Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Minibus brand in een carwash tijdens het personeel aan het poetsen was

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    Das 12v gaat veel volk naar komen kijken.
    jij weet dat timmie, niet iedereen he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CyclOrBit Bekijk Berichten
      Er is te zeggen dat de minibus was bij de keuring goedgekeurd juist een uur voor hem naar de car wash te brengen.
      En dus amper een uurtje later krijgt niemand de motorkap open ? ...

We probeerden te blussen, maar de motorkap zat helemaal vast.

Comment

gaat gij aan die motorkap trekken als er vlammen onderuit komen? denk dat als ik niet direct de hendel vind om het dubbelslot te openen het al lang goed is.

Comment

Waarom zou ik aan die motorkap moeten trekken ? Dat heeft Marek Suchy of één van zijn kompanen al geprobeerd, anders kon hij niet weten dat ze helemaal vast zat.

Comment

Toch idd echt wel twee andere verhalen.
            In het verhaal van de topic starter voert de CW handelingen uit waardoor er iets mis gaat, in het verhaal van de krant komt de wagen binnen en gaat het al mis nog goed voordat er een handeling uitgevoerd wordt.

Anyhow, het zal er op uitdraaien dat TS zal mogen betalen voor de schade aan de carwash, de interventie van de politie, de interventie van de brandweer en de schade aan de carwash. Tenzij zou blijken dat die laatste met bepaalde vergunningen niet in orde is.
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

Volgens mij heeft er gewoon iemand "turboturbo" geroepen...
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Lol, op het juridisch forum weten ze het ook niet.

Comment

Denk dat er iemand bang aan't worden is... In plaats van een schadevergoeding te krijgen zou het balletje wel eens kunnen terugkomen.

Comment

ja terecht dat jij info inwint, ik zou er ook mee zitten, je hoopt dat het je zelf niet overkomt want dat wil je niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      Toch idd echt wel twee andere verhalen.
                      In het verhaal van de topic starter voert de CW handelingen uit waardoor er iets mis gaat, in het verhaal van de krant komt de wagen binnen en gaat het al mis nog goed voordat er een handeling uitgevoerd wordt.

Anyhow, het zal er op uitdraaien dat TS zal mogen betalen voor de schade aan de carwash, de interventie van de politie, de interventie van de brandweer en de schade aan de carwash. Tenzij zou blijken dat die laatste met bepaalde vergunningen niet in orde is.
                      Interventie politie en brandweer is gratis en schade aan de carwash is voor de BA als hij aansprakelijk gesteld wordt.

Comment

edit

Comment

In zijn openingspost haalt TS aan dat hij geen rechtsbijstand heeft. Ik denk dat hij hier dan vooral zijn polis BA autoverzekering bekijkt.
                          Misschien moet hij even zijn polis Familiale verzekering nakijken, mogelijks heeft hij daar wel een rechtsbijstand inbegrepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                            Interventie politie en brandweer is gratis en schade aan de carwash is voor de BA als hij aansprakelijk gesteld wordt.
                            Interventie is lang niet altijd gratis hoor.

En idd, voor de rest zal de BA normaal terug komen. Tenzij het een goedkope verzekering is en er veel schade is. Dan zal de BA uitpluizen waar het mis is gelopen. Als ze kunnen aantonen dat de wagen niet conform was, dan zullen ze de schade bij de verzekeringsnemer gaan verhalen.

Ik ken niet genoeg van campers, maar als we het even met huizen vergelijken:
                            Stel dat uw huis afbrandt door een kortsluiting en de verzekering kan aantonen dat een deel van uw elektriciteit niet conform of gekeurd was, dan kunnen zij uitbetaling weigeren. Komt steeds meer en meer voor trouwens.
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                              In zijn openingspost haalt TS aan dat hij geen rechtsbijstand heeft. Ik denk dat hij hier dan vooral zijn polis BA autoverzekering bekijkt.
                              Misschien moet hij even zijn polis Familiale verzekering nakijken, mogelijks heeft hij daar wel een rechtsbijstand inbegrepen.
                              De familiale helpt ook niet

Comment

Neem eens contact op met de Wetswinkel in Gent (Merksem indien voor eind augustus) : http://www.dewetswinkel.be/in-jouw-buurt/gent of met een advocaat.

Justitiehuis of OCMW is ook nog een mogelijkheid : http://www.rechtenverkenner.be/Pages...ey=633&pc=9000

Comment

Vreemd verhaal. In de krant schrijven 'een halve minuut na binnen rijden'. Mevrouw heeft de auto afgezet en is weggespurt??
                                  Daarnaast zou ik toch ook even boos naar de keuring kijken als mijn auto spontaan in brand vliegt een uur na mijn bezoek aan de keuring.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Invictus66 Bekijk Berichten
                                    Vreemd verhaal. In de krant schrijven 'een halve minuut na binnen rijden'. Mevrouw heeft de auto afgezet en is weggespurt??
                                    Daarnaast zou ik toch ook even boos naar de keuring kijken als mijn auto spontaan in brand vliegt een uur na mijn bezoek aan de keuring.
                                    Wat kan een keuring daaraan doen? Bij mij hebben ze nog nooit op een keuring die kilometers kabel gecontroleerd op beschadigingen aan de isolatie. Hebben ze nog geen afzonderlijke toestellen uitgemeten of er brandgevaar is, .... . Dus dit op de keuring steken vind ik een rare gedachte.

Comment

Ze hielden misschien een marter als huisdier zonder het te weten?

Comment

Ik wil het niet op de keuring steken, maar gewoon bewijzen dat de auto toch okey was...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CyclOrBit Bekijk Berichten
                                          Ik wil het niet op de keuring steken, maar gewoon bewijzen dat de auto toch okey was...
                                          Was ie ok, dan was ie niet afgebrand.

De autokeuring staat ook niet in om gans de elektrische installatie van de camper te bekijken.
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X