Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trajectcontroles: uw mening

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door eskape1994 Bekijk Berichten
    Ach ja, lach er maar op los jongens.

Na een dagje hier rond te hangen heb ik er weer mooi genoeg van.

Zo een laag niveau, meteen zo op de man spelen. En om te eindigen nog eens wat beledigingen plaatsen. Verwijten naar het intellect, verwijten naar het kunnen, assumpties tot en met, ....

Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, had een iets constructievere discussie verwacht. Vrij van dogmatisch denken, openstaande voor nieuwe ideeën.

Blijkbaar is dat niet mogelijk hier.

Ik wens iedereen hier nog veel en veilig rijplezier, want ik dacht dat we nog altijd op een autoforum zaten.

Gewoon ff verwijzen naar uw EERSTE reactie :

Oorspronkelijk geplaatst door eskape1994 Bekijk Berichten
    Dus u bent het prototype jaloerse kleingeestige burger....

Jup, je wou duidelijk een constructieve discussie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
      Gewoon ff verwijzen naar uw EERSTE reactie :

Jup, je wou duidelijk een constructieve discussie.
      En al de andere reacties negeren....
      Aanvallen met woorden als "snelheidsmaniakken" en meteen stigmatiseren van één bepaalde groep (namelijk die BMW rijders), is al van geen niveau.

Het bleek later om humor te gaan, en heb dan ook gepast gereageerd.

Iedereen die met een constructieve reactie begon, kreeg een constructieve reactie terug

U hebt u trouwens niet aan uw eerste reactie gehouden....

Comment

En al de andere reacties negeren....
        Aanvallen met woorden als "snelheidsmaniakken" en meteen stigmatiseren van één bepaalde groep (namelijk die BMW rijders), is al van geen niveau.

Het bleek later om humor te gaan, en heb dan ook gepast gereageerd.

Iedereen die met een constructieve reactie begon, kreeg een constructieve reactie terug

U hebt u trouwens niet aan uw eerste reactie gehouden....
        Correct, er is veel te veel entertainment in deze topic. En over de wisselende snelheden in antwerpen, zoek "spookfiles" es op. Ge kent nog niet eens iets van verkeer en komt hier dan zo'n epistel neerpennen. Een continue snelheid (waar gij al duidelijk hebt van laten uitschijnen dat ge daar een te slechte chauffeur voor zijt om dat aan te houden) zorgt voor een veel vlotter verkeer. Tis door types zoals u, die "perongeluk 160 rijden" en dan terug zwaar moeten afremmen, dat er van die spookfiles ontstaan, waardoor ze plots een paar km achter u stil staan als het iets-of-wat druk is.

Comment

• Beetje zoals olifant, muis, stof...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            Ik ben voorstander! Lekker chill rijden!
            Ik kom terug op mijn woorden.
            Ik ben geen voorstander op het moment dat ik gehaast ben omdat ik te laat ga komen.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
              een praktijkexamen kost u 36€, voor theorie is het minder. En waarom pas vanaf 50 jaar? Precies of de wetgeving is daarvoor niet veranderd?
              Hoeveel hier zouden nog geslaagd zijn als ze nu hun theorie examen terug zouden afleggen? Maar ondertussen is het wel volstrekt normaal dat men kan blijven doorrijden. Gezien het aantal gewonden dat er jaarlijks vallen (en dan heb ik het dus niet over dodelijke slachtoffers) en de maatschappelijke kost die daartegenover staat, dus blijkbaar geen optie om daarvoor te kiezen?
              Als je een praktijkexamen succesvol hebt afgelegd op uw 18de, dan zie ik er buiten weer wat extra geldgewin, compleet het nut niet van in om dat op uw 23ste ofzo al terug opnieuw te moeten afleggen. De vaardigheden om met een auto te kunnen rijden verleer je niet na vijf jaar, zeker niet op zo'n jonge leeftijd.

Een theoretische kennis die na een bepaalde periode terug hernieuwd dient te worden, daar kan ik me nog in vinden. Daar het verkeersreglement regelmatig wijzigingen ondergaat.

Comment

• Op uw 50ste verleer je dat ook niet hoor Jakkel ; integendeel dan zou je net genoeg ervaring moeten hebben om beter te rijden dan een beginnende bestuurder, maar zoals steeds er zijn uitzonderingen (zowel bij de beginnende als zij die denken ervaring te hebben).

