Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te snel gereden op autosnelweg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ge hebt gewoon weeral veel te hard gereden en dan deze keer nog op het moment dat het zeker niet gepast was. Deze keer is het uitgekomen ook, dus uw vakantiecentjes zijn al op en uw rijbewijs bent ge een schoolvakantie kwijt. Dan ben je lekker lang thuis, net genoeg om alle tests eens opnieuw af te leggen.
    Ideaal toch?!
    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
      Het was druk, een reden te meer om je als jonge chauffeur aan de snelheidsvoorschriften te houden. Ik hoop écht dat je wel meer dan 160 km/h reed, en dat je naast de volle pot ook je rijbewijs even kwijt bent. Dan ga je misschien je gedrag aanpassen.
      Ik heb mijn les wel geleerd, maar nu moet je ook niet overdrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Als hij zich echt zo slecht voelt als hij hier zegt, dan zal hij in de toekomst wel twee keer nadenken ongeacht wat de vaststelling en de boete zullen zijn.

Anderzijds, d'r zijn ook van de mensen die de boetes aan mekaar rijgen en er toch niks uit leren.
        Die zijn er ook. Maar ik ben niet overtuigd.

Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk Berichten
        Neen, duidelijk niet, als ik je twee vorige stukjes tekst lees.

Haha, ik had het beter niet gezegd, maar oke, ik ging op vakantie, dan ga je toch niet constant met 120 rijden naar zuid frankrijk? Plus er waren veel files waardoor ik gefrustreerd werd. Met zelden te hard rijden bedoel ik ook werkelijk zelden, dat waren mijn enige keren dat ik te hard reed.
        Ps; het was met mijn vader zijn auto, maar die nummerplaat is al geschrapt.
        Ik heb is 2 boetes uit Frankrijk gekregen in de zomer, beide op dezelfde dag, eentje midden-frankrijk en eentje in zuid-frankrijk.
        Ik heb ze niet betaald, ze hebben me een herinnering gestuurd + een extra bedrag bovenop de boete wegens niet betaald, maar ik heb er tot nu toe niks meer van gehoord.
        Dat bespaarde mij 300 euro
        Lijkt me niet te duiden op 't feit dat hij zijn les heeft geleerd
        BMW 420dA : >>>

Comment

Tja, wat die "dan ga je toch niet constant met 120 rijden" betreft, dat klopt natuurlijk wel. In Frankrijk zijn er immers stukken waar je 130 mag, en andere waar het maar 110 is.
          (tot zover mijn kennis van de toegelaten snelheden in Frankrijk)
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
            Die zijn er ook. Maar ik ben niet overtuigd.

Neen, duidelijk niet, als ik je twee vorige stukjes tekst lees.

Lijkt me niet te duiden op 't feit dat hij zijn les heeft geleerd
            Geef toch toe, constant aan 120 rijden vanuit Antwerpen naar Zuid-Frankrijk? Het is een stuk van ongeveer 1200 km, overdag is het normaal dat je 120 rijdt, maar 's nachts? Ik heb alleen 's nachts te snel gereden in Frankrijk toen er amper verkeer op de baan was.
            Maar mijn fout is dat ik gisteren overdag het gas heb opengetrokken waar ik nu veel spijt van heb. Maar ja, als je niet overtuigd bent, dan is dat jouw keus. Ik ga nu niet gaan wenen omdat jij me niet gelooft.

Comment

Nope, sindsdien niet meer.
              Deze zomer gaan we terug, maar ja de kans dat we worden tegengehouden is vrij klein, aangezien we een andere wagen en andere nummerplaat hebben..
              denk je nu echt dat ze enkel op basis van nummerplaat een historiek opvragen als je tegengehouden wordt ?
              Als je vader z'n identiteit moet tonen in Frankrijk, dan kan ie beter z'n bankkaart ook al bovenhalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                denk je nu echt dat ze enkel op basis van nummerplaat een historiek opvragen als je tegengehouden wordt ?
                Als je vader z'n identiteit moet tonen in Frankrijk, dan kan ie beter z'n bankkaart ook al bovenhalen.
                Is zeker onmiddellijk betalen net als Nederland zeker?

Comment

Is zeker onmiddellijk betalen net als Nederland zeker?

zoals elke buitenlander... idem hier.

Comment

En, al verteld aan de papa ?

Comment

Geef toch toe, constant aan 120 rijden vanuit Antwerpen naar Zuid-Frankrijk? Het is een stuk van ongeveer 1200 km, overdag is het normaal dat je 120 rijdt, maar 's nachts? Ik heb alleen 's nachts te snel gereden in Frankrijk toen er amper verkeer op de baan was.
                      Maar mijn fout is dat ik gisteren overdag het gas heb opengetrokken waar ik nu veel spijt van heb. Maar ja, als je niet overtuigd bent, dan is dat jouw keus. Ik ga nu niet gaan wenen omdat jij me niet gelooft.
                      Nee, maar wel omdat je een boete zal moeten betalen

Comment

En moet ik gewoon eerlijk zijn en zeggen dat ik zin had om gas te geven? Want dat zal het niet zo beter maken denk ik.
                        Of zeggen dat ik dringend naar toilet moest ofzo?
                        oj moe kakn moej kakn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                          oj moe kakn moej kakn
                          Kerel, die reacties van u ????????????????

Comment

Kerel, die reacties van u ????????????????
                            Die vraagtekens moesten een lachend gezicht voorstellen

Comment

Die vraagtekens moesten een lachend gezicht voorstellen
                              Tof hé, ik heb daar ook nog steeds last van.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

In 98% van de gevallen rij je toch bewust te snel? Dan moet je maar op de blaren gaan zitten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik zou trouwens toch maar verstek laten gaan.
                                  Je gaat er beter uitkomen.
                                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Velen maken de vergelijking met Duitsland, maar buiten het feit dat je daar enkel ongelimiteerd mag op stukken met weinig op en afritten (waar het druk is, mag je ook maar 130), zijn de meeste chauffeurs wel ingesteld op het snelheidsverschil.

Op ongelimiteerde stukken rijden ze gemiddeld 150 en weten de meeste dat er veel snellere kunnen afkomen.

In België rij je dan overdag 65 km sneller dan mensen die 120 rijden (op teller) en die verwachten zich meestal niet aan dat snelheidsverschil. Niet iedereen kijkt 2x in de achteruitkijkspiegel om de snelheid en mate van naderen in te schatten (zoals ik) .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      Velen maken de vergelijking met Duitsland, maar buiten het feit dat je daar enkel ongelimiteerd mag op stukken met weinig op en afritten (waar het druk is, mag je ook maar 130), zijn de meeste chauffeurs wel ingesteld op het snelheidsverschil.

Op ongelimiteerde stukken rijden ze gemiddeld 150 en weten de meeste dat er veel snellere kunnen afkomen.

In België rij je dan overdag 65 km sneller dan mensen die 120 rijden (op teller) en die verwachten zich meestal niet aan dat snelheidsverschil. Niet iedereen kijkt 2x in de achteruitkijkspiegel om de snelheid en mate van naderen in te schatten (zoals ik) .
                                      Da is.

En als er dan eens in duitsland ene zich op het linkervak gooit is dat ook steenvast een belg
                                      BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Da is.

En als er dan eens in duitsland ene zich op het linkervak gooit is dat ook steenvast een belg
                                        Pff ging er echt over!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Da is.

En van die gele kentekens met zwarte letters ook best vaak.

Comment

Working...
                                          X