Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Praktijk rijexamen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

op u dus ook.
    *wijst naar mijn bijvoeging*

Comment

't Valt beter mee dan ik dacht. Ik dacht immers dat ik zelfs geen 10 km/h te hard mocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
        Jamaja, er had er eens wél eentje moeten komen.
        Ma ik kon perfect zien of er nog ene afkwam, maarja kzal et moete aannemen van het zo op het examen te doen.

Comment

komt over als :
          kan zijn voertuig niet onder controle houden.
          en daar zijn ze streng op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
            komt over als :
            kan zijn voertuig niet onder controle houden.
            en daar zijn ze streng op.
            Mja tis eigenlijk onnozel die dingen, maarja ik zal het moeten aanvaarden, ben niet zo voor regels.

Comment

niets onnozel aan in mijn ogen. Die strepen staan daar niet voor niets.
              als je nu op het andere baanvak kwam wil dat zeggen dat je je wagen verkeerd inschat qua snelheid, en dat je geen verkeersinzicht hebt.
              Nu gebeurd dat terwijl je alleen op de baan bent. Maar voor hetzelfde geld heb je dit voor als er een tegenligger afkomt.

En bij een examen moet je gewoon nog eens extra attentie hebben: Overdreven pinkergebruik.
              Overdreven opzij kijken.
              Overdreven vertragen.
              1maal op uw tanden bijten en 30minuten later heb je je vodje papier.

Comment

Jammer voor je Michelin...

En bij een examen moet je gewoon nog eens extra attentie hebben: Overdreven pinkergebruik.
                Overdreven opzij kijken.
                Overdreven vertragen.
                Wat een onzin is me dit?
                Dus 30 min volhouden, en dan voor de rest rijden als een kip zonder kop? Gezellig boeltje.

Dan krijg je situaties als mijn vrienden destijds. Ze lachten mij uit omdat ik pas de 2e keer geslaagd was, en omdat ik toch de autogek was. En zij waren er van de eerste keer door omdat ze via de rijschool gingen. Maar daar rijden ze die verscheidene parcours en de trucs om door te geraken. Voor de rest konden ze helemaal niet rijden...

Een rijbewijs hoort bij de eindtermen van het humaniora te zitten! En ook vind ik de corruptie daar verkeerd dat rijscholen privébedrijven zijn die geld moeten opbrengen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                  Jammer voor je Michelin...

Wat een onzin is me dit?
                  Dus 30 min volhouden, en dan voor de rest rijden als een kip zonder kop? Gezellig boeltje.

Dan krijg je situaties als mijn vrienden destijds. Ze lachten mij uit omdat ik pas de 2e keer geslaagd was, en omdat ik toch de autogek was. En zij waren er van de eerste keer door omdat ze via de rijschool gingen. Maar daar rijden ze die verscheidene parcours en de trucs om door te geraken. Voor de rest konden ze helemaal niet rijden...

Een rijbewijs hoort bij de eindtermen van het humaniora te zitten! En ook vind ik de corruptie daar verkeerd dat rijscholen privébedrijven zijn die geld moeten opbrengen...
                  je begrijpt me verkeerd.
                  ik bedoel enkel dat je op je examen nog met meer overtuiging moet opzij kijken en dergelijke.
                  De examinator moet echt kunnen zien van achteraan dat jij opzij kijkt.

Natuurlijk moet je nadien niet als een kieken zonder kop gaan rondvlammen. Maar zoals michelin zelf zei. aan een voorangsweg waar je van kilometers ver geen wagen ziet afkomen vertraag ik niet. doe ikzelf ook. maar op een examentest moet je vertragen. al was het maar om aan te tonen dat je de regels kent.
                  Last edited by ; 09/02/2007, 17:17.

Comment

je begrijpt me verkeerd.
                    ik bedoel enkel dat je op je examen nog met meer overtuiging moet opzij kijken en dergelijke.
                    De examinator moet echt kunnen zien van achteraan dat jij opzij kijkt.