En theorie herhalen is allemaal mooi in theorie maar zal er uiteindelijk alleen maar toe leiden dat het hebben van een rijbewijs/wagen nog een stukje duurder wordt dan het al is... en wederom voor sommige zou het inderdaad best zijn dat de theorie nog eens herhaald wordt voor andere zal dat niet nodig zijn die zijn bewust bezig met die materie... en op het voldoende beheersen van de theorie staat volgens mij geen leeftijd zowel bij de jongere als bij de oudere bestuurders kun je er vinden die ze voldoende of onvoldoende beheersen.
                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                  Op uw 50ste verleer je dat ook niet hoor Jakkel ; integendeel dan zou je net genoeg ervaring moeten hebben om beter te rijden dan een beginnende bestuurder, maar zoals steeds er zijn uitzonderingen (zowel bij de beginnende als zij die denken ervaring te hebben).
                  Dat was dan ook maar een voorbeeld die 50, 70 is misschien meer juist. Maar wat ik wel ooit zie is dat (heel) oude mensen echt niet meer fatsoenlijk kunnen rijden, vooral door hun fysische beperkingen.

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                  En theorie herhalen is allemaal mooi in theorie maar zal er uiteindelijk alleen maar toe leiden dat het hebben van een rijbewijs/wagen nog een stukje duurder wordt dan het al is... en wederom voor sommige zou het inderdaad best zijn dat de theorie nog eens herhaald wordt voor andere zal dat niet nodig zijn die zijn bewust bezig met die materie... en op het voldoende beheersen van de theorie staat volgens mij geen leeftijd zowel bij de jongere als bij de oudere bestuurders kun je er vinden die ze voldoende of onvoldoende beheersen.
                  Klopt, dat is met alles zo. Maar ergens moet er altijd een leidraad zijn.

Comment

Ik verkies bij nader inzien niet verder in te gaan op mijn persoonlijke details. Ik had graag mijn auto hier gepost maar ik laat het maar.
                    Lijkt mij beter met al die haatdragende en verzuurde forumleden hier.
                    Jammer. Zaterdagavond ga ik naar Antwerpen. Als je een witte RS ziet rijden, zwaai dan even! Zoveel kom je ze niet tegen, dus de kans dat ik het ben is groot.

Ik zal alvast uitkijken naar een gefrustreerde linksplakker die sneller wil rijden dan de rest, maar mij dan ophoudt als ik erachter ga rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door eskape1994 Bekijk Berichten
                    Ach ja, lach er maar op los jongens.

Na een dagje hier rond te hangen heb ik er weer mooi genoeg van.

Zo een laag niveau, meteen zo op de man spelen. En om te eindigen nog eens wat beledigingen plaatsen. Verwijten naar het intellect, verwijten naar het kunnen, assumpties tot en met, ....

Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, had een iets constructievere discussie verwacht. Vrij van dogmatisch denken, openstaande voor nieuwe ideeën.

Blijkbaar is dat niet mogelijk hier.

Ik wens iedereen hier nog veel en veilig rijplezier, want ik dacht dat we nog altijd op een autoforum zaten.
                    Ik moet je ergens gelijk geven, het niveau is hier laag.

Maar dat verandert nu wel terug aangezien jij weggaat.

Woops!
                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      Post je topic ook eens op autominded.be
                      En op Bimmerboard.be

Comment

Ik wil discussiëren en argumenten horen en bijleren.

Wat heb je ondertussen al bijgeleerd?

Dat er - zelfs op een autoforum - een groot draagvlak is voor snelheidsbeperkingen en trajectcontroles?
                        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• straffen toebak

Comment

• Comment

• Trajectcontroles: uw mening

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Last edited by Metaxa; 02/06/2016, 22:00.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                Wat heb je ondertussen al bijgeleerd?

Dat er - zelfs op een autoforum - een groot draagvlak is voor snelheidsbeperkingen en trajectcontroles?
                                Jammer! Zou liever hebben dat men hier tegen elke vorm van controle is, maar zo werkt het vandaag niet meer...
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                  Jammer! Zou liever hebben dat men hier tegen elke vorm van controle is, maar zo werkt het vandaag niet meer...
                                  Inderdaad jammer. Vroeger kon je gerust met wat pinten "te veel" op achter het stuur kruipen. Nu kunnen ze op de meest onverwachte plaatsen en tijdstippen controleren op alcohol.

'k Ga daar ook een website over maken en dan hier een topic starten om medestanders te vinden.
                                  Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                    Ja. Fictie of non-fictie in de toekomst lol.

Comment

Working...
                                    X