Ik zit ook weer bij de gelukkigen. Dossier werd op 4 april ingescand en hebben ze dan laten liggen wegens te veel werk, vervolgens opgestuurd naar Namen waar het opnieuw werd ingescand op 14 april en nu mag ik nog 10 werkdagen wachten. Te zot voor woorden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoe lang wachten op nummerplaat ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichtenheb net naar het telefoonnummer gebeld van DIV zoals hierboven vermeld, aanvraag is gisteren verwerkt, dus vandaag krijg ik normaal gezien mijn plaat :-)
me happy :-)
Comment
-
En de saga gaat voort. Juist nog ff gechekt en nu krijg ik deze mededeling.
"De aanvraag is in behandeling bij de douane sinds 20-04-2016. Herhaal de opzoeking op een latere datum."
Dus 4 april wordt 14 april en nu 20 april. Zeer benieuwd wat de uiteindelijk leveringsdatum(maand?) gaat worden als de behandelingstermijn 10 werkdagen is.
Comment
-
Tweede maal gebeld en na 10 min. eindelijk iemand aan de lijn gekregen. De mevrouw in kwestie begreep totaal niet waarom mijn dossier naar Namen werd gestuurd en heeft dan contact met hun opgenomen om de zaak te bespoedigen. En blijkbaar heeft dat vruchten afgeworpen want blijkbaar is mijn dossier vandaag verwerkt en krijgt ik eerstdaags de nummerplaat.
Comment
Comment