Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Praktijk rijexamen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJammer!
Volgende keer meer geluk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenHoe zit het in Runkst qua pinkers, je hebt er straten waar wagens gewoon op straat geparkeerd zijn, als je deze nadert moet je dan je pinker gebruiken?
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenniet geslaagd
had een zone 30 niet gezien en ergens verkeerd voorgesorteerd. Ach ja. De volgende keer beter he. Heb ineens een nieuwe afspraak gemaakt op 4 april dan heb ik nog ff tijd om te oefenen. En op skiverlof te gaan
In het vervolg ietsje meer opletten, en het komt in orde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenAls je van rijstrook veranderd, pinkers gebruiken
Ik denk dat het verder gaat dan dat.
Als je een fietser voorbijsteekt, moet je toch ook pinken (en dan wijk je alleen maar uit)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenThx,
OOOOOHHHHhh ben nu al op van de zenuwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenThx,
OOOOOHHHHhh ben nu al op van de zenuwen
Ook al ben je een goede rijder, ze buizen je toch. Jammer genoegZakkenwasser zijn het!
Mij hebben ze ook 2 maal gebuisd, terwijl ik geen enkele fout maakte. Nadat ik met de rijschool ging was ik er natuurlijk door...
Ik heb me moeten inhouden om die 2 instructeurs geen rammeling te geven. Pure corruptie
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenIk denk dat het verder gaat dan dat.
Als je een fietser voorbijsteekt, moet je toch ook pinken (en dan wijk je alleen maar uit)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenEn dan had ik 1x mijn bocht iets te fel genomen waardoor ik op het tegeliggend rijvak kwam, maar ik hinderde niemand want er waren geen auto's.
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJammer, volgende keer beter.
Doet me denken aan de tijd dat ik mijn rijexamen aflegde.
>Volgende straat rechts...
Was wel een straat waar je niet in mocht.
Daarna vroeg die examinator waarom ik niet deed wat hij vroeg.
Of ik hem niet gehoord had.
Als je daarin trapt, ben je natuurlijk gezien...
Bron: mijn instructeur (wel al 2 jaar geleden)
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenJe hebt er natuurlijk van die kl**tz*kk*n bij
Als je dat hoort de eerste minuut dat je achter het stuur zit...niet leuk hoor. De andere waren wel leuk, gezeliig gesprekje doen enzo.
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenJa je hebt gelijk, mijn mama zegt het ook, op da examen moet ge altijd vertragen (alleen bij voorrang van rechts natuurlijk) zelfs als ge geen auto ziet komen.
Maar tis gewoon onnozel, al die regels, maar zonder die regels zou het natuurlijk int honderd lopen.
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenKan je al bellen voor een afspraak als je nog geen 3 maand je voorlopig hebt?
Ik zit nu aan 2 maand en half.
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtennormaal wel, maar mijn instructeur heeft me verteld van dit niet te doen op een examen en gewoon voorrang van rechts te geven .. heb gelukkig die situatie niet gehad op een examen.
als je zou doorrijden zouden ze kunnen zeggen dat je te assertief rijdt en als je stopt om ze door te laten zou je niet assertief genoeg zijn .. u know
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenHoe zit het in Runkst qua pinkers, je hebt er straten waar wagens gewoon op straat geparkeerd zijn, als je deze nadert moet je dan je pinker gebruiken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenJij doet het met je ouders zeker?
Ook al ben je een goede rijder, ze buizen je toch. Jammer genoegZakkenwasser zijn het!
Mij hebben ze ook 2 maal gebuisd, terwijl ik geen enkele fout maakte. Nadat ik met de rijschool ging was ik er natuurlijk door...
Ik heb me moeten inhouden om die 2 instructeurs geen rammeling te geven. Pure corruptie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenJij doet het met je ouders zeker?
Ik had mijn gescheiden ouders als begeleider (en ze durfden 't wel 'ns verschillend aan te leren ... ), en ik was er van de eerste keer door.
Comment
-
Zo breed zijn de rijstroken niet. Je moet 1m tussenlaten, en dan kom je gegarandeerd op de andere strook.
Inderdaad met de ouders rij ik rond nu al sinds 9 maanden.
7 Maart is dé dag ...
Het zijn hoe dan ook profiteurs, er zijn al veel mensen die ik ken die gebuisd zijn voor een fululiteit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenInderdaad met de ouders rij ik rond nu al sinds 9 maanden.
7 Maart is dé dag ...
Het zijn hoe dan ook profiteurs, er zijn al veel mensen die ik ken die gebuisd zijn voor een fululiteit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenneen neen, zonder hoofdletter hoor.
Comment
-
Kleine bedenking
Eigenlijk klopt het 'systeem' niet.
Als je lessen neemt met een rijschool en je mag solo met een L rondrijden is alles ok. Je doet je praktijkexamen en je bent gebuisd => eigenlijk zeggen ze " gevaar op de baan ", maar je hebt wel zo een paar maand rondgereden!
( ik wil niemand afbreken van de mensen die hun rijbewijs proberen te halen, geef de moed niet op, je haalt het wel )
Het is erg als je via de rijschool gaat je meer slaagkansen hebt dan dat je met je ouders leert rijden.
Ik heb vroeger ( lees 3 jaar geleden ) alles via de rijschool gedaan, alles van de eerste keer door maar kostte wel iets van een 1000 €.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenIk heb juist hetzelfde voorgehad(de eerste keer dat ik gebuisd was was het terecht, de tweede keer was het gewoon moeilijk doen om moeilijk te doen), als ge uw kansen wat wilt verhogen ga dan gewoon met de rijschool uw examen afleggen.
Welk elk detail had hij gezien, maar was niks erg bij, dus kon mij op geen een punt pakken!
Iemand dat ik ken was er ook door van de eerste keer met de rijschool
Hij kan eigenlijk niet rijden
Fietser in een benarde situatie gebracht en een voorrang genegeerd.. Dacht dat dat gebuisd was?
Hij had zijn rijbewijs juist vertrok bij mij thuis en nam de helft van mijn planten op de oprit mee bij het vertrekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenEigenlijk klopt het 'systeem' niet.
Als je lessen neemt met een rijschool en je mag solo met een L rondrijden is alles ok. Je doet je praktijkexamen en je bent gebuisd => eigenlijk zeggen ze " gevaar op de baan ", maar je hebt wel zo een paar maand rondgereden!
( ik wil niemand afbreken van de mensen die hun rijbewijs proberen te halen, geef de moed niet op, je haalt het wel )
Het is erg als je via de rijschool gaat je meer slaagkansen hebt dan dat je met je ouders leert rijden.
Ik heb vroeger ( lees 3 jaar geleden ) alles via de rijschool gedaan, alles van de eerste keer door maar kostte wel iets van een 1000 €.
Heb wel een extra uur opleiding bijgenomen net voor mijn examen.
Kwestie van het voertuig weer wat gewoon te worden...
Het kost natuurlijk een pak geld. Maar ik heb die dag ook een aantal goede tips mee gekregen.
Comment
-
maandag is het de dag voor mij. Hopelijk er door.
Wel één vraag die ik me steeds afvraag is draaien en keren in een straat. Dus pinker uit naar links , draaien , in achteruit (Moet je dan wachten tot het verkeer is doorgereden of mag je uw manoeuvre blijven uitvoeren?) en dan terug vooruit en handjes uitsteken omdat ze hebben gewacht .
Comment
Comment