branden bij regenweer of mist ... NIET DUS

Hoeveel ik al niet naar Brabant ben gereden in den donker en bij zware regenval zonder straatverlichting zijn op mijn twee handen al niet meer te tellen. Leul als je constant moet gissen waar de lijntjes zich bevinden ....

Comment

Working...
              X