Oorspronkelijk geplaatst door Timmie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Minibus brand in een carwash tijdens het personeel aan het poetsen was
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CyclOrBit Bekijk BerichtenEr is te zeggen dat de minibus was bij de keuring goedgekeurd juist een uur voor hem naar de car wash te brengen.
We probeerden te blussen, maar de motorkap zat helemaal vast.
Comment
-
Toch idd echt wel twee andere verhalen.
In het verhaal van de topic starter voert de CW handelingen uit waardoor er iets mis gaat, in het verhaal van de krant komt de wagen binnen en gaat het al mis nog goed voordat er een handeling uitgevoerd wordt.
Anyhow, het zal er op uitdraaien dat TS zal mogen betalen voor de schade aan de carwash, de interventie van de politie, de interventie van de brandweer en de schade aan de carwash. Tenzij zou blijken dat die laatste met bepaalde vergunningen niet in orde is.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Volgens mij heeft er gewoon iemand "turboturbo" geroepen...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenToch idd echt wel twee andere verhalen.
In het verhaal van de topic starter voert de CW handelingen uit waardoor er iets mis gaat, in het verhaal van de krant komt de wagen binnen en gaat het al mis nog goed voordat er een handeling uitgevoerd wordt.
Anyhow, het zal er op uitdraaien dat TS zal mogen betalen voor de schade aan de carwash, de interventie van de politie, de interventie van de brandweer en de schade aan de carwash. Tenzij zou blijken dat die laatste met bepaalde vergunningen niet in orde is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenInterventie politie en brandweer is gratis en schade aan de carwash is voor de BA als hij aansprakelijk gesteld wordt.
En idd, voor de rest zal de BA normaal terug komen. Tenzij het een goedkope verzekering is en er veel schade is. Dan zal de BA uitpluizen waar het mis is gelopen. Als ze kunnen aantonen dat de wagen niet conform was, dan zullen ze de schade bij de verzekeringsnemer gaan verhalen.
Ik ken niet genoeg van campers, maar als we het even met huizen vergelijken:
Stel dat uw huis afbrandt door een kortsluiting en de verzekering kan aantonen dat een deel van uw elektriciteit niet conform of gekeurd was, dan kunnen zij uitbetaling weigeren. Komt steeds meer en meer voor trouwens.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenIn zijn openingspost haalt TS aan dat hij geen rechtsbijstand heeft. Ik denk dat hij hier dan vooral zijn polis BA autoverzekering bekijkt.
Misschien moet hij even zijn polis Familiale verzekering nakijken, mogelijks heeft hij daar wel een rechtsbijstand inbegrepen.
Comment
-
Neem eens contact op met de Wetswinkel in Gent (Merksem indien voor eind augustus) : http://www.dewetswinkel.be/in-jouw-buurt/gent of met een advocaat.
Justitiehuis of OCMW is ook nog een mogelijkheid : http://www.rechtenverkenner.be/Pages...ey=633&pc=9000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Invictus66 Bekijk BerichtenVreemd verhaal. In de krant schrijven 'een halve minuut na binnen rijden'. Mevrouw heeft de auto afgezet en is weggespurt??
Daarnaast zou ik toch ook even boos naar de keuring kijken als mijn auto spontaan in brand vliegt een uur na mijn bezoek aan de keuring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CyclOrBit Bekijk BerichtenIk wil het niet op de keuring steken, maar gewoon bewijzen dat de auto toch okey was...
De autokeuring staat ook niet in om gans de elektrische installatie van de camper te bekijken.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
Comment