Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te snel gereden op autosnelweg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In de kerstvakantie ben ik geflitst in Duitsland tegen 160 waar 100 toegelaten was. Ik dacht pff die Duitsers vinden mij toch niet.... ( auto op bedrijf ingeschreven)
    Mis dus ,na 2 weken een Duitse brief met foto erbij, met de vraag wie de bestuurder op die foto was.
    Ik dacht bwa die gaan daar niet achterlopen en is niet aangetekend en in het Duits ,dus vuilbak in met dat spel.
    het is daarna enkele maanden stil geweest. Ik dacht Viola de kous is af.

Tot vorige zondag rond 10u de bel...
    De lokale politie om samen met mij de boete in te vullen en mijn verklaring af te nemen.

Ik wist niet dat ze zoveel moeite deden voor een paar 100€, maar bij deze wil ik maar zeggen dat ze er wel achterlopen. Nochtans paar jaar geleden ook al meerdere keren geflitst geweest in Duitsland en nooit meer iets van vernomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
      In de kerstvakantie ben ik geflitst in Duitsland tegen 160 waar 100 toegelaten was. Ik dacht pff die Duitsers vinden mij toch niet.... ( auto op bedrijf ingeschreven)
      Mis dus ,na 2 weken een Duitse brief met foto erbij, met de vraag wie de bestuurder op die foto was.
      Ik dacht bwa die gaan daar niet achterlopen en is niet aangetekend en in het Duits ,dus vuilbak in met dat spel.
      het is daarna enkele maanden stil geweest. Ik dacht Viola de kous is af.

Tot vorige zondag rond 10u de bel...
      De lokale politie om samen met mij de boete in te vullen en mijn verklaring af te nemen.

Ik wist niet dat ze zoveel moeite deden voor een paar 100€, maar bij deze wil ik maar zeggen dat ze er wel achterlopen. Nochtans paar jaar geleden ook al meerdere keren geflitst geweest in Duitsland en nooit meer iets van vernomen.
      Ik ben in januari geflits in Duitsland, aan dik 170 waar je 130 mocht, gecorrigeerde snelheid was 155. Boete was 120 euro en 35 euro administratiekosten, rap betaald, wat moet je doen e? Der zat wel een duidelijke foto bij van mijn kop ongelooflijk dat ze vanop zulke afstanden zulke scherpe foto kunnen trekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichten
        Ik ben in januari geflits in Duitsland, aan dik 170 waar je 130 mocht, gecorrigeerde snelheid was 155. Boete was 120 euro en 35 euro administratiekosten, rap betaald, wat moet je doen e? Der zat wel een duidelijke foto bij van mijn kop ongelooflijk dat ze vanop zulke afstanden zulke scherpe foto kunnen trekken.
        Die Duitste boetes zijn precies ook niet zo duur. Was het hier maar zo goedkoop

Comment

• ik ben vannacht nog aan de kant gezet....das omdat ik gisteren nog tegen mijn schoonbroer zei dat het 3 jaar geleden was dat ik nog een boete heb gekregen
          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk Berichten
            Die Duitste boetes zijn precies ook niet zo duur. Was het hier maar zo goedkoop
            Ze hebben er wel het rijbewijs met punten. Wil je ruilen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Nee liever niet ,maar binnenkort gaan het toch ook in België invoeren, heb ik ergens is gelezen en was zelfs nog op het nieuws.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AutoImport Bekijk Berichten
                Nee liever niet ,maar binnenkort gaan het toch ook in België invoeren, heb ik ergens is gelezen en was zelfs nog op het nieuws.
                Tegen dat het erdoor komt kunnen de beesten praten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk Berichten
                  Tegen dat het erdoor komt kunnen de beesten praten..
                  Heb je gezien op welk razendsnel tempo de verhoging van de pensioenleeftijd er door was? Als ze willen is dat snel gedaan. Het is dat willen natuurlijk.

Comment

Onmiddellijk. Is een veel eerlijker systeem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Onmiddellijk. Is een veel eerlijker systeem.
                      Je weet dat in het meest recente voorstel hier in België ze een punt willen aftrekken vanaf 10km/h te snel?

Comment

• Stel je eens voor dat we echt ons gedrag moeten aanpassen....

Comment

• Het rare is met mijn camionet waar ik dik 40 dkm per jaar mee rijd, geen boetes????

Met de auto is enkel de zondag en tijdens verlof , prijs natuurlijk???? Misschien max 5 dkm per jaar. Maar voor die enkele keren dat ge power onder uwen voet hebt voelt ge u natuurlijk uitgelaten , ale ik toch????

Comment

• iemand die 80k met jouw auto doet moet zich evezogoe inhouden

Comment

Heb je gezien op welk razendsnel tempo de verhoging van de pensioenleeftijd er door was? Als ze willen is dat snel gedaan. Het is dat willen natuurlijk.
                              Ge geeft het zelf aan.. willen.. :p
                              Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                              Het rare is met mijn camionet waar ik dik 40 dkm per jaar mee rijd, geen boetes????

Met de auto is enkel de zondag en tijdens verlof , prijs natuurlijk???? Misschien max 5 dkm per jaar. Maar voor die enkele keren dat ge power onder uwen voet hebt voelt ge u natuurlijk uitgelaten , ale ik toch????
                              Das normaal.. :p Dat noemt "het beest eens uitlaten "

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                iemand die 80k met jouw auto doet moet zich evezogoe inhouden

als ge geen frustraties hebt van op de weg in de week zou dat wel gaan ja

Comment

Working...
                                X