Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Te snel gereden op autosnelweg
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk BerichtenOf zeggen dat ik dringend naar toilet moest ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenGeen grootmoeder/ grootvader die zijn rijbewijs niet nodig heeft?
Comment
-
185 is natuurlijk niet niks, in een land met al zo veel verkeer en af/opritten.
Ikzelf rijd met de camionette van het werk ook meestal tussen de 10 en 20 te snel (behalve in centrums)
Gewoon omdat de snelheden bijna overal te laag liggen.
Maar als je de gashendel wilt opentrekken, ga dan eens naar Duitsland, op plaatsen waar het mag.
Ik denk dat de rechter niet mild gaat zijn in dit geval: 20 jaar, 185km per uur,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk BerichtenEn moet ik gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ik zin had om gas te geven? Want dat zal het niet zo beter maken denk ik.
Of zeggen dat ik dringend naar toilet moest ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk Berichten185 is natuurlijk niet niks, in een land met al zo veel verkeer en af/opritten.
Ikzelf rijd met de camionette van het werk ook meestal tussen de 10 en 20 te snel (behalve in centrums)
Gewoon omdat de snelheden bijna overal te laag liggen.
Maar als je de gashendel wilt opentrekken, ga dan eens naar Duitsland, op plaatsen waar het mag.
Ik denk dat de rechter niet mild gaat zijn in dit geval: 20 jaar, 185km per uur,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk BerichtenEn hoe ik nu waar ik aan een onbeperkte snelheid mag rijden? Ik weet nooit wanneer er een zone van 120 of 130 eindigt2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk BerichtenEn hoe ik nu waar ik aan een onbeperkte snelheid mag rijden? Ik weet nooit wanneer er een zone van 120 of 130 eindigtBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVragen wij ons ook af, staat meestal wel aangegeven. Niet dat wel er veel van aantrekken want duitse boetes komen toch niet binnen
Ik heb ze niet betaald, ze hebben me een herinnering gestuurd + een extra bedrag bovenop de boete wegens niet betaald, maar ik heb er tot nu toe niks meer van gehoord.
Dat bespaarde mij 300 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk BerichtenIk heb is 2 boetes uit Frankrijk gekregen in de zomer, beide op dezelfde dag, eentje midden-frankrijk en eentje in zuid-frankrijk.
Ik heb ze niet betaald, ze hebben me een herinnering gestuurd + een extra bedrag bovenop de boete wegens niet betaald, maar ik heb er tot nu toe niks meer van gehoord.
hopelijk komt deze info uit FRANKRIJK nu ook niet boven...
En nu opeens ga je je schuldig voelen... Wie gelooft dit nog?
Gewoon kwaad dat ze je geflitst hebben, maar niet omdat je te hard reed....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk BerichtenIk heb is 2 boetes uit Frankrijk gekregen in de zomer, beide op dezelfde dag, eentje midden-frankrijk en eentje in zuid-frankrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichtentot ze je eens tegenhouden in Frankrijk.... Zucht. Ik dacht dat je zelden te hard reed...
hopelijk komt deze info uit FRANKRIJK nu ook niet boven...
En nu opeens ga je je schuldig voelen... Wie gelooft dit nog?
Gewoon kwaad dat ze je geflitst hebben, maar niet omdat je te hard reed....
Ps; het was met mijn vader zijn auto, maar die nummerplaat is al geschrapt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk BerichtenHaha, ik had het beter niet gezegd, maar oke, ik ging op vakantie, dan ga je toch niet constant met 120 rijden naar zuid frankrijk? Plus er waren veel files waardoor ik gefrustreerd werd. Met zelden te hard rijden bedoel ik ook werkelijk zelden, dat waren mijn enige keren dat ik te hard reed.
Comment
-
Twee jaar terug toen we met 3 busjes (gehuurd) naar Zuid-Frankrijk gingen zijn we ook met alle 3 op dezelfde plaats geflitst geweest.
Was 's morgens vroeg (waren 's avonds vertrokken).
Eerste busje was zo een 10 minuten voor, en die hun excuus ken ik niet, de chauffeurs van de twee andere busjes waren wat aan het "spelen" en zo de snelheid uit het oog verloren.
Maar blijkbaar is er daarvan nooit een boete toegekomen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenIs je vader nog in Frankrijk geweest? En tegengehouden? Gewoon uit interesse.
Deze zomer gaan we terug, maar ja de kans dat we worden tegengehouden is vrij klein, aangezien we een andere wagen en andere nummerplaat hebben..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk BerichtenHaha, ik had het beter niet gezegd, maar oke, ik ging op vakantie, dan ga je toch niet constant met 120 rijden naar zuid frankrijk? Plus er waren veel files waardoor ik gefrustreerd werd. Met zelden te hard rijden bedoel ik ook werkelijk zelden, dat waren mijn enige keren dat ik te hard reed.
Comment
-
Wat de afwijking van de teller betreft, waarover het eerder in dit topic ging, die kan sterk verschillen tussen voertuigen onderling.
Ik heb bij mijn Citroën C4 bijna geen afwijking, ik let dus altijd heel goed op dat ik niet te snel rij.
En dat lukt nog goed ook, tot op heden nog geen boete.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk BerichtenHet was druk, een reden te meer om je als jonge chauffeur aan de snelheidsvoorschriften te houden. Ik hoop écht dat je wel meer dan 160 km/h reed, en dat je naast de volle pot ook je rijbewijs even kwijt bent. Dan ga je misschien je gedrag aanpassen.
Anderzijds, d'r zijn ook van de mensen die de boetes aan mekaar rijgen en er toch niks uit leren.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment