ik hoop dat er eindelijk eens een rechter een correcte uitspraak gaat doen. in dit geval zou ik een rijverbod van 5j hopen en uw auto in de press. zo'n snelheden zijn wat mij betreft poging tot moord.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Te snel gereden op autosnelweg
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtenik hoop dat er eindelijk eens een rechter een correcte uitspraak gaat doen. in dit geval zou ik een rijverbod van 5j hopen en uw auto in de press. zo'n snelheden zijn wat mij betreft poging tot moord.
Anyway. Ge zegt zelf nooit snel te rijden en ineens midden van de dag eens goesting om 185 te rijden... begin met mate zou ik zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guidoman Bekijk Berichtenik hoop dat er eindelijk eens een rechter een correcte uitspraak gaat doen. in dit geval zou ik een rijverbod van 5j hopen en uw auto in de press. zo'n snelheden zijn wat mij betreft poging tot moord.
Maar soit, daar gaat het hier niet over natuurlijk.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenAchter afrit Rumst richting Antwerpen, bedoel je? Da's een vaste flitspaal. Heeft hij geflitst? Ik weet niet eens of die altijd actief staat. Als er geen rolletje zou inzitten, heb je hoerensjans.
Ik heb er daar nog niet veel zien voorbijvlammen tegen te hoge snelheid. De meesten remmen daar tot ze 110 rijden en hun achterligger moet uitwijken.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenAchter afrit Rumst richting Antwerpen, bedoel je? Da's een vaste flitspaal. Heeft hij geflitst? Ik weet niet eens of die altijd actief staat. Als er geen rolletje zou inzitten, heb je hoerensjans.
Ik heb er daar nog niet veel zien voorbijvlammen tegen te hoge snelheid. De meesten remmen daar tot ze 110 rijden en hun achterligger moet uitwijken.
Ik bedoelde net voor de afrit van Kontich stond er tussen de middenberm een mobiele flitser die richting Antwerpen flitste.
Ik hoop echt dat ik niet boven de 160 zit, dan zou normaal de boete 50 euro + 5 euro/km bedragen, dat zou echt nog redelijk goed zijn. Ik ben echt max. 185 gegaan, meer niet. Na het tankstation van Total Waarloos heb ik doorgetrokken tot 185 en een tijdje daarna ben ik teruggegaan naar 140, maar ik denk dat 2 km na die flitspaal was.
Comment
-
Er zijn landen waar het 140 is ipv 120.. Man man..
En waarschijnlijk dan zelf in een zone 30 nog 50 rijden ook :sLast edited by germinal; 03/04/2016, 06:57.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Ik rijd zowat overal tussen de 10 ( secundaire wegen) en 20 km/u ( nationale en snelwegen) "te veel". Net onder de waarde om geflitst te worden. Wegens werkelijke kilometers does not equal kilometers op de teller.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenIk rijd zowat overal tussen de 10 ( secundaire wegen) en 20 km/u ( nationale en snelwegen) "te veel". Net onder de waarde om geflitst te worden. Wegens werkelijke kilometers does not equal kilometers op de teller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenDit kan je toch niet menen.. In Duitsland wonen dan enkel moordenaars ??
Er zijn landen waar het 140 is ipv 120.. Man man..
En waarschijnlijk dan zelf in een zone 30 nog 50 rijden ook :s
ik ben de eerste om te zeggen dat je de regels moet volgen. Ik probeer daarom niet boven de limiet +10 te gaan.
Maar in Duitsland als er wat plaats is, dan gaat het gas open, en rij ik regelmatig 210-220 over langere stukken.
En dat doe ik minstens 1-2 keer per maand.
Ben ik nu ook een moordenaar?
Tip aan de TS: verschijn zeker zelf, en toon schuldbesef, en bied uw excuses aan.
En dan hopen op een milde rechter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Tip aan de TS: verschijn zeker zelf, en toon schuldbesef, en bied uw excuses aan.
En dan hopen op een milde rechter.
Of zeggen dat ik dringend naar toilet moest ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenGeen grootmoeder/ grootvader die zijn rijbewijs niet nodig heeft?
Comment
-
NOorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk BerichtenEn moet ik gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ik zin had om gas te geven? Want dat zal het niet zo beter maken denk ik.
Sterk afhankelijk van rechter tot rechter.. Je kan mi ook zelf voorstellen om een sensibilisering-cursus te volgen en vragen of intrekking rijbewijs beperkt kan worden tot de weekends.
Je zou ook kunnen zeggen : wat is het nut van te flitsen op de snelweg, maar je reed al niet s nachts dus dat is niet an te radenprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk BerichtenEn moet ik gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ik zin had om gas te geven? Want dat zal het niet zo beter maken denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenZeg dat je even afgeleid was, en dat je te laat merkte datje te snel reed. Vooral toegeven dat je beseft dat dit veel te snel is, en dat je al nachten niet geslapen hebt, en dat je veel meer op je snelheid let nu.
In welke auto reed de TS ?Last edited by germinal; 03/04/2016, 14:46.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenDat is te zien in welke context. 's nachts op een verlaten snelweg? hmm.. Maar overdag (of 's nachts) als er ander verkeer is? Dan geef ik je gelijk.
Maar soit, daar gaat het hier niet over natuurlijk.
Comment
Comment