Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Praktijk rijexamen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
    Ik weet niet hoe de situatie volledig zat, dus jij ook niet. Moeilijk oordelen dus.

Over die voorrang: ik kijk toch ook wel eerst vooraleer ik mijn voorrang neem.
    Ik zal altijd vertragen vooraleer ik mijn voorrang neem. Ik kijk eventjes naar links om te kijken of ik indien nodig een pertotal kan vermijden. Maar als ik zie dat hij nog kan stoppen, dan gooi ik me er wel voor. Het is niets voor niets een ongevaarlijke snelheidsremmende maatregel.

Voorrang van rechts vind ik de grootste zever maar ik neem ze wel graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
      Ik zal altijd vertragen vooraleer ik mijn voorrang neem. Ik kijk eventjes naar links om te kijken of ik indien nodig een pertotal kan vermijden. Maar als ik zie dat hij nog kan stoppen, dan gooi ik me er wel voor. Het is niets voor niets een ongevaarlijke snelheidsremmende maatregel.

Voorrang van rechts vind ik de grootste zever maar ik neem ze wel graag.
      Op die manier doe ik het dus ook.

Comment

• Zijn er specifieke dingen waarop je moet letten als je je rijbewijs aflegt ? De dingen zoals op je snelheid letten, voorrang verlenen... moet je niet meer vermelden. Maar zo van die domme dingen ? Zoals bvb als je uitstapt lang achter weggaan rond de wagen en omgekeerd of eerst contact aanleggen , dan gordel aadoen en dan starten of is het in een andere volgorde of doet het er niet toe ? ...

mvg
        Last edited by Dimitri; 04/04/2008, 19:54.

Comment

• Altijd veel in je spiegels kijken

Bij uitstappen: in spiegel kijken, deur op een keur openen en kijken, deur volledig openen en langs achteren weglopen.

Comment

• en langs voren weer instappen.

Comment

• Bij het uitstappen ook de auto afsluiten.

Comment

Bij het uitstappen ook de auto afsluiten.
                Ik wist dat dus allemaal ni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                  Ik wist dat dus allemaal ni
                  Ze hebben u dat niet gezegd, omdat dat bij uw auto niet nodig is

Comment

• Kwist da eerst ook nie. De dag ervoor ben ik dat te weten gekomen door een en ander op te zoeken op internet.

Comment

• Voor ik uitstapte heb ik aan de examinator gevraagd of ik de wagen moest afsluiten. Ze zei dat het niet nodig was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                        Voor ik uitstapte heb ik aan de examinator gevraagd of ik de wagen moest afsluiten. Ze zei dat het niet nodig was...
                        Tegen mij zei de examinator: 'Doe alsof je de auto verlaat.' Ik heb hem dus afgesloten. Ik weet nu wel niet of ze u daarop gaan buizen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                          Zijn er specifieke dingen waarop je moet letten als je je rijbewijs aflegd ? ...

mvg
                          Ja : spreken zonder dt-fouten

Comment

Tegen mij zei de examinator: 'Doe alsof je de auto verlaat.' Ik heb hem dus afgesloten. Ik weet nu wel niet of ze u daarop gaan buizen.

Ik wist totaal ni wak moest doen bij da uitstappen, dus stond daar maar met ramen en deur open een beetje dwaas te kijken.
                            Opt einde: Ge zijt erdoor, ge kunt perfect rijden maar leert alstublieft uitstappen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                              Ik wist totaal ni wak moest doen bij da uitstappen, dus stond daar maar met ramen en deur open een beetje dwaas te kijken.
                              Opt einde: Ge zijt erdoor, ge kunt perfect rijden maar leert alstublieft uitstappen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                Ja : spreken zonder dt-fouten

droogheid

Comment

• Praktijk examen Bree

Hey

Ik moet mijn rijexamen in Bree gaan afleggen. Ik heb al dikwijls gehoord dat ze je dan niet in Bree laten rijden, maar in de gemeenten erlangs. Tot waar (welke gemeenten) kunnen ze je sturen?

En hoe lang duurt het voor je - na een eerste keer gebuisd te zijn - terug kan beginnen. Mijn voorlopig rijbewijs verloopt eind juli dus ik hoop wel snel geslaagd te zijn.

Comment

• Je kan dezelfde week nog teruggaan als je het niet haalt, en ze rijden ook weldegelijk in Bree zelf rond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jessmann Bekijk Berichten
                                      Hey

Ik moet mijn rijexamen in Bree gaan afleggen. Ik heb al dikwijls gehoord dat ze je dan niet in Bree laten rijden, maar in de gemeenten erlangs. Tot waar (welke gemeenten) kunnen ze je sturen?

En hoe lang duurt het voor je - na een eerste keer gebuisd te zijn - terug kan beginnen. Mijn voorlopig rijbewijs verloopt eind juli dus ik hoop wel snel geslaagd te zijn.
                                      Dag jongen.

Ik heb m'n examen ook gedaan in het beduivelde gat: Bree.

Ze doen inderdaad de periferie van het centrum. Is al lang geleden voor me.

Best dat je een uurtje rijschool boekt, zij doen dan de hotspots van de verschillende examenparcours.

Zonder dank.

Comment

• Boeregat-Bocholt niet vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit Bekijk Berichten
                                          Boeregat-Bocholt niet vergeten.
                                          juist, op die klinkers richting kanaal.

Comment

Working...
                                          X