Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rijdt gewoon en dan weer traag, te oud denk ik

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rijdt gewoon en dan weer traag, te oud denk ik

Op autosnelweg in E in een autocar zag ik zo iemand rijden km lang. Hij had een Spaanse plaat, niet van die provincie dus denkelijk geen toerist die te moe is .
    Dan rijdt hij een eind gewoon en mooi rechtdoor. En plots zakt hij in snelheid , weer wat gas erbij en rijdt ook zig zaggend. En dan terug normaal. Enz.
    Zat kan het niet zijn want dan rijdt je steeds zigzaggend.
    Is dat angst , vermoeidheid,de weg kwijt,te oud of rond-de-kerk-rijder?
    Op een snelweg vind ik zo iemand een gevaar. Of zou je die naar de zijkant moeten toeteren?
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Welke drugs pak jij feitelijk? Moet toch wel goed spul zijn

Comment

Beetje de verkeerde champignons geplukt in't bos

Comment

haha ja toch herkenbaar ,bv ik rij heel veel op cruise control stel hem dan in op de autosnelweg op 128 want volgens de gps rij ik dan 122 .
        Zie ik in de spiegel iemand komen gaat er over om dan voor mij gaan te hangen ,trager dan ik .
        Dus ik pink ga er terug over zonder extra gas gewoon op cruise ,herhaalt zich dat terug pfff...
        Valt soms heel hard op als je zonder cruise control rijd hoe de snelheid varieert.
        Schoonbroer heeft eens achter me aan gereden naar zwitserland ,ik zoveel mogelijk op cruise hij heeft dat ook maar nooit of nooit gebruikt.
        zei me achteraf amai ik dacht dat je remlichten stuk waren ,zie ze bijna nooit oplichten, omdat ik zo speel met de cruise dat ik bijna altijd mee gaat met het verkeer.
        mijn vrouw zegt ook altijd dat kan ik niet ,soms omdat ik het zeg zet ze de cruise op, op een bijna lege autobaan nerveus dat ze dan is zeg ik dan maar, rij maar zoals jij wil,pok cruise af zeker herkenbaar denk ik voor velen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
          Op autosnelweg in E in een autocar zag ik zo iemand rijden km lang. Hij had een Spaanse plaat, niet van die provincie dus denkelijk geen toerist die te moe is .
          Dan rijdt hij een eind gewoon en mooi rechtdoor. En plots zakt hij in snelheid , weer wat gas erbij en rijdt ook zig zaggend. En dan terug normaal. Enz.
          Zat kan het niet zijn want dan rijdt je steeds zigzaggend.
          Is dat angst , vermoeidheid,de weg kwijt,te oud of rond-de-kerk-rijder?
          Op een snelweg vind ik zo iemand een gevaar. Of zou je die naar de zijkant moeten toeteren?
          Dat is dan wel weer normaal?

In zo'n geval: geef wat gas, rij dat voorbij en je bent er vanaf.

Waarom wil iedereen toch altijd voor politieagentje spelen?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Ps, ik zat in de autocar. Die kamikaze in zijn auto met z'n madam erbij kun je dan goed gade slaan. Zo'n gedrag valt op ,kijkt niet in de spiegels,enz.
            Op lange ritten 's nachts kom je die soms ook tegen, te moe ,ziet niet goed meer, klampt aan zijn stuur met hoofd tegen de vooruit.
            Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
            X