Natuurlijk moet je nadien niet als een kieken zonder kop gaan rondvlammen. Maar zoals michelin zelf zei. aan een voorangsweg waar je van kilometers ver geen wagen ziet afkomen vertraag ik niet. doe ikzelf ook. maar op een examentest moet je vertragen. al was het maar om aan te tonen dat je de regels kent.
                    Ja je hebt gelijk, mijn mama zegt het ook, op da examen moet ge altijd vertragen (alleen bij voorrang van rechts natuurlijk) zelfs als ge geen auto ziet komen.
                    Maar tis gewoon onnozel, al die regels, maar zonder die regels zou het natuurlijk int honderd lopen.

Comment

Overdreven opzij kijken.
                      Overdreven vertragen.
                      Overdrijven is ook niet goed.
                      Je moet gewoon de gulden middenweg vinden.

Ik rijd zelf al heel wat jaren en leg behoorlijk wat kilometers af.
                      Het is gewoon een reflex geworden om mijn 3 spiegels in de gaten te houden, want je weet nooit wie/wat er naast of achter je komt rijden.

Wat dat pinkergebruik betreft, velen zijn blijkbaar vergeten dat dit geen optie is.

Comment

mensen wens me veel succes want ik ben morgenmiddag eindelijk aan de beurt

Antwerpen is't Stad
                        en al de rest is parking!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                          Het zal wel lukken!
                          Succes ermee!

Comment

Succes dan!! Mij hebben ze er tot nu toe op gewezen dat je zeer duidelijk je hoofd moet draaien bij het afslaan naar een andere straat...

Comment

Kan je al bellen voor een afspraak als je nog geen 3 maand je voorlopig hebt?
                              Ik zit nu aan 2 maand en half.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                En als bij voorrang van rechts, degene die van rechts komt stopt? mag ik dan door? (stoppen = voorrang kwijt?)
                                normaal wel, maar mijn instructeur heeft me verteld van dit niet te doen op een examen en gewoon voorrang van rechts te geven .. heb gelukkig die situatie niet gehad op een examen.

als je zou doorrijden zouden ze kunnen zeggen dat je te assertief rijdt en als je stopt om ze door te laten zou je niet assertief genoeg zijn .. u know
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Laat ons weten hoe het gegaan is.

Comment

Hoe zit het in Runkst qua pinkers, je hebt er straten waar wagens gewoon op straat geparkeerd zijn, als je deze nadert moet je dan je pinker gebruiken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                      Kan je al bellen voor een afspraak als je nog geen 3 maand je voorlopig hebt?
                                      Ik zit nu aan 2 maand en half.
                                      Ja, heb ik ook gedaan, gewoon zien dat je examen zelf na die drie maand is.

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                      normaal wel, maar mijn instructeur heeft me verteld van dit niet te doen op een examen en gewoon voorrang van rechts te geven .. heb gelukkig die situatie niet gehad op een examen.

als je zou doorrijden zouden ze kunnen zeggen dat je te assertief rijdt en als je stopt om ze door te laten zou je niet assertief genoeg zijn .. u know
                                      Opgelet daarmee: vanaf 1 maart (overmorgen dus) blijft die zijn voorrang behouden!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                        Hoe zit het in Runkst qua pinkers, je hebt er straten waar wagens gewoon op straat geparkeerd zijn, als je deze nadert moet je dan je pinker gebruiken?
                                        Bij mij zeiden ze dat ik ze moest gebruiken als ik tegenliggers zou hinderen, of op het ander rijvak zou komen. Op het examen heb ik het niet moeten doen, maar de lesgever raadde me aan om het toch maar te doen op het examen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                          Laat ons weten hoe het gegaan is.
                                          niet geslaagd

had een zone 30 niet gezien en ergens verkeerd voorgesorteerd. Ach ja. De volgende keer beter he. Heb ineens een nieuwe afspraak gemaakt op 4 april dan heb ik nog ff tijd om te oefenen. En op skiverlof te gaan

Antwerpen is't Stad
                                          en al de rest is parking!!

Comment

Working...
                                          X