Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zwarte doos in auto op komst
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat wetgever checkt bewijst dit toch...of zou er een tip zijn geweest ?
http://www.focus-wtv.be/nieuws/rijve...uckbestuurster
En dus tevreden dat ze dit laten meespelen hebben in het vonnis.
Maar wat doe je als er 4 personen in de auto zitten en zoonlief zich verveelde en op paap's gsm bezig was?Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
dan kan je dat niet gebruiken natuurlijk. Bewijs moet zo goed als mogelijk waterdicht zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenDat hoeft niet in je auto te zitten, je GSM registeert dat ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenneen, die doet dat niet.... en ik heb hem toch niet bij, 99% van de tijd.
ik kan via google maps tot maanden terug mijn exacte locatie op elk moment van de dag traceren...2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenoh die doet dat wel...
ik kan via google maps tot maanden terug mijn exacte locatie op elk moment van de dag traceren...
Comment
-
Weinig die dat afzetten... weinig die dat weten dat het bestaat.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten19j. truckchauffeuse, 2 maanden rijbewijs en social media
da's gewoon een recipe for disaster
waarom laten ze die nieuwe chauffeurs niet bvb. 1 of 2 jaar 'stage' doen samen met een ervaren chauffeur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenoh die doet dat wel...
ik kan via google maps tot maanden terug mijn exacte locatie op elk moment van de dag traceren...
geen smartphone tout court.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk BerichtenGEEN GSM met google maps, dus die doet dat niet bij mij... voor de derde keer ondertussen?
geen smartphone tout court.
Een gewone gsm kunnen ze ook volgen... Maar je hebt hem toch niet bij...
Comment
-
ge kunt op uw smartphone toch gewoon gps localisatie uitzetten? Staat bij mij ook nooit op, dus google kan dan zagen wat die wil.
via gsm kan men via triangulatie wel een plaatsbepaling doen, maar dat moet dan via de operator komen
wilt ge geen plaatsbepaling riskeren: gsm af zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk BerichtenGEEN GSM met google maps, dus die doet dat niet bij mij... voor de derde keer ondertussen?
geen smartphone tout court.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenge kunt op uw smartphone toch gewoon gps localisatie uitzetten? Staat bij mij ook nooit op, dus google kan dan zagen wat die wil.
via gsm kan men via triangulatie wel een plaatsbepaling doen, maar dat moet dan via de operator komen
wilt ge geen plaatsbepaling riskeren: gsm af zetten
batterij zal je dan ook moeten loskoppelenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenga es mee met uw tijd!
dan moet ge er een zwarte doos bij nemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtendan moet ge er een zwarte doos bij nemen...
hulpdiensten die gebeld worden bij een ongeval met plaatsbepaling.... Enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendas nu ook al zo zonder dat je de overheid allerhande info geeft.
een zwarte doos die na een ongeval uitgelezen kan worden kan ik nog aanvaarden, een zwarte doos die alles streamed en ergens online zet niet
Comment
-
Wagens met OnStar of google connect geven ook continu info door.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment