Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Praktijk rijexamen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
    Nog iemand tips?
    Woensdag om 7h leg ik mijn examen af. Hoop echt enorm dat ik slaag...
    Ik heb hier een website met allemaal tips voor de manoeuvres en de rit. Staan ook wat java-aplets ter animatie. Kan handig zijn als je iets niet meer goed weet. --> http://www.derijprof.be/

Veel succes!

Comment

Nog iemand tips?

U kalm houden

Comment

Nog iemand tips?
        Kalm houden, nog niet eens 1 fout maken want anders buizen ze u. (allé ja bij mij toch). Goed in de spiegels kijken enzo, goed doorrijden zeiden ze bij mij . Ma da was misschien omdat da autoke zo traag optrok . Veel succes Poelaars.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
          Ik heb hier een website met allemaal tips voor de manoeuvres en de rit. Staan ook wat java-aplets ter animatie. Kan handig zijn als je iets niet meer goed weet. --> http://www.derijprof.be/

Veel succes!
          Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
          U kalm houden
          Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
          Kalm houden, nog niet eens 1 fout maken want anders buizen ze u. (allé ja bij mij toch). Goed in de spiegels kijken enzo, goed doorrijden zeiden ze bij mij . Ma da was misschien omdat da autoke zo traag optrok . Veel succes Poelaars.
          Thx voor de tips. Hopelijk helpen ze een beetje.

Comment

• Idd, ik weet nog dat ik verschrikkelijk nerveus was voor het examen alhoewel dat nergens voor nodig was. Maarja, als je zó naar je rijbewijs verlangt dan wil je absoluut slagen. Zolang je geoefent hebt moet je geen schrik hebben, geniet van de rit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
              Idd, ik weet nog dat ik verschrikkelijk nerveus was voor het examen alhoewel dat nergens voor nodig was. Maarja, als je zó naar je rijbewijs verlangt dan wil je absoluut slagen. Zolang je geoefent hebt moet je geen schrik hebben, geniet van de rit.
              Idd, heb al veel geoefend en heb al 6h rijles gevolgd voor alle zekerheid. Nu nog te hopen dat ik geen stomme dingen doen op dat examen.

Comment

• Ik had ook veel geoefend, 6 uur rijles gevolgd. De instructrice zei dat ik echt heel goed reed om nog maar 3 maanden mijn L te hebben. Door de zenuwen toch gebuisd op mijn examen. Donderdag om 8.20h ga ik terug. En Oliviero, succes!

Comment

• Succes olivier!

1) kijk voldoende in uw spiegels en doe dat duidelijk, niet uit uw ooghoeken
                  2) bij een rondpunt eventueel over uw schouder kijken
                  3) zorg ervoor dat je ALTIJD kan stoppen voor een voetganger aan een zebrapad of fietser aan een oversteekplaats!
                  4) rij niet te rap
                  5) wees kalm
                  6) denk niet aan mij, of je gedachten slaan weer op hol

Comment

• Vooral, let bij het keren in een straat zeer goed op of er geen bomen over de wegrand uitsteken, en zorg dat je alle bomen gezien hebt!

Comment

• Ik moest ALTIJD over m'n schouder kijken als ik een straat insloeg of een rondpunt opging...

Nu doe ik dat nooit meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                        Ik moest ALTIJD over m'n schouder kijken als ik een straat insloeg of een rondpunt opging...

Nu doe ik dat nooit meer
                        Daar hebben ze mij ook attent op gemaakt, voor mogelijke fietsers niet neer te halen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                          Daar hebben ze mij ook attent op gemaakt, voor mogelijke fietsers niet neer te halen .
                          als er fietsers reden zul je het wel gehoord hebben, niet nodig om te kijken

@ olivierooo: stel je voor dat je een taxichauffeur bent en dat je een oud zagemens op je achterbank hebt zitten => chill rijden en echt belachelijk rijden (regels respecteren en zo)

komt wel goed als ik u zie rijden (edith zegt dat ik bedoel hoe je rijdt op je oprit thuis en zo ) !
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Und Oli? Geslaagd zeker? Vandaag weer een vriend van me, ook geslaagd : hij had 2x te snel gereden en nog een fout... En als ik dan 1 fout maak ben ik gebuisd... Fun

Comment

• Hij is idd geslaagd, heeft me een sms gestuurd. Bij deze nog es proficiat hé!

Comment

• Proficiat Olivier!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                  Proficiat Olivier!!

En jij?
                                  Nora!

Comment

• Congratz olivierooo!

Comment

• Pruficiat Olivier . Have fun en het cliché : rij voorzichtig .

Comment

• Olivier, proficiat he!! Vandaag trouwens ook geslaagd!!

Comment

• Congrats!

Comment

Working...
                                          X