Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine vierkante nummerplaat vooraan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kleine vierkante nummerplaat vooraan

Ik heb een vraag in verband met de afmeting van de nummerplaat vooraan. Ik zou graag een vierkante nummerplaat vooraan plaatsen omdat dit beter uitkomt met mijn bumper. Er is nu nergens een voorziening om een grote plaat te hangen. En echt veel zin om gaten te boren in de bumper heb ik ook niet, dat zie ik niet zitten.

Nu is de vraag dus, mag je volgens de wet en het politiereglement een vierkante nummerplaat hebben? Achteraan hangt er wel een gewone normale.

Oorspronkelijk geplaatst door Vizionary Bekijk Berichten
    Ik heb een vraag in verband met de afmeting van de nummerplaat vooraan. Ik zou graag een vierkante nummerplaat vooraan plaatsen omdat dit beter uitkomt met mijn bumper. Er is nu nergens een voorziening om een grote plaat te hangen. En echt veel zin om gaten te boren in de bumper heb ik ook niet, dat zie ik niet zitten.

Nu is de vraag dus, mag je volgens de wet en het politiereglement een vierkante nummerplaat hebben? Achteraan hangt er wel een gewone normale.
    De wetgeving zegt : Kiezen tussen standaard (lang) formaat of groot rechthoeking formaat achteraan. Vooraan ook één van deze twee. Voor een kleine officiële nummerplaat moet je sowieso goedkeuring hebben van een stationschef in een keuringstation. Vooraan mag enkel iets hangen wat achteraan mag hangen:

Een reproductieplaat « volgens nieuwe EEG-normen » mag langwerpig of vierkant zijn, ongeacht de officiële achterplaat (volgens nieuwe EEG-normen).

Enkel de titularis die voor zijn voertuig een toelating heeft verkregen om een “motorfietsen” kentekenplaat aan te brengen, zal eveneens een reproductie met de afmetingen van de “motorfietsen” kentekenplaat mogen aanbrengen op zijn voertuig.

Comment

Om geen gaten in uw bumper te moeten bijmaken hebben ze iets geniaals uitgevonden : De nummerplaathouder.

Zotte shizzle...
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
        Om geen gaten in uw bumper te moeten bijmaken hebben ze iets geniaals uitgevonden : De nummerplaathouder.

Zotte shizzle...
        Je hebt er die je niet ziet zitten eens je laat is gemonteerd.
        Das pas zotte shizzle...

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk
        RIP Den borre!

Comment

Het mag eigenlijk niet maar heb er al veel zien rijden.. En zie ook veel 'exotische sportwagens' waar een minuscule amper te lezen niet-reglementaire nummerplaatsticker op kleeft.

En een plaathouder is niet altijd mooi naargelang de vorm van de bumper...

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Gewoon sticker kleven, niemand dat er om geeft....

Comment

Working...
            X