Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Heraanleg Brusselse Ring 2019
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...Labels: Geen
-
eindelijk wat ingrepen
hopelijk zet het zoden aan de dijk
-
Ik hoop dat we doorgaand verkeer toch mogen gebruiken als je van de e40 uit gent komt en een afrit voor leuven moet hebben, maw er zo een wisselstuk ligt2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Daarstraks spraken ze van enkel een extra rijvak op de viaduct van Vilvoorde?!
Dat ze eens eerst beginnen met een logische rijverdeling/richting aan te leggen in Strombeek-Bever als je van de A12 uit Antwerpen komt. Nadien kunnen ze nog altijd een rijvak aanleggen.
Een extra rijvak op de viaduct? Dat betekend dan dat er twee rijvakken kunnen gebruikt worden door vrachtwagens die niet naar boven geraken ipv één...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDaarstraks spraken ze van enkel een extra rijvak op de viaduct van Vilvoorde?!
Dat ze eens eerst beginnen met een logische rijverdeling/richting aan te leggen in Strombeek-Bever als je van de A12 uit Antwerpen komt. Nadien kunnen ze nog altijd een rijvak aanleggen.
Een extra rijvak op de viaduct? Dat betekend dan dat er twee rijvakken kunnen gebruikt worden door vrachtwagens die niet naar boven geraken ipv één...Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenDat is daar inderdaad triestig, ik heb met een volgeladen camion nog nooit last gehad om naar boven te rijden, denk dat ze aan t eten zijn of dergelijke en hunne gas niet vinden, normaal mag je er maar 70kmu met de camion.
Verschillen worden daar dan te groot, vrachtwagens die met moeite 70 halen, een niet wakkere geest daarachter die tegen 85 daar probeert langs te komen, en daarnaast gasten die tegen 130 proberen om dat stuk als lanceerbaan te gebruiken om vervolgens keihard op hun rem gaan staan om de splitsing naar de E19 te nemen of dat stuk gebruiken als startbaan naar Zaventem.Last edited by Metaxa; 29/03/2016, 06:04.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDaarstraks spraken ze van enkel een extra rijvak op de viaduct van Vilvoorde?!
Een extra rijvak op de viaduct? Dat betekend dan dat er twee rijvakken kunnen gebruikt worden door vrachtwagens die niet naar boven geraken ipv één...
Eraf zogezegd richting A12, er weer op richting Ring, er weer af "richting Wemmel" om dan op het laatste moment toch maar weer de Ring op te knallen om de file tussen strombeek en wemmel te vermijden. En dan verschieten dat het opstropt in de put in Wemmel...2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Goh, de laatste gps-systemen leiden je wel zo door het verkeer. Probleem daar op't laatst is dat de meesten de invoegstrook niet tot op het laatst gebruiken maar al vroeger proberen, tja....weg effect dus.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten2019... ze hadden al 10 jaar geleden iets moeten doen
Comment
-
Dit zijn wel zeer optimistische tijdsramingen, als je de schaal ziet van de werken. Maar wel een mooi plan, het pakt inderdaad het gros van de pijnpunten aan. Dat het zo lang geduurd heeft om het plan rond te krijgen, is logisch als je de complexiteit van het geheel ziet. 't Gaat niet over een paar lijntjes op de weg schilderen he. Alleen al de vergunningen hiervoor rondkrijgen duurt een eeuwigheid.
@Tomski: op de website in kwestie staat dit: "U rijdt van Gent naar Leuven via de E40. In dat geval bent u deel van het doorgaand verkeer op de Ring rond Brussel. Na de herinrichting zal het doorgaand verkeer over de hoofdrijbaan rijden."
Comment
-
Ik hoorde dat ze er 10 jaar over plannen te doen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten@Tomski: op de website in kwestie staat dit: "U rijdt van Gent naar Leuven via de E40. In dat geval bent u deel van het doorgaand verkeer op de Ring rond Brussel. Na de herinrichting zal het doorgaand verkeer over de hoofdrijbaan rijden."2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
10 jaar oorspronkelijk gepland en uiteindelijk duurt het 15jaar omdat ze halverwege moeten herbeginnen.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten10 jaar oorspronkelijk gepland en uiteindelijk duurt het 15jaar omdat ze halverwege moeten herbeginnen.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten@Tomski: op de website in kwestie staat dit: "U rijdt van Gent naar Leuven via de E40. In dat geval bent u deel van het doorgaand verkeer op de Ring rond Brussel. Na de herinrichting zal het doorgaand verkeer over de hoofdrijbaan rijden."
Zal hier inderdaad wel wat langer duren dan wat ze er in Nederland over een gelijklopend project overgedaan hebben.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
En wat met het verkeer tijdens de werken?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenEn wat met het verkeer tijdens de werken?
Moet wel zeggen dat ze daar heel veel ruimte hadden om alles te ontdubbelen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Het grootste probleem van die ring was dat ze ooit nen idioot dit hebben laten uittekenen. Wss waren die van Brussel en Antwerpen dezelfde idioot. Een ring rond een stad die niet rond is? Wie verzint zoiets.
Dan in de jaren 70 zijn ze beginnen tunnels graven om mensen met het openbaar vervoer naar brussel te krijgen. Bedoeling was op 3 strategische plaatsen (Haasrode, Groot Bijgaarden en nog eentje) mega grote 'gratis' parkings te maken waar de pendelaars van daaruit de metro konden nemen. Maar toen waren er verkiezingen, nieuwe regering en die nieuwe minister zette die hele werken stil (tunnels hebben miljarden gekost en nooit gebruikt) en die maakte van die 3 zones gewoon industrieparken. Goed voor de jobs, slecht voor het verkeer.
Volgens mij krijgen ze dat probleem enkel nog opgelost door de E40 met de E40 te verbinden met mega grote tunnels onder brussel door.
Bijkomende toegangswegen naar de luchthaven zou ook al verlichting kunnen brengen en zijn ze al jaren aan het onderzoeken. Zo zou men bv al van de E314 naar de luchthaven kunnen rijden en de E40 en ring kunnen vermijden.
Comment
Comment