Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
Bekijk Berichten
Eerst beginnen met insinuaties en persoonlijke beledigingen smijten? Ik had het niveau op dit forum echt wel hoger verwacht
Ik kan je met mijn hand op het hart beloven dat ik nog geen enkele snelheidsboete heb gehad.
Je komt eerst af met het argument dat ik mij niet aan bepaalde snelheid zou kunnen houden voor een paar kilometer. Ik begrijp niet waar je dit haalt, aangezien ik dit perfect wel kan. Nu gaat het dan ook om een paar kilometer, binnenkort over het hele snelwegennet.
Dan gaat het niet meer over trajectcontroles, maar over ISA, waarbij een GPS gestuurd systeem in uw auto de maximumsnelheid bepaalt. (bron)
Als ik klaag over weeral een extra snelheidsbeperking, zoals de E313/E34 AntwerpenOost-Ranst, of de E19 Craeybeckxtunnel, of de gewestwegen in mijn buurt waar het een paar kilometer plots 70 is geworden ipv 90, is dat niet omdat ik vind dat ik door de paar kilometer trager te rijden veel tijd verlies, het gaat mij over het principe en over het ontbrekende nut dat dit heeft op verkeersveiligheid.
Je begrijp geen een van mijn standpunten, terwijl ik duidelijk verwezen heb naar mijn website/pagina voor meer uitleg. Ik kan dat hier allemaal copypasten, maar verkies de link te zetten: https://www.facebook.com/TegenTrajec...type=3&theater
Je vergeet heel de tijd het grote plaatje: snelheid is niet het enigste punt in verkeersveiligheid.
En er is een groot verschil tussen snelheidslimiet, gereden snelheid, snelheid bij ongeval, sneller dan de snelheidslimiet en onaangepast snel (wat ook trager dan de snelheidslimiet kan zijn bij omstandigheden!)
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
Bekijk Berichten
Ik verwijs naar cijfers van wikipedia, ik kan er moeilijk aan doen dat die cijfers daar gebruikt worden. Ik wijs gewoon aan dat het correcter is om het aantal verkeersdoden per gereden kilometer te gebruiken om dit compenseert voor transitlanden tov. niet-transitlanden. Zowat iedereen die zich bezig houdt met verkeer, is het daar over eens.
Weeral de zoveelste platte belediging.
U quote plots stukken die ik niet geschreven heb? Ik heb trouwens duidelijk vermeld dat 30 aan scholen en 50 bibo voor mij terecht zijn.
Als er een snelheidslimiet is van 120, moet er niemand 120 rijden. Geen probleem als je zelf wat trager wilt rijden.
Er wordt geen enkele regering gekozen of afgestraft op basis van zijn verkeersbeleid. Er zijn betere thema's om een regering op te verkiezen. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit verkeersbeleid werkelijk democratisch is.
Waarom is het voor u zo moeilijk om te discussiëren zonder beledigingen?
Comment