Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Politie controles

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Politie controles

De laatste paar weken al een keer of 7 tegengehouden...over een jaar of 6 durf ik zeggen minstens een keer of 4/5 per jaar.

-5 letterplak en ik aan het stuur (verzekering wel op mij)
    Nog nooit een controle voorbij gereden zelfs al zijn ze allemaal bezig ik moet lang de kant en wachten terwijl de volgende 5 gewoon mogen doorrijden.
    Altijd blazen whatever ik word toch te veel gepakt om mij dat te riskeren. Als ik dan negatief blaas al een paar keer speekseltest moeten doen, uiteraard ook negatief. Bij de meeste is het dan van hun gezicht af te lezen shit niet kunnen pakken
    Ik heb wel "lang" haar ale dit....maar ben ik daarom drugsgebruiker? In hun ogen blijkbaar wel.
    Iemand met kort haar en geen uiterlijke kenmerken moet dat nooit doen hoewel die onder invloed zijn van iets.

-Mijn eigen auto(s)
    Lichtblauwke pakken ze ook altijd eruit gisteren om 23u op een bomvol rondpunt, ik zei het al tegen de passagier ze gaan mij pakken, uiteraard reden ze nog een rondje en sprintje achter mij...4uur later puur toeval ik rij mijn straat in, combi uit de andere richting net voor mij lichten aan en bam weer stoppen....

Het begint wat op mijn zenuwen te werken eerlijk gezegd!
    Moest dat nu 3min duren ok maar meestal wel 15a20min kwijt geen idee wat die allemaal checken dat het zo lang moet duren maar goed. Waarom moeten ze mij hebben terwijl er bij wijze van spreken net voor mij eenen rechts inhaalde. (al gebeurd)

-Oude groene jeep nog nooit moeten stoppen.
    -oldtimer ook niet maar die komt niet veel buiten.

Ook eens in Duitsland ik reed met een Franse wagen met KKZ(gele plaat) van kreis kleve in de buurt van Neurenberg papiergewijs no problem maar die hebben heel die auto binnenstebuiten gekeerd op zoek naar drugs tot reservewiel toe kwamen ze dan af met 2 vanille stokken die nog onder de zetel lagen van de vorige eigenaar. Mij niet laten blazen maar wel potje pissen voor drugstesten. Die waren echt niet blij dat ze mij niet te stekken hadden. Maar ook weer puur op mijn haar ofzo spraken geen woord engels natuurlijk enge dat er uitkwam drugs drugs durgs

Tot hier even mij frustraties neer geschreven.
    Polo 6n 1.4

Wat merk is die lichtblauwe?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Wat merk is die lichtblauwe?

Polo 6n jazz blue
      Al benieuwd wat het gaat geven op de oudi in nogaro blauw
      Polo 6n 1.4

Comment

Hahahaha, weet het ons te zeggen :p

Comment

Zaterdag voor de 3de keer in m'n leven tegengehouden. Effe blazen in zo'n apparaat (niet meer met een pijpje) en ik mocht verder. Was om 11h. Wie heeft dan al gedronken???

Comment

Kom er dan nog goed vanaf, nog nooit moeten blazen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
              Lichtblauwke pakken ze ook altijd eruit gisteren om 23u op een bomvol rondpunt, ik zei het al tegen de passagier ze gaan mij pakken, uiteraard reden ze nog een rondje en sprintje achter mij...4uur later puur toeval ik rij mijn straat in, combi uit de andere richting net voor mij lichten aan en bam weer stoppen....
              Waart ge zo zat?

Hier mag ik altijd doorrijden. Ze zullen wel een bepaald(e) type/auto/criteria hebben waar ze altijd prijs mee hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Zaterdag voor de 3de keer in m'n leven tegengehouden. Effe blazen in zo'n apparaat (niet meer met een pijpje) en ik mocht verder. Was om 11h. Wie heeft dan al gedronken???
                De erge gevallen van de vrijdagavond halen ze er zo uit. Zo doen ze alcoholcontroles zonder nachtwerk te moeten betalen.
                Je zou moeten weten hoeveel er tegen de lamp lopen als ze 's morgens om pistolets rijden. Bij het uitgaan netjes met een Bob of taxi. Thuis komen, crashen in bed. paar uur later: Opstaan, pistolets gaan halen, controle !
                Tegen dan is de alcohol nog lang niet genoeg afgebroken.

Bepaalde types van wagens gaan ze er inderdaad ook vlugger van tussen halen.
                Toen ik nog met mijn rode 205 reed, had ik het ook altijd vlaggen.
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Had in der tijd met mijn 40jaar oud fiatje 126 telkens prijs als het donker was. Letterlijk u-bocht maken en zwaailichten aan.

Comment

Ik denk dat ik gemiddeld een tweetal keer per jaar wordt gecontroleerd. Woon natuurlijk wel in een veredeld boerengat. Er zullen hier wel minder controles zijn dan in Brussel vermoed ik.
                    denk overigens niet dat lang haar er iets mee te maken heeft, ik word niet minder gecontroleerd sinds ik kort haar heb...

Comment

Ik heb in m'n gehele leven 2 of 3 keer moeten blazen. Mag vaak doorrijden en ben nog nooit buiten een bob controle ad random tegengehouden.

Post eens een foto van je hoofd. Kwestie van die agenten hun indrukken te kunnen inschatten.

Comment

Ik doe 40.000 km per jaar, als ik tien keer ben gecontroleerd in de laatste tien jaar zal 't veel zijn. Blazen? Twee keer. Maar bon, Saab's worden misschien minder snel geassocieerd met misbruik? Zeker als er dan zo'n brave boekhouder/burger als mezelf achter het stuur zit

Comment

Kan aan vanalles liggen, je rijstijl, kleur auto idd, sportief uitzicht van de wagen, je hoofd, draag je petje, trainingspak enz...
                          Zelf weinig tegengehouden, onlangs eens met de M3, norse agent, ik erg vriendelijke oude zak, vroeg wat hij allemaal wou zien van papieren. Na 2 minuten mocht ik al door met een vriendelijk gebaar van de agent, moest verder geen papieren meer tonen
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Ik zeg gewoon

"weet jij wel wie ik ben?"

Dat is echt voldoende hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Ik zeg gewoon

"weet jij wel wie ik ben?"

Dat is echt voldoende hoor.
                              Doet mij denken aan die anekdotes van F1 piloten die tegengehouden werden voor overdreven snelheid. En die flik die dan zegt 'wie peist ge wel da ge zijt, Schumacher?(aan te passen aan de periode)'. En de chauffeur die dan antwoordde "nee, Senna", of gewoon, "Ja".
                              30 jaar Mr Yuge!

Comment

Volgens mij komt ge er goed vanaf want zo'n haircut is illegaal bij mijn weten, en maar goed ook

Comment

Working...
                                X