Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gepersonaliseerde plaat overzetten van motor naar oldtimer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gepersonaliseerde plaat overzetten van motor naar oldtimer

Dag volk,

ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar vond het antwoord op mijn vraag niet, voordat ik word gelyncht.

Ik heb een gepersonaliseerde plaat op mijn motor staan, maar heb een overeenkomst gesloten om een oldtimer te kopen. Ik wil graag mijn plaat van mijn motor naar (binnenkort) mijn oldtimer overzetten.

Hoe kan ik dit zo goedkoop mogelijk doen zonder mijn plaat te verliezen?

Gaat het dit zijn?

1. Uitschrijven motor, niet schrappen van de plaat vermoed ik?
    2. Inschrijven oldtimer, kan ik hier uitdrukkelijk aangeven dat ik mijn gepersonaliseerde plaat wil gebruiken?
    3. Herinschrijven motor

Bij welke stap moet ik dan mijn huidige plaat inleveren?

Alvast bedankt!

De oldtimer gewoon inschrijven op het gepersonaliseerd kenteken. Vermoedelijk krijg je dan een extra stickertje om op de plaat te kleven bij je inschrijvingsbewijs.

De motorfiets gewoon opnieuw inschrijven, dit moet manueel via het loket en "herinschrijving op naam van de titularis" vermelden.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

betreft het een oldtimer wagen of moto?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        De oldtimer gewoon inschrijven op het gepersonaliseerd kenteken. Vermoedelijk krijg je dan een extra stickertje om op de plaat te kleven bij je inschrijvingsbewijs.

De motorfiets gewoon opnieuw inschrijven, dit moet manueel via het loket en "herinschrijving op naam van de titularis" vermelden.
        Dat gaat toch niet voor ik mijn motor heb uitgeschreven?
        Betreft een oldtimer wagen.
        Ik zou dan ook een nieuwe plaat moeten krijgen, want het vierkant model van de motor past niet op de wagen, die heeft een langwerpige plaat nodig.

Comment

Een plaat overzetten van moto naar wagen, dat gaat toch helemaal niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            Een plaat overzetten van moto naar wagen, dat gaat toch helemaal niet?
            Dat gaat idd niet werken imo.
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Gepersonaliseerde plaat moet wel kunnen...

Comment

als je geen tijd wil verliezen ofje niet wil ergeren aan de "overheid"

gewoon een nieuwe perso bestellen voor je oldtimer, de rest is allemaal "op het randje"

succes ermee ;-)

Comment

Natuurlijk kan het. Je hoeft ook niets uit te schrijven want dat kan enkel door je plaat te schrappen. Huidige inschrijving van het voertuig wordt automatisch geschrapt bij een nieuwe.

Motorfiets herinschrijven zoals gezegd en bij de oldtimer je gepersonaliseerde combinatie invullen en bestaande nummerplaat, duid het gewenste formaat ook aan en schrijf bij opmerkingen dat je een ander formaat bestaande gepersonaliseerde nummerplaat nodig hebt.

Ik vermoed dat je via het loket zal werken tenzij je veel tijd hebt en het formulier opstuurt? Aan het loket kan je het probleem ook gewoon voorleggen. Je formulier wordt daar onmiddellijk verwerkt en dan komt dat zeker goed hoor.
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                  X