Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te snel gereden op autosnelweg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik dacht dat de correctie afgeschaft was,over 14 dagen geflitst tegen 95 waar 70 mocht en er is geen correctie vermeld,boete was 95 euro...

Comment

• Als je t nog eens doet, je rijdt t stuk waar je snel wil rijden af tegen 100kmu en check of er camera's of mobiele eenheden staan.
      Daarna rijd je terug en keert om en je kan snel rijden (als t kalm en veilig kan en dan nog liefst 's nachts en op de autosnelweg)
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
        Als je t nog eens doet, je rijdt t stuk waar je snel wil rijden af tegen 100kmu en check of er camera's of mobiele eenheden staan.
        Daarna rijd je terug en keert om en je kan snel rijden (als t kalm en veilig kan en dan nog liefst 's nachts en op de autosnelweg)
        Tenzij er net op het moment dat je terug draait een mobiele flitser zich opstelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
          Tenzij er net op het moment dat je terug draait een mobiele flitser zich opstelt
          Stel u voor
          Heb t nog maar 1 keer zo gedaan, ik ben normaal ook niet voor topsnelheden of tegen 180 kmu rijden in Belgie.
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
            Ik dacht dat de correctie afgeschaft was,over 14 dagen geflitst tegen 95 waar 70 mocht en er is geen correctie vermeld,boete was 95 euro...
            klopt iets niet...

50 euro voor de eerste 10 km/u + 5 euro per km/u daarboven... dan reed ge 89.... oftewel correctie van 6 km/u eraf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
              Als je t nog eens doet, je rijdt t stuk waar je snel wil rijden af tegen 100kmu en check of er camera's of mobiele eenheden staan.

Ik weet iets beter. Houd u gewoon aan de limiet van 120...

...tot je door een snellere wordt ingehaald. Geef gas bij om hem bij te houden maar hou voldoende afstand. Als je dan plots in de verte voor u twee lichtflitsen ziet laat u terug zakken tot 120 tot je de plek van de lichtflitsen gepasseerd bent, geef daarna weer gas bij, pinker naar links, linker of middenvak nemen en die snelle die nu maar 105 rijdt omdat zijn vrouw naast hem zit te vloeken inhalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                klopt iets niet...

50 euro voor de eerste 10 km/u + 5 euro per km/u daarboven... dan reed ge 89.... oftewel correctie van 6 km/u eraf
                Raar, stond niks van een correctie op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                  Raar, stond niks van een correctie op...
                  Correctie van 6/u wordt nog altijd toegepast. En 6% als het >100km/u is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten

...tot je door een snellere wordt ingehaald. Geef gas bij om hem bij te houden maar hou voldoende afstand. Als je dan plots in de verte voor u twee lichtflitsen ziet laat u terug zakken tot 120 tot je de plek van de lichtflitsen gepasseerd bent, geef daarna weer gas bij, pinker naar links, linker of middenvak nemen en die snelle die nu maar 105 rijdt omdat zijn vrouw naast hem zit te vloeken inhalen
                    blijkbaar flitsen ze nu ook met infrarood....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door platten tuub Bekijk Berichten

Good one

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                        blijkbaar flitsen ze nu ook met infrarood....
                        Is dit al zo ?
                        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                        current : BMW 330D F30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                          Is dit al zo ?
                          Denk het niet hoor

Comment

• In ieder geval als je normaal geflitst bent moet je al blind zijn dit niet te zien in het donker. En toch ben ik 'geflitst' zonder iets gezien te hebben in het donker. Ik dacht aan een speedgun?

Comment

• Ben ook al geflitst met infrarood. Had ze zien staan maar kon niet op tijd meer remmen, en er ging geen flits af. Dacht tiens heb chance alé, zullen misschien nog aan het opstarten / afbreken zijn, tot ik een paar weken later de cadeau kreeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                Ben ook al geflitst met infrarood. Had ze zien staan maar kon niet op tijd meer remmen, en er ging geen flits af. Dacht tiens heb chance alé, zullen misschien nog aan het opstarten / afbreken zijn, tot ik een paar weken later de cadeau kreeg
                                Was dat dan een mobiele flitser op statief, of een auto?

Comment

• Is het normaal dat is nog steeds geen boete heb gekregen?
                                  Ik ben op 2 april geflitst, dus 3 weken geleden.
                                  Kan het zijn dat de flitser niet werkte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk Berichten
                                    Is het normaal dat is nog steeds geen boete heb gekregen?
                                    Ik ben op 2 april geflitst, dus 3 weken geleden.
                                    Kan het zijn dat de flitser niet werkte?
                                    Ja, met wat geluk.

Of ge krijgt binnenkort een dagvaarding
                                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                      Ja, met wat geluk.

Of ge krijgt binnenkort een dagvaarding
                                      Ik dacht dat je eerst binnen de 2 weken een brief van de politie kreeg en dan pas na een half jaar een dagvaarding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk Berichten
                                        Ik dacht dat je eerst binnen de 2 weken een brief van de politie kreeg en dan pas na een half jaar een dagvaarding.
                                        Hopelijk ben je binnenkort geen ervaringsdeskundige...

Comment

• Ik heb toch eens een boete pas na een maand gekregen...

Comment

Working...
                                          